[Volgende versie] Ideetje!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

IT-traineeship Low Code Developer

Vind jij het leuk om veel contact te hebben met een klant en je te verdiepen in een domein? Lijkt het je interessant om enerzijds met de klant mee te denken, maar tegelijkertijd ook zelf een bijdrage te leveren aan de implementatie van een IT oplossing? Wij zijn op zoek naar starters die aan de slag willen als low-code engineer. In deze functie bouw je aan applicaties met behulp van een low-code platform, zoals Outsystems, Blueriq, Mendix of Pega. Dergelijke platformen stellen je in staat om snel een werkende applicatie te ontwikkelen en zijn hierdoor heel geschikt voor maatwerk projecten.

Bekijk vacature »

IT-traineeship junior software developer

Zoek jij een stevige uitdaging en de mogelijkheid om veel nieuwe dingen te leren in een dynamisch vakgebied? Doe mee aan ons IT Professional Program en ontwikkel jezelf tot software engineer! Je begint met een opleidingstraject van ongeveer 4 maanden. Hierin ga je aan de slag met verschillende technieken die je op conceptueel niveau leert te overzien en interpreteren. Onderwerpen die aan bod komen zijn o.a. programmeren (Java/C#/Python), Object Oriëntatie, Databases, Webservices & webtechnologieën, Domain Driven Design en Continuous Integration/Continuous Delivery. Sommige van deze onderdelen sluit je af met een examen en bijbehorende certificering. Het opleidingstraject zelf sluit je af

Bekijk vacature »

GEO-ICT/Smallworld GIS Ontwikkelaar

Bij onze klanten vormen Geographical Information System (GIS) systemen de basis van Asset Data Management. Zie jij het als een uitdaging om als onderdeel van een DEVOPS team de systemen van onze klanten te helpen vormgeven en continu te verbeteren? Wat ga je doen? Ons team heeft als doel nog relevanter te worden voor onze klantengroep van netbeheerders. Wij hebben een grote GEO-ICT Practice en daarmee zijn we in staat een fundamenteel deel van de basisregistratie van assets voor onze klanten vorm te geven. Dat doen we door het bedenken van concepten, onze klanten te adviseren op GEO-ICT gebied en

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Als PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als Medior PHP Developer bij Coolblue? Als Medior PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, ben je niet vies van een beetje C# of Javascript. Ook Medior PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen PHP code schrijven, maar kan je weg ook vinden in C#,

Bekijk vacature »

IT-traineeship Low Code Developer

Vind jij het leuk om veel contact te hebben met een klant en je te verdiepen in een domein? Lijkt het je interessant om enerzijds met de klant mee te denken, maar tegelijkertijd ook zelf een bijdrage te leveren aan de implementatie van een IT oplossing? Wij zijn op zoek naar starters die aan de slag willen als low-code engineer. In deze functie bouw je aan applicaties met behulp van een low-code platform, zoals Outsystems, Blueriq, Mendix of Pega. Dergelijke platformen stellen je in staat om snel een werkende applicatie te ontwikkelen en zijn hierdoor heel geschikt voor maatwerk projecten.

Bekijk vacature »

Software Developer - Space unit

We help our customers in their day-to-day operations by processing Space & Earth Observation data using cutting edge IT technologies. If you: • are a software engineer willing to work for a creative group in the Space Business with earth observation and geospatial data, • are eager to learn new big data, machine learning and cloud technologies, • enjoy integrating different components in a wide landscape, • have a passion for clean code and elegant solutions, then, our team is looking for you! Together with our data scientists and IT colleagues, you will have the opportunity to work in projects,

Bekijk vacature »

.NET Developer Azure

Bedrijfsomschrijving Deze organisatie in de regio van Ede/Wageningen waar jij als .NET Developer komt te werken is marktleider en pionier op het gebied van High-Quality apparatuur in de zorg. Het Scrum team waar jij deel van zal uitmaken bestaat uit zes developers. Als .NET Developer draag jij dagelijks bij aan een gezondere toekomst. De apparatuur waar jij de software voor ontwikkelt wordt wereldwijd ingezet in meer dan 5000 ziekenhuizen. Iedere 4 minuten krijgt iemand ter wereld een behandeling middels deze apparatuur. Omdat de organisatie continu bezig is met innovatie krijg jij als .NET Developer de ruimte om met nieuwste- en

