video beveiligen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java Programmeur

Functie Heb jij altijd al samen willen werken met ervaren java ontwikkelaars dan hebben wij hier de ultieme kans voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving van Naaldwijk zijn wij op zoek naar uitbreiding van het vaste ontwikkel team. Je zult je hier voornamelijk bezig gaan houden met; Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren, hier wordt je diep in betrokken; Samen met consultants sluit je aan bij gesprekken met klanten, voor alle projecten; Je schakelt veel met consultants, wat is de behoefte van de klant? Hoe kan je hierop integreren?; Het framework moet naar de Cloud gebracht worden, je wordt betrokken bij

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

Full stack Developer / .NET / Angular / Azure

Dit ga je doen Jij gaat je als Full Stack .NET Developer voornamelijk bezighouden met: Het vertalen van concepten naar passende innovatieve en duurzame oplossingen; Het ontwikkelen van bedrijf kritische en gebruiksvriendelijke applicaties voor de internationale markt en intern gebruik; Bouwen aan software om het Internet of Things netwerk te ondersteunen; Het maken en onderhouden van interfaces tussen systemen aan de hand van API's; Het onderhouden en blijven verbeteren van de ontwikkelde software. Hier ga je werken Binnen deze organisatie zal jij als Full Stack .NET Developer een belangrijke rol krijgen en ga je dagelijks de uitdaging aan om maatwerk

Bekijk vacature »

.Net Ontwikkelaar

Dit ga je doen Het ontwerpen en ontwikkelen van software voor klanten; Het bijdragen van kennis en ervaring; Het integreren van van de software en afstemmen met klanten; Het functioneel testen van de ontwikkelde software. Hier ga je werken Voor onze relatie zijn wij momenteel op zoek naar een .Net Developer die wilt werken aan software die draait op machines wereldwijd. De organisatie produceert software voor applicaties die gebruikt worden in verschillende branches. De software wordt geleverd aan fabrikanten van verschillende robotica en machines. Als .Net ontwikkelaar ben je intern onderdeel van het team wat de applicatie omgevingen ontwikkeld en

Bekijk vacature »

Functioneel applicatiebeheerder - SOP-SYS-SAM

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder voor het financiele domein op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je gaat samenwerken in een team van circa 15 functioneel applicatiebeheerders en gaat onderdeel uitmaken van een DevOps team. Met dit team ga je applicaties (laten) ontwikkelen en beheren. Hierbij concentreer je je vooral op

Bekijk vacature »

Software Developer C# / ASP .Net

Functie omschrijving Ben jij een software ontwikkelaar die bekend is met termen ASP .NET, C# en SQL? Lees dan snel verder! Voor een bedrijf binnen de agrarische sector zijn wij namelijk op zoek naar een zelfstandige, enthousiaste en proactieve Software Developer die open staat voor een afwisselende functie met veel uitdaging. Binnen deze organisatie ben jij als Software Developer samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Hierbij draag jij bij aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor: Schatten

Bekijk vacature »

Full stack Javascript ontwikkelaar

Functie Benieuwd hoe jouw dag eruit ziet? Je komt binnen rond een uur of 10 en dat start je met de morning call. Dit doen we vanaf het hoofdkantoor of op het lab, ligt eraan welk project je mee bezig bent. Na de call en het verdelen van de tickets ga je met je team aan de slag. Rond een uur of 12 is er een goede lunch en ga je smiddags weer lekker door met je werk. De ene keer maak jij een game voor een groot merk om de interactie tussen product en eindgebruiker te vergroten. De andere

Bekijk vacature »

Software Developer C++ en Perl

Ben je een slimme en enthousiaste universitair opgeleide bèta die graag bij een relatief klein softwarebedrijf wil werken waar de sfeer goed is en eigen inbreng gewaardeerd wordt? Wij, IntelliMagic in Leiden, ontwikkelen technisch hoogwaardige software op het gebied van IT infrastructuur performance analytics. Het type software zorgt voor intellectueel interessante uitdagingen. We ontwerpen de producten zelf en verkopen deze als off-the-shelf software aan grote bedrijven in Europa en de VS. Wij zoeken een ervaren C++ software engineer met kennis van Perl voor een van onze ontwikkelteams. Werkzaamheden Samen met de andere ontwikkelaars specificeren, ontwerpen en implementeren van nieuwe functionaliteit

Bekijk vacature »

Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features ontwikkelen; Werken met technieken als C#, Angular 12 en Javascript,; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een team van 7 professionals ben je als Full Stack .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Wil je van meerwaarde

Bekijk vacature »

