verwijzen naar een plaats op de pagina

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Mark Dijkstra

mark Dijkstra

02/09/2007 10:07:00
Quote Anchor link
ik ben bezig met een gastenboek,ik heb er een paar controleslagen opgemaakt op de invoer nu als de invoer fout is wil ik het gelijk verwijzen naar de onderkant van de pagina.als die nu een fout melding geeft dan komt hij gelijk aan de boven kant uit en hoe meer berichten er in komen hoe meer je dan moet scrollen heeft iemand eenig idee hoe je na mijn fout melding automatisch naar de onderkant van de pagina word verwezen?


thanks!
 
PHP hulp

PHP hulp

23/04/2024 21:04:07
 
Hans Q

Hans Q

02/09/2007 10:16:00
Quote Anchor link
zorg dat er onderaan de pagina dit staat:
<A NAME="onder">
en dan auto direct naar:
<A href="gastenboekoverzincht.php#onder></a>
 
Mark Dijkstra

mark Dijkstra

02/09/2007 11:23:00
Quote Anchor link
dit had ik al geprobeer het probleem hier weer aan is dat die de ingevulde gegevens in eens wist:S

ik gebruik hiervoor een header("Location: http://......") tag misschien is dat niet juist?
 
Hans Q

Hans Q

02/09/2007 11:28:00
Quote Anchor link
dan weet ik het ook niet... hopelijk is er iemand die je wel kan helpen...
 
Mark Dijkstra

mark Dijkstra

02/09/2007 11:31:00
Quote Anchor link
maakt niet uit je kunt ook niet alles weten he ;) tis mij ook nog niet gelukt :P

thanks :)
 
Terence Hersbach

Terence Hersbach

02/09/2007 11:57:00
Quote Anchor link
op de plek waar je foutmelding staat:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<div name="foutmelding">hier je foutmelding</div>


je location header:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
    header("Location: pagina.php#foutmelding");
?>
 
Mark Dijkstra

mark Dijkstra

02/09/2007 12:08:00
Quote Anchor link
dit is wat ik al gebruik alleen de ingevoerde info (value) word compleet gewist en het lijkt me niet handig als je de captcha verkeerd invoert dat alles weg is :s
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

02/09/2007 12:18:00
Quote Anchor link
Als je de pagina niet opnieuw wilt laden kun je met AJAX aan de gang. Je kunt er ook voor kiezen je formulier bovenin te zetten, of in een iframe.
 
Mark Dijkstra

mark Dijkstra

02/09/2007 12:24:00
Quote Anchor link
dat weet ik (leuk spul trouwnes dat AJAX) maar dit moet toch ook kunnen in php? heb helaas geen tijd om me te verdieppen in AJAX :S of is der een oplossing in JS?

owja iframe's ?? hmm nee dank je ben ik geen fan van :P en het formulier kan helaas niet boven aan de pagina(was een makelijke oplossing geweest)boven in staat het artikel dus dat gaat meoilijk
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.