Voorstellen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Full stack developer

Voor onze internationale opdrachtgever zoeken wij ter uitbreiding van het team een full stack developer die volledig nieuwe code gaat schrijven voor een cutting edge meetplatform. Innovatieve software die real time inzicht geeft in enorme hoeveelheden data. Wat ga je doen? Werken aan de uitbreiding en verbetering van een online meetplatform voor de olie- en gasindustrie. Dit doe je als full stack software engineer in een goed op elkaar ingespeeld scrum team van 5 collega's, waarmee jullie door continuous improvement tot het beste resultaat komen. Omdat het gaat om een omvangrijk nieuw project - gebouwd op TypeScript, Node.JS en state-of-the-art

Bekijk vacature »

.NET C# lead developer (Full stack), opbouwen team

Voor een organisatie in Den Haag zijn we momenteel op zoek naar een ervaren full stack .NET C# lead developer ter begeleiding van junior .NET developers en het verder uitbouwen van het team. Het gaat om een bedrijf dat de afgelopen 5 jaar druk bezig is geweest om de basis te leggen voor een online platform met betrekking tot de vraag en aanbod van een specifieke maatschappelijke doelgroep. Met een succesvol draaiende website, reeds 50.000 bezoekers per maand en het vertrouwen van een grote investeerder zijn ze de start-up fase inmiddels voorbij. De bedrijfscultuur daarentegen wordt nog steeds gekenmerkt door

Bekijk vacature »

Cloud Engineer

Wil je graag werken met de nieuwste technieken in een omgeving van onderzoek en digitaal erfgoed? Dat komt mooi uit, je kan als Cloud Engineer je kennis en ervaring bij ons inzetten voor het prestigieuze CLARIAH project. CLARIAH is een groot nationaal project dat een digitale infrastructuur ontwerpt om grote hoeveelheden data en software uit verschillende geesteswetenschappelijke disciplines aan elkaar te koppelen en digitaal doorzoekbaar te maken. Wat ga je bij ons doen? Als onze Cloud Engineer voor het CLARIAH project houd je je bezig met het ontwerp en de realisatie van een cloudomgeving voor tekst onderzoek. Jij gaat cloudtechnologie

Bekijk vacature »

Front-end developer

Jij weet wat er nodig is. Jouw hart gaat sneller kloppen van techniek. Jij wil vooruit. Ben jij de Front-end Developer die we zoeken? Je bent creatief, thuis in gebruikersinteractie en een gedreven engineer in hart en nieren. Daarnaast heb jij een klantgerichte en proactieve houding. Precies de kwaliteiten die een Front-end Developer nodig heeft. Wat doe je als Developer? Als Front-end Developer werk je aan de technische realisatie van front-end (web)applicaties in de verschillende uitdagende opdrachten voor Sogeti’s klanten. Dit kan zowel op klantlocatie zijn, als binnen het Center of Excellence van Sogeti. Jij houdt van het uitdenken en

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer Real time vracht monitor Inco

Senior PHP Developer Real time vracht monitor Incoterms 2010 Wat ga je doen als Senior PHP Developer? Als Senior PHP Developer in de omgeving Amsterdam, ga jij werken aan een innovatieve applicatie die transportkosten kan minimaliseren door ongebruikte laadruimte efficiënt te benutten. Het ERP - platform waar jij aan gaat werken staat in contact met lokale en internationale transportbedrijven en inventariseert real-time gebruikte en ongebruikte laadruimte. Dit voor laadruimtes van bedrijfswagens, tot 40FT containers, van zeevracht tot luchtvracht. Met de informatie help jij kopers en verkopers met het vinden van de juiste transport methode. Voor 2019/2020 zijn er nieuwe plannen

Bekijk vacature »

C# developer gezocht, inhouse functie (C#, Winform

Je bent C# developer en op zoek naar een nieuwe baan? Het liefst in de regio Rotterdam? Binnen een sterk bedrijf dat zich al een aantal decennia heeft bewezen? En bij voorkeur een bedrijf met een platte organisatie, directe lijnen en informele sfeer? Mogelijk dat deze baan dan iets voor jou is. Voor een Rotterdams software bedrijf ben ik namelijk op zoek naar een medior of senior C# developer. Het bedrijf richt zich op automatiseringssoftware voor met name het MKB. Hiervoor hebben ze een standaardproduct ontwikkeld dat continue doorontwikkeld wordt en inmiddels duizenden gebruikers kent over tientallen branches. Door zich