Bekijk vacature »

Outsystems developer - Energiemarkt

Ben jij een ervaren Outsystems developer met de skills om te luisteren, te analyseren en te inspireren? Dit is een uitgelezen kans om je aan te sluiten bij een snel groeiend team binnen CGI. Vanuit het team leveren we IT-projecten die de levens van miljoenen mensen raken! Wat ga je doen? Als OutSystems developer ontwikkel en implementeer je binnen ons team nieuwe applicaties, verbeter en onderhoud je de prestaties van bestaande applicaties en werk je aan diverse projecten van onze klant. Je helpt met het omzetten van wensen naar werkende software van het hoogste niveau op basis van een Agile-werkmethodiek.

Bekijk vacature »

New Business Developer Naarden

Ben jij het zat om alle KvK-lijsten volledig af te bellen? Komt de koffie van die ene persoon waar je nog steeds geen deal hebt gesloten je neus uit? En blijf je potentiële klanten stalken zonder resultaat? Dan is het tijd om het anders te gaan doen! Neem afscheid van de standaard salesaanpak en ga bij PEAK-IT aan de slag met onze unieke en eigenwijze salesstrategie! Word onze New Business Developer in Naarden, die niet bang is om het anders te doen! Hoe maak jij onze klanten blij? Dankzij jou hoeven onze klanten niet bang te zijn dat hun IT-infrastructuur

Bekijk vacature »

Medior C# Developer

You'll build modern applications for Coolblue back’s office. We have a lot of friends, and they crave well-structured data and user-friendly, task-focused applications. How do I become a Medior C# Developer at Coolblue? You regularly participate in brainstorm sessions about user experience, data, and task flow with the UX Designer, Product Owner, and Data Scientists in your team. Besides that you will create disconnected, highly congruent, and testable code that can easily be maintained and is future-proof. Want to become C# Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Working with various types of

Bekijk vacature »

.NET Developer / Azure

Bedrijfsomschrijving Deze organisatie is gevestigd in het hart van Brabant en wordt gezien als de één van de beste .NET development organisaties in de provincie. Dagelijks werk je hier met ruim 40 enthousiaste .NET Developers, verdeeld over 9 Scrum teams, aan zeer complexe backend systemen. De backend systemen staan in het teken van high-intensity en high-availabilitiy en zijn opgebouwd met onder andere: - C#; - ASP.NET MVC / ASP.NET Core; - Microservices Architectuur; - Azure; - WCF. De teams bestaan uit 3-5 ontwikkelaars, 1 of 2 vaste (technisch)testers, 1 informatie analist en een Product Owner. Je zal niet alleen schakelen

Bekijk vacature »

Opleidingstraject tot Low Code Developer Cross Bor

Opleidingstraject tot Low Code Developer Cross Border Solutions Den Haag HBO/WO IT Professional "Wij zetten Mendix en E-magiz in voor onze kritieke processen om de favoriete bezorger te zijn. We zoeken hiervoor Developers in spe die gaat leren ontwikkelen in Mendix en E-magiz voor het uitbreiden van onze Cloud IT-platformen en softwareoplossingen voor onze belangrijkste internationale klanten. Dit vraagt om analytisch vermogen, creativiteit, klantgerichtheid en uitstekende communicatie skills". Wat ga je doen? Als onze nieuwe Junior Developer word je onderdeel van de digitale transformatie van onze internationale business unit naar een e-commerce dienstverlener. PostNL’s cross border unit (CBS) groeit in snel tempo

Bekijk vacature »

Lead React Developer

Bedrijfsomschrijving In het hartje van Utrecht kom je als Lead React Developer te werken bij een organisatie die inhouse werkt aan tal van innovatieve oplossingen voor relaties. Hiervoor werken ze met de nieuwste tools en technieken en ontwikkelen ze van scratch af aan tal van Online platformen, webapplicaties en Mobile Apps middels o.a. React (Native) en Drupal. Binnen deze jonge en ambitieuze organisatie zal jij het eerste aanspreekpunt zijn richting het development team en is het mogelijk om zelf requirements bij klanten in kaart te brengen. Deze vertaal je vervolgens naar het development team en zijn jullie o.a. verantwoordelijk voor