Software Developer PHP JavaScript Python HBO SQL

Samengevat: Wij zijn een softwarebedrijf voor Autodealers. Ben jij een Medior of Senior Software Developer? Heb je ervaring met PHP, JavaScript of Python? Vaste baan: Java.Developer Software HBO €3.000 - €5.200 Bij ons op de werkvloer is er een positieve en informele sfeer. Naast een goede begeleiding en een enthousiaste klantenkring biedt deze werkgever een prettige omgeving met zeer afwisselende werkzaamheden. Houd jij van aanpakken en denk je dat je deze uitdaging aankunt? Dan zoeken wij jou! Zij werken voor grote klanten. Zij doen omvangrijke projecten die we bij deze werkgever op kantoor realiseren (geen detachering). Zij werken met state-of-the-art

Bekijk vacature »

Developer (One Data)

Do you have experience with managing IT Teams in a service delivery organization? Are you keen to bring the team and our platform to a higher level? Then Nutreco has a very interesting role for you! As a One Data developer you are responsible for the management, running and functional use of our integration landscape and processes within Nutreco. Nutreco is using at this time BizTalk 2016, and Apigee for its API management, to be replaced by Azure Integration Services as of 2023. You will be part of a virtual teams of 11 people (own and outsourced) working in an

Bekijk vacature »

Web Application Developer

Dit ga je doen Samen met het team werk je aan de visualisatie functionaliteiten en hoe dit gebruikt kan worden in een operationele setting; Het ontwerpen, ontwikkelen, onderhouden en leveren van support betreft het Warehouse Management Systeem en de bijbehorende web visualisaties; Je gebruikt hierbijde tools WebGL en ASP.net; Het meewerken in implementatieprojecten; Het leveren van Go-Live Support; Sparren met jouw Amerikaanse collega's. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Web Application Developer. Ze zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van

Bekijk vacature »

Lead Webdeveloper

Als Lead webdeveloper bij KUBUS ben je verantwoordelijk voor het implementatie design van requirements en de software architectuur van de webapplicatie en services van BIMcollab. In je rol als lead developer zoek je als vanzelf op een creatieve manier naar het optimum tussen benodigde implementatie-tijd, de performance van de applicatie en een snelle go-to-market van features, aansluitend bij onze geautomatiseerde test- en release train. Hierbij bewaak je in samenwerking met de andere senior ontwikkelaars in je team de architectuur van de applicatie en adviseer je de product owner over noodzakelijke refactoring om de onderhoudbaarheid van het platform te verbeteren. Ons

Bekijk vacature »
Jordy Php

Jordy Php

02/08/2020 14:29:59
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

volgens vele is het iets simpels, maar voor mij blijft het een groot raadsel, ondanks al mijn opzoekwerk.
Ik wil namelijk de videos die ik op mijn websie plaats beveiligen tegen diefstal.
Ik weet dat alles achterhaalbaar is en dat elke video kan opgeslagen worden, maar je kan het ze wel moeilijker maken door videos te beveiligen daartegen.

Ik zal het iets concreter uitleggen:

Als ik een video plaats op mijn websie, en ik kijk naar de source code dan zie ik dit:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<!-- Video player generator starts -->
    
        <link rel="stylesheet" href="https://site.be/assets/global/plyr/plyr.css">
        
        <div class="plyr__video-embed" id="player">
            <div class="hidebtn"></div>
            <iframe class="mobile_vedio_player" src="https://drive.google.com/file/d/allemaaltekens/preview" style="border: 0px;" allowfullscreen></iframe>
            <!-- <video class="mobile_vedio_player_html" controls>
                <source src="https://drive.google.com/uc?export=download&id=12e5u9MrcRYkF0ZcPJ7UL_M0jcjNrWgDj" type='video/mp4'>
            </video> -->
        </div>
        <script src="https://site.be/assets/global/plyr/plyr.js"></script>
        <script>const trailer_url = new Plyr('#player');</script>

        <!-- Video player generator ends -->


Zoals u kunt zien, kunnen mensen niet alleen de link zien waar de video staat, maar ook nog eens de video opslaan.
Ik geef jullie hieronder de naam van de player die ik gebruik en het stukje code die word gemaakt voor het vertonen van de video.

Ik maak gebruik van PLYR.IO

Ik upload mijn videos naar Google Drive, dus vertoon ik enkel het stukje hiervan, zodat elke video van Google Drive kan beveiligd worden.