Bekijk vacature »

.NET C# web developer gezocht met focus op gebruik

Ben je op zoek naar een baan binnen een klein softwarebedrijf? Een bedrijf met een informele, persoonlijke en familiaire sfeer? Waar je je als developer zowel richt op de back- als frontend? Wellicht dat deze vacature dan iets voor jou is. Voor een softwarebedrijf, gevestigd in het centrum van Rotterdam, zijn we momenteel op zoek naar .NET C# web developer. Dit mag iemand zijn die net van school komt, maar ook iemand die al behoorlijk wat ervaring heeft. Het bedrijf bestaat inmiddels ruim 10 jaar en en door de aanhoudende groei zijn ze opzoek naar versterking van 1 a 2

Bekijk vacature »

.NET webdeveloper gezocht, Rotterdam (C#, Angular,

Voor een relatief kleine organisatie, gelegen in het centrum van Rotterdam, zoeken we momenteel een medior of senior.NET developer. De organisatie richt zich op de ontwikkeling en verkoop van planningssoftware en tijdregistratie. Het gaat om een gevestigd bedrijf welke momenteel hun nieuwe cloudbased software in de markt aan het zetten zijn. Dit betekent een fase met de nodige uitdaging. Er wordt dan ook van je verwacht dat je mee kunt denken in de verdere ontwikkeling van dit product. De organisatie bestaat uit een sociale en hechte groep van mensen. De lijnen zijn kort en er wordt regelmatig samen een biertje

Bekijk vacature »

Java Developer

Voor de afdeling Digitale Innovatie en ontwikkeling zijn wij op zoek naar (Fullstack) Java Developer (ft) Ben jij op zoek naar een uitdagende rol in projecten voor toonaangevende merken in bouwend Nederland? Heb je ervaring als ontwikkelaar in eCommerce/PIM projecten (B2C en/of B2B) met Java- based eCommerce omgevingen? Of je bent bereid deze kennis op te bouwen? Dan hebben wij een mooie uitdaging voor jou! Wat ga je doen bij ons In deze functie ben jij met het team verantwoordelijk voor het opzetten en verder uitbouwen van websites en het PIM systeem voor de verschillende bedrijfsonderdelen binnen Timber and Building

Bekijk vacature »

Android developer

Do you want to participate in "pair programming"? Functieomschrijving Our client is looking to add 2 software engineers to their expanding team. The client has built one of the most popular platforms in the Netherlands. The platform is known by everyone in the country as the place to trade and pick up a bargain. We are now extending the platform and apps. The platform handles over 1 million visitors and 350.000 new advertisements. But they want to go even further - they are constantly changing their platform to improve the experience for their users. Your responsibilities will include: Build an

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C#.NET

Software Ontwikkelaar C#.NET Zit het ontwikkelen van innovatieve applicaties in C#.NET, JAVA of PHP in jouw bloed en wil jij je kennis toepassen binnen uitdagende projecten in kantoorautomatisering of industrie. Dan kan MA-IT mogelijk iets voor je betekenen, aangezien wij uitbreiding zoeken in ons IT team van Software Engineer voor onze vestigingen in Deventer, Son en Gorinchem. Functie-eise Software Ontwikkelaar C#.NET Dit is wat je gaat doen Als C#, JAVA of PHP Developer ontwikkel je binnen een SCRUM omgeving, het hart van de producten die (inter)nationaal gebruikt worden. Het betreft complexe software waarbij je op een hoog abstractieniveau software ontwikkelt.