Bekijk vacature »

.NET developer

Bedrijfsomschrijving Als Senior .NET developer ga je werken in een DevOps team aan state-of-the-art oplossingen voor diverse opdrachtgevers. Denk hierbij aan het van scratch af aan bouwen van oplossingen, platformen, apps en andere portalen waar grote hoeveelheden data, AI en loT centraal staan. Zo is de organisatie onder andere bezig met het bouwen van een platform wat gebouwen middels tal van sensoren in kaart brengt en alles wat daarbij komt kijken. Zo kan iedereen in een opslag op een plattegrond zien welke ruimte bezet, gereserveerd of vrij is en wordt dit gekoppeld met andere diensten, bijvoorbeeld richting schoonmakers die weten

Bekijk vacature »

Typescript Developer / Cloud platform

Bedrijfsomschrijving Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Eindhoven, levert een compleet dienstenpakket op het gebied van IT. Zij pakken verschillende (complexe) vraagstukken van grote organisaties op. De sfeer intern is gezellig en informeel. Men houdt van hard werken maar gezelligheid door middel van een borrel of gezamenlijke lunch komt er veel voor. Als Typescript ontwikkelaar word je onderdeel van het team gericht op de (door)ontwikkeling van hun eigen cloud platform welke wordt gebruikt door verschillende klanten. Hierbij wordt er veel gefocust op gebruikersgemak, denk bijvoorbeeld aan de ontwikkeling van een selfservice portal, monitoringsportals en een automatisch test framework. Hierin zal jij

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

- -

- -

02/06/2008 22:19:00
Quote Anchor link
Wellicht is het een idee om in de volgende versie een categorie als "Betaalde aanvragen" aan te maken. Hier kan men een bericht plaatsen om een script door iemand op maat aan te laten maken.

Om er een leuke twist aan te geven, mag niet iedereen op zo'n topic reageren. Aangezien het toch om betaalde opdrachten gaan, moet er natuurlijk wel degelijk kwaliteit worden geleverd. Wellicht is het een idee om dan ook een karma systeem in te bouwen, waarop mensen elkaar kunnen "raten". Op deze manier kun je dan ook zien of iemand betrouwbaar is ja of nee. Elke maand mag je één iemand een karma punt geven, om misbruik te voorkomen. Verder moet diegene die een karma punt geeft, ook een goede reden geven.

Uiteraard snap ik ook wel, dit systeem is natuurlijk niet 100% maar geeft mensen wel een idee hoe iemand is.

Aangezien Bas nog steeds (en nee, dat bedoel ik zeker niet op een negatieve manier!!) bezig is met de nieuwe versie, is het wellicht nog in te bouwen...

Graag hoor ik ook van anderen de mening hierover, en natuurlijk ook die van Bas en anderen die te maken hebben met de nieuwe versie, wat zij hier van vinden.

Greetz,
Chris H.

PHP hulp

PHP hulp

18/05/2021 20:22:31

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

02/06/2008 22:23:00
Quote Anchor link
En stel nu dat er een of andere php expert zich aanmeld op php-hulp, en die ziet een opdracht staan, die denk van,,
Oh leuk, laat ik daar eens op reageren!!

Blijkt dus dat hij dat niet kan, omdat hij nog nieuw is,,
Daar gaat een goed lid..

Ach jah, dit is mijn mening, PhpHulp is geen spel of iets dergelijks.
En wou je trouwens al die redenen gaan controleren?
Dan weet ik zeker dat jij die taak op je gaat krijgen.

Gerben G

Gerben G

02/06/2008 22:24:00
Quote Anchor link
Daar hebben we toch de vacatures voor?

Bas Kreleger
Beheerder

Bas Kreleger

02/06/2008 22:29:00
Quote Anchor link
Tis opzich wel een geinig idee, ben wat ziek atm, zal er ff over nadenken! Ik heb afgelopen vrijdag wat regels voor een user rating class geschreven, dus het is sowieso nog in te bakken :)

- -

- -

02/06/2008 22:33:00
Quote Anchor link
Geweldig, 3 reacties in 10 minuten!

