Voetbalclub AZ zoekt webmaster

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jason de Ridder

Jason de Ridder

07/05/2009 10:00:00
Quote Anchor link
Werken bij AZ. Dat is werken in het team achter het team. En net als de spelers op het veld, wordt ook van de werknemers van AZ een topprestatie verwacht. Momenteel zoeken wij een Webmaster (m/v; in totaal 20 uur per week).

Je werkt in een snel groeiende, dynamische organisatie waar oog is voor een eigen identiteit en nieuwe ideeën. Wij zoeken een enthousiaste collega die creatief en enthousiast is. Werken bij AZ, dat is werken in een topsportcultuur waarbij onze kernwaarden nooit uit het oog worden verloren. Nuchterheid, toegankelijkheid, ambitie, teamgeest en de Hollandse voetbalschool zijn de ankers van de organisatie, op en om het veld.

Uw profiel:
• Afgeronde ICT-opleiding (MBO of HBO-niveau).
• Minimaal twee jaar webmaster-ervaring.
• Beheersing van Javascript, PHP 4 of hoger, (X)HTML, CSS, MySQL, Adobe Photoshop, Actionscript 2 of hoger.
• Commerciële instelling.
• Ervaring met e-mailmarketing, Linux en, zoekmachine-optimalisatie is een pré.
• Communicatief vaardig en een collegiale instelling.
• Een creatieve, initiatiefvolle, flexibele en nauwkeurige werkhouding.
• Hands on mentaliteit.
• In staat prioriteiten te stellen.
• Doorzetter.
• Op korte termijn beschikbaar.

De werkzaamheden bestaan onder andere uit:
Het technische beheer en de verdere doorontwikkeling van AZ.nl en onze intranettoepassingen. Het plaatsen van banners, het maken van online enquêtes/formulieren en nieuwsbrieven, commerciële kansen van AZ.nl zien en benutten. Verder bestaan je werkzaamheden – als schakel tussen techniek en redactie – uit het nauw samenwerken met de redacties van AZ.nl en AZ TV. Tevens zal je contact hebben met diverse afdelingen binnen de organisatie van AZ.

Wij bieden:
• Arbeidsvoorwaarden, in overeenstemming met het gewicht van de functie, afhankelijk van
leeftijd en ervaring.
• Een werkplek op de afdeling Communicatie van AZ in het DSB Stadion.
• Werken in een zeer dynamische en unieke branche.
• Een interessante en uitdagende functie.
• Een informele werksfeer.
• Een rookvrije werkomgeving in Alkmaar.

Sollicitaties
Indien u geïnteresseerd bent in deze baan? Dan verzoeken wij u voor 31 mei 2009 een brief met CV te sturen naar: AZ N.V., Postbus 1010, 1810 KA Alkmaar t.a.v. Mw. M.P. Brugman of per e-mail aan [email protected].
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jason de Ridder
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 11:05:29
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

07/05/2009 13:40:00
Quote Anchor link
Vet,, jammer dat k aan vrij weinig van de eisen voldoe,, en nog op school zit (hbo)
 
Mark PHP

Mark PHP

07/05/2009 16:08:00
Quote Anchor link
Klinkt goed!

Jammer dat deze vacature voor mij net 2 maanden te vroeg komt. En dat ik niet helemaal aan de eisen voldoe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mark PHP
 
Loran DP

Loran DP

07/05/2009 16:14:00
Quote Anchor link
Klinkt leuk.. Jammer ik houd absoluut NIET van voetbal...
En ik voldoe (nog) niet aan alle eisen
 
- SanThe -

- SanThe -

07/05/2009 16:17:00
Quote Anchor link
Agirre schreef op 07.05.2009 16:08:
Klinkt goed!

Jammer dat deze vacature voor mij net 2 maanden te vroeg komt. En dat ik niet helemaal aan de eisen voldoe.

Eisen, daar valt altijd over te praten. Twee maanden zijn zo voorbij. Lijkt het je echt wat, gewoon solliciteren. Nee heb je, ja kan je misschien krijgen en niet geschoten is altijd mis.
 
Jason de Ridder

Jason de Ridder

07/05/2009 17:16:00
Quote Anchor link
Zoals SanThe zegt, alles is bepreekbaar. De huidige webmaster gaat pet 1 juni a.s. weg.
 
Mark PHP

Mark PHP

07/05/2009 21:49:00
Quote Anchor link
SanThe schreef op 07.05.2009 16:17:
Eisen, daar valt altijd over te praten. Twee maanden zijn zo voorbij. Lijkt het je echt wat, gewoon solliciteren. Nee heb je, ja kan je misschien krijgen en niet geschoten is altijd mis.
Is ook wel zo, maar toch. Alhoewel ik iets als dit later dolgraag zou willen doen, woon ik niet heel erg in de buurt en bovendien moet ik afwachten of ik mijn studie dit jaar nog kan voltooien.
 
Jason de Ridder

Jason de Ridder

15/05/2009 10:18:00
Quote Anchor link
Ik wil graag nog even de aandacht vestigen op deze unieke vacature ;)
 
Aaa Trump

aaa Trump

20/05/2009 09:30:00
Quote Anchor link
Beetje ver weg, wel een coole vacature! ;)
 
CB2thephp

CB2thephp

20/05/2009 11:12:00
Quote Anchor link
Het leek mij ook leuk, echter voldoe ik ook niet aan de eisen en ik ben een twente supporter. :D:D:D:D :P
 
Jason de Ridder

Jason de Ridder

01/08/2009 13:30:00
Quote Anchor link
Vacature is inmiddels vervuld
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.