Dit is het stukje code, hopelijk bestaat er een manier om de url ofwel te verbergen, ofwel een soort van encriptie systeem te kunnen gebruiken met id's i.p.v een url:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
<script src="<?php echo base_url();?>assets/global/plyr/plyr.js"></script>
        <script>const player = new Plyr('#player');</script>
    <?php elseif (video_type($row['url']) == 'drive'): ?>

        <link rel="stylesheet" href="<?php echo base_url();?>assets/global/plyr/plyr.css">
        <?php
        //video id generate
        $url_array_1 = explode("/",$row['url'].'/');
        $url_array_2 = explode("=",$row['url']);
        $video_id = null;

        if($url_array_1[4] == 'd'):
            $video_id = $url_array_1[5];
        else:
            $video_id = $url_array_2[1];
        endif;
?>


        <div class="plyr__video-embed" id="player">
            <div class="hidebtn"></div>
            <iframe class="mobile_vedio_player" src="https://drive.google.com/file/d/<?php echo $video_id; ?>/preview" style="border: 0px;" allowfullscreen></iframe>
            <!-- <video class="mobile_vedio_player_html" controls>
                <source src="https://drive.google.com/uc?export=download&id=<?php echo $video_id; ?>" type='video/mp4'>
            </video> -->
        </div>


Ik hoor graag jullie tips, alvast bedankt voor jullie tijd en moeite!

Met vriendelijke groeten,
Jordy
Gewijzigd op 02/08/2020 17:30:01 door Jordy Php
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 03:28:47
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/08/2020 14:54:51
Quote Anchor link
Gelukkig hebben we hier ook code-tags.
Zou je die kunnen toepassen op je bericht?
Gewijzigd op 02/08/2020 14:55:21 door - Ariën -
 
Jordy Php

Jordy Php

02/08/2020 17:30:48
Quote Anchor link
- Ariën - op 02/08/2020 14:54:51:
Gelukkig hebben we hier ook code-tags.
Zou je die kunnen toepassen op je bericht?


Mijn excuses! Bij deze, aangepast.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/08/2020 17:37:50
Quote Anchor link
Je kan met readfile() het bestand uitlezen, en vooral controleren of iemand die rechten heeft.
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

02/08/2020 17:44:08
Quote Anchor link
Mja, maar al die hocus pocus (dat gedoe met id's, niet de voorgaande reactie van @Ariën) vindt aan de serverkant plaats, dus een eindgebruiker ziet en merkt hier niets van.

Recent was over iets soortgelijks ook een draadje, maar daar betrof het afbeeldingen.

Ik denk dat hier hetzelfde principe geldt: als iemand iets kan bekijken, dan heeft die persoon alle data al binnen en dan is er in wezen niets wat hem er van weerhoudt hier een kopie van te trekken.

Zelfs als je dingen zou streamen geldt ook nog steeds hetzelfde, dit kan nog steeds opgenomen worden.

Ik zou andere manieren zoeken om het "stelen" te ontmoedingen. Het voorkomen van de diefstal zelf zal vrij onmogelijk zijn omdat je het per slot van rekening zelf deelt.

Dit alles onder de aanname dat je zelf geen illegale dingen aan het doen bent, uiteraard.

edit: als het meer gaat om het beveiligen van je Google drive dan zul je je in moeten lezen in hoe je dat verder dicht kunt timmeren (hier is ongetwijfeld documentatie van?) en anders, in het verlengde van wat @Ariën voorstelt, zou je deze bestanden op de webserver zelf, maar buiten de webdirectory, kunnen onderbrengen, zodat je hiertoe geen rechtstreekse toegang hebt.

edit2: en zoals @Ariën dus voorstelt, zou je dus ook je website als doorgeefluik kunnen laten fungeren, waarbij je dus de google-drive URL niet prijsgeeft. Maar het enige wat dat (wederom) tot resultaat heeft is dat je de rechtstreekse toegang verbiedt.
Gewijzigd op 02/08/2020 19:21:17 door Thomas van den Heuvel
 
Jordy Php

Jordy Php

02/08/2020 20:29:21
Quote Anchor link
** quoteknip **

Bedankt voor uw nuttig antwoord, ik zal alles eens uitproberen en zien of ik toch op een of andere manier een oplossing vind.

Toevoeging op 02/08/2020 20:30:18:

- Ariën - op 02/08/2020 17:37:50:
Je kan met readfile() het bestand uitlezen, en vooral controleren of iemand die rechten heeft.


Ik zal hier de nodige informatie over opzoeken, hartelijk dank!

Edit:
Het is niet nodig om het eerst voorgaande bericht integraal te quoten.
Gewijzigd op 02/08/2020 20:38:09 door - Ariën -
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.