@Nico: Ja tuurlijk, daar heb je gelijk in. Die zou natuurlijk nog wel de topic starter kunnen PM-en ;)

@Donhertog: Vacatures is (dacht ik tenminste) meer voor echte vacatures, een echt baantje. Een categorie als dit is er nog niet, zou natuurlijk wel erg handig zijn om een echte vacature en een eenmalig iets uit elkaar te kunnen houden.

@Bas: Geweldig, mijn idee komt precies op het juiste moment! Wel minder dat je ziek bent (beetje offtopic mag toch wel ;) haha)

Citroen Anoniem Graag

Citroen Anoniem Graag

02/06/2008 23:04:00
Quote Anchor link
Betaalde aanvragen lijkt me een goed idee. Maar om nou 1 iemand een punt per maand te geven lijkt me een iets minder goed idee.

Je zou ook iets kunnen maken dat de opdrachtgever, na voltooien (of mogelijke eerdere annulering) van het project, kan aangeven of hij tevreden was of niet. Dan kan je, naar mijn mening, veel beter vergelijk dan als mensen in het wilde weg punten gaan uitdelen.
De opdrachtgever hoeft alleen maar te kijken of er slechte opmerkingen door vorige opdrachtgevers zijn geplaatst en dan heeft hij/zij ook een goed beeld.

02/06/2008 23:32:00
Quote Anchor link
iChris(); schreef op 02.06.2008 22:33:
@Nico: Ja tuurlijk, daar heb je gelijk in. Die zou natuurlijk nog wel de topic starter kunnen PM-en ;)

Dan overrule je je eigen rulez :-).

Fréek schreef op 02.06.2008 23:04:
Betaalde aanvragen lijkt me een goed idee. Maar om nou 1 iemand een punt per maand te geven lijkt me een iets minder goed idee.

Idd...

Fréek schreef op 02.06.2008 23:04:
Je zou ook iets kunnen maken dat de opdrachtgever, na voltooien (of mogelijke eerdere annulering) van het project, kan aangeven of hij tevreden was of niet. Dan kan je, naar mijn mening, veel beter vergelijk dan als mensen in het wilde weg punten gaan uitdelen.
De opdrachtgever hoeft alleen maar te kijken of er slechte opmerkingen door vorige opdrachtgevers zijn geplaatst en dan heeft hij/zij ook een goed beeld.

Mjah, is weet niet of die opdrachtgever weet dat bijvoorbeeld:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
<?php
$id
= $_GET['id'];
$naam = $_GET['naam'];

$query = "SELECT * FROM gebruikers WHERE id=$id AND naam=$naam";

$result = mysql_query($query);

while (list($naam, $adres, $email, $gbdatum) = mysql_fetch_row($result)) {
    echo $naam;
    echo $adres;
    echo $email;
    echo $gbdatum;
}

mysql_free_result($result);
?>

niet echt geweldig is om op je site te hebben. (Ik heb geen id of het werkt, of whatever, maar zoiets doen ze bij mij op school....)
Mjah, dit is zo'n punt van iedere idioot kan zich aanbieden als scripter, en dat maken. Ik weet niet goed wat een oplossing zou zijn.
Natuurlijk kan de opdrachtgever wel aangeven of hij tevreden was over hoe het hele process ging...

Offtopic: Komen er ook emoticons?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door

Crispijn -

Crispijn -

03/06/2008 07:16:00
Quote Anchor link
nee, geen emoticons hoop ik. Dat doet echt af aan de inhoud! Gewoon soms een lekker subtiele ;) of :) is hier voldoende hoor!

Martijn Wieringa

Martijn Wieringa

03/06/2008 09:12:00
Quote Anchor link
Het lijkt me beter dat op reacties een waardering gegeven mag worden. Iets als "Positieve reactie" en "Negatieve reactie".

Score = 100% + ((aantal positieve reacties / aantal reacties) * 100%) - ((aantal negatieve reacties / aantal reacties) * 100%)

Maximale score van 200%
Gemiddelde score van 100%
Minimale score van 0%

Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

03/06/2008 09:44:00
Quote Anchor link
Zo'n rating systeem heeft Tweakers toch ook? als de waarde van de post weinig is wordt deze -1 geflagt en wordt deze uiteindelijk niet meer weergegeven(tenzij je dat zou willen door op een knopje te klikken oid).

