Voetbal standen script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Emrullah

Emrullah

20/08/2007 11:04:00
Quote Anchor link
Ik zoek een Script om de standen van voetbal te laten zien aantal gespeelden wedstrijden behaalde punten etc.
en eventueel live standen van wedstrijden.

ik heb het volgende gevonden
http://www.phphulp.nl/php/scripts/2/346/
helaas is deze niet compleet.

Kan iemand mij verder helpen?
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 15:53:42
 
- Jim  -

- Jim -

20/08/2007 12:22:00
Quote Anchor link
nl2.php.net - Hier kun je veel functie's vinden waarmee je het script kunt aanpassen en evt. aanvullen. Maak het naar eigen wens!! ;)
 
Robert Deiman

Robert Deiman

20/08/2007 13:06:00
Quote Anchor link
Wat heb je al geprobeerd? wat mis je aan dat script? En kan je zelf een beetje PHP-en?
 
Emrullah

Emrullah

20/08/2007 13:21:00
Quote Anchor link
De poster is vergeten de code van het bestand bekijk.php te posten waardoor eht niet helemaal werkt. Ik zelf kan geen php (scripten).alleen Java voorlopig.
 
Robert Deiman

Robert Deiman

20/08/2007 14:32:00
Quote Anchor link
Als je Java kan is PHP een eitje, echt waar. Kijk eens op mijn profiel voor een beginners tutorial, daar zal je echt zo doorheen vliegen, en probeer dan ook even te kijken bij de MySQL tutorial, zodat je daar ook mee kan werken. Het bekijken van de gegevens uit de database is echt een eitje.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.