03/06/2008 10:00:00
Quote Anchor link
Een stukje voor betaalde aanvragen is prima mogelijk. Echter vind ik het ratingsysteem niet echt waterdicht. Een nieuw lid die een opdracht ziet waar hij/zij voor geknipt is kan dus niet reageren, terwijl dit juist interessant kan zijn. Ook zal men snel iemand beoordelen op zijn persoonlijkheid (onbewust) en zullen de iets minder sympathieken onder ons een opdracht mis kunnen lopen. Om iedereen gelijke kansen te geven moet je dat niet doen. Er komt een user-rating systeem en dan kan de 'aanvrager' zelf beslissen of hij waarde hecht aan die waardering of niet. Als ik een sollicitatieprocedure zou starten vind ik het ook niet fijn als iemand anders voor mij bepaald welke brieven ik wel en niet te zien krijg ongeacht wat iemand kan.

Nadeel van betaalde aanvragen is het feit dat we over een forum praten. Wanneer iemand een stuk code 'aanschaft' kan dit dus niet vrij verspreid worden via het forum, omdat zo een ander kan profiteren van code waar een ander voor betaald heeft. Als je de code gaat afschermen of gaat opsturen is de kracht van een forum weg... Dan kan je inderdaad beter het vacaturestuk gebruiken en dan noem je een aanvraag gewoon een opdracht ;p

Denk dus niet dat het zoveel toegevoegde waarde heeft + zo raken de onbetaalde aanvragen mogelijk ondergesneeuwd, wat de toegankelijkheid van dit forum niet ten goede komt.

- -

- -

03/06/2008 11:16:00
Quote Anchor link
Onbetaalde aanvragingen blijven hier altijd komen. Meestal 12-14 jarigen die geen geld hebben maar wel een specifiek script willen.

Een betaald script is 99/100 keer niet voor het publiek bestemd, in ieder geval niet bij de opdrachten die ik heb gehad.

Het is toch echt zo, René D. dat je altijd contact met elkaar opzoekt buiten het forum. Het forum is er alleen als tussenpersoon.

Bas Kreleger
Beheerder

Bas Kreleger

03/06/2008 12:04:00
Quote Anchor link
Als je gaat kijken naar open source, vind ik wel dat alles dat op PHPhulp gepost wordt, ook toegankelijk moet zijn voor de community. Het idee is echter niet zo gek, kijk eens naar www.bouwsamen.nl waar opdrachtgevers en aannemers samen komen.

Een dergelijk idee zou wel kunnen uitpakken iChris(), maar denk dat dit dan op een andere website moet gebeuren die daar speciaal voor is opgezet. Wat René schrijft over de code die dan niet verspreid kan worden vind ik een groot nadeel.

Edit: bouwsamen is een idee zoals die van jou, alleen zie ik dat hij niet echt werkt met succesverhalen uit 2005 |:(
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bas Kreleger

Winston Smith

Winston Smith

03/06/2008 12:10:00
Quote Anchor link
Quote:
Als je gaat kijken naar open source, vind ik wel dat alles dat op PHPhulp gepost wordt, ook toegankelijk moet zijn voor de community.
Behalve de code van PHPhulp zelf natuurlijk... ;)

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

03/06/2008 12:43:00
Quote Anchor link
Kasper schreef op 03.06.2008 12:10:
Quote:
Als je gaat kijken naar open source, vind ik wel dat alles dat op PHPhulp gepost wordt, ook toegankelijk moet zijn voor de community.
Behalve de code van PHPhulp zelf natuurlijk... ;)

:) net wat ik dacht

- -

- -

03/06/2008 12:44:00
Quote Anchor link
Offtopic @ Kasper: Als PHPhulp.nl Open Source zou zijn, zouden we nog meer bugs vinden ;-)

@Bas: Ik kan me niet voorstellen dat alles wat jij voor je klanten heb gemaakt, open source is uitgegeven ;-)

03/06/2008 13:40:00
Quote Anchor link
iChris(); schreef op 03.06.2008 12:44:
Offtopic @ Kasper: Als PHPhulp.nl Open Source zou zijn, zouden we nog meer bugs vinden ;-)

@Bas: Ik kan me niet voorstellen dat alles wat jij voor je klanten heb gemaakt, open source is uitgegeven ;-)

Het gaat ook niet zozeer om wat je voor klanten maakt. Een betaalde aanvraag is een simpel gezegd een vraag op een forum waar iedereen antwoord op kan geven. Alleen de persoon die er veel tijd in stopt om een juiste oplossing te bieden krijgt betaald.

We praten ook over een script REQUEST en niet over een opdracht voor een klant. Een aanvraag voor een script is een wezenlijk verschil met een OPDRACHT. Als je code beschermd wil hebben dan moet je iemand een opdracht bieden, als een coder een script zoekt dan wordt het een open-source oplossing die een andere coder hem/haar aanbied (tegen vergoeding). Hij bied dus feitelijk geld voor het openbaar maken van de code.

Mr.Moe

Mr.Moe

03/06/2008 13:48:00
Quote Anchor link
Bas Kreleger schreef op 03.06.2008 12:04:
Als je gaat kijken naar open source, vind ik wel dat alles dat op PHPhulp gepost wordt, ook toegankelijk moet zijn voor de community. Het idee is echter niet zo gek, kijk eens naar www.bouwsamen.nl waar opdrachtgevers en aannemers samen komen.

Een dergelijk idee zou wel kunnen uitpakken iChris(), maar denk dat dit dan op een andere website moet gebeuren die daar speciaal voor is opgezet. Wat René schrijft over de code die dan niet verspreid kan worden vind ik een groot nadeel.

Edit: bouwsamen is een idee zoals die van jou, alleen zie ik dat hij niet echt werkt met succesverhalen uit 2005 |:(

Volgens mij kan je makkelijk een script voor iemand schrijven en dit dan ook blood geven aan de community.
Als er iemand vraagt naar een bepaald script, zou je het zo kunnen doen dat je je kan aanbieden en dat de opdrachtgever kiest wie het voor hem gaat schrijven. Deze persoon schrijft het script, en wanneer dit script af is, wordt deze gepost. Vele mensen geven er niet veel om dat het script wordt vrijgegeven aan de community en voor diegene die het toch liever niet hebben, kan je het script ook gewoon plaatsen zonder erbij te vermelden voor wie of wat dit geschreven is.

Bas Kreleger
Beheerder

Bas Kreleger

03/06/2008 13:54:00
Quote Anchor link
Ik zie het voordeel dan niet voor de opdrachtgever die ervoor betaald. Ik vind dat het allemaal gratis en open moet zijn. Je hebt nu in principe ook al opdrachtgevers die hier hun opdrachten neer zetten. Leden / bezoekers handelen dit verder zelf af met de opdrachtgever en ik denk dat het eigenlijk ook wat overbodig is om hier tussen te gaan zitten.

Offtopic:
@Jasper en Klaasjan; behalve die code idd ;-). Misschien ooit in de toekomst, maar ik wil dat exclusief houden. Met name omdat ik weet dat ik niet alles perfect code en daardoor wellicht security bugs ontstaan. Ik snap ook wel dat iedereen die code wil hebben ;-).
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bas Kreleger

Mr.Moe

Mr.Moe

03/06/2008 13:58:00
Quote Anchor link
Het voordeel hierbij is wel dat je steeds (als het een beetje zou aanslagen bij het publiek) projectjes hebt. waar je aan kan werken. En door het maken van projectjes leer je PHP beter kennen. Dat is het grote voordeel.
Nu is het namelijk zo dat ik niet altijd inspiratie heb om weer eens iets nieuws te maken. (ben wel nog maar een beginner, maar ben al wel even gewoon in html bezig).

groeten Thomas

Danny K

Danny K

03/06/2008 13:59:00
Quote Anchor link
@Bas: Voordeel daarvan is natuurlijk dat die bugs snel(ler) opgelost kunnen worden! Ligt er dus maar net aan wat jij het zwaarste vindt wegen!

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.