Bekijk vacature »

.NET/ASP.NET Developer

Onze klant is een sterk groeiende, innovatieve onderneming. Zij zijn een ondernemende club in de zakelijke verzekeringswereld met een frisse kijk op online diensten aan zakelijke assurantiekantoren. Dit doen zij met een zelf ontwikkeld web platform. Dit platform biedt de verzekeringsadviseur toegang tot het verzekeringsassortiment van verschillende grote verzekeraars. Zij staan erom bekend voorop te lopen als het gaat om hun kennis van IT en zakelijke verzekeringen. Zij vormen een divers en gedreven team bestaande uit ruim 20 medewerkers, met ieder zijn eigen specifieke kennis. Als IT-er kun je bij hen veelzijdig aan de slag; zij hebben een grote site

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C#.NET

Software Ontwikkelaar C#.NET Zit het ontwikkelen van innovatieve applicaties in C#.NET, JAVA of PHP in jouw bloed en wil jij je kennis toepassen binnen uitdagende projecten in kantoorautomatisering of industrie. Dan kan MA-IT mogelijk iets voor je betekenen, aangezien wij uitbreiding zoeken in ons IT team van Software Engineer voor onze vestigingen in Deventer, Son en Gorinchem. Functie-eise Software Ontwikkelaar C#.NET Dit is wat je gaat doen Als C#, JAVA of PHP Developer ontwikkel je binnen een SCRUM omgeving, het hart van de producten die (inter)nationaal gebruikt worden. Het betreft complexe software waarbij je op een hoog abstractieniveau software ontwikkelt.

Bekijk vacature »

.Net Web Developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Bij DPA GEOS werken onze consultants als Web Developer in Agile teams bij onze klanten en zijn ze verantwoordelijk voor de grotere webapplicaties. Wil jij dit ook, want we zijn op zoek naar enthousiaste Web Developers om ons development team te versterken. Je draagt positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je ondersteunt de software architect en projectleider bij hun werkzaamheden. Je gaat webapplicaties maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege

Bekijk vacature »

Java Full Stack Developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Full Stack Developers om ons development team te versterken. Als Full Stack developer werk je in Agile teams bij onze klanten en ben je verantwoordelijk voor alle lagen van de stack. Ben je beter in de backend, dan helpen we je verder met de front-end en andersom natuurlijk. Je gaat hoogwaardige software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je ontwikkelt, adviseert over architectuur en past de nieuwste technologieën toe. Je bent een professional die het IT-vak serieus

Bekijk vacature »
Gerard Brieder

Gerard Brieder

09/07/2018 15:22:50
Quote Anchor link
Hallo PHP liefhebbers,
Mijn naam is Gerard en ik ben gepensioneerd.
Ik probeer een website te bouwen waar geïnteresseerden iets aan hebben. Https://www.de-brieder.nl
Ik ben regelmatig bezig om op deze site een bewoners clubje te ondersteunen en pas daar voor het programma steeds aan.
Vaak lukt het, soms ook niet....
Ik hoop dat ik hier wat steun kan vinden om mijn uitdagingen op te lossen.
Mijn standaard programma is, RapidWeaver 7.0 en hier binnen dit concept kan je veel zonder echt de diepte in te gaan.
Helaas wil ik vaak iets dieper dus moet ik PHP programmeren wat in dit programma wordt ondersteund.
Ook schrijf ik in CSS voor de opmaak, HTML enSQL voor de database van de leden.
Veel programmeer plezier allemaal.
Ik hoop op een fijn verblijf hier.
Bedankt voor jullie aandacht.

PHP hulp

PHP hulp

20/03/2019 11:25:11

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

09/07/2018 15:45:24
Quote Anchor link
Hallo Gerard,

Welkom op PHPhulp en veel programmeerplezier toegewenst!

Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

09/07/2018 15:54:37
Quote Anchor link
Welkom :).

Danny von Gaal

Danny von Gaal

10/07/2018 16:49:33
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
echo "Welkom Gerard!";
?>

Gerard Brieder

Gerard Brieder

11/07/2018 23:08:49
Quote Anchor link
Wat een warm ontvangst hier, bedankt Danny, Ariën en Thomas.
Ik zal proberen of ik ook een bijdrage kan geven aan jullie site, ondanks dat ik nog niet zo best thuis ben in programmeren.
Misschien zijn er ook leden die ondersteuning willen op gebied van RappidWeaver, daar heb ik al 5 jaar ervaring mee.

Vriendelijke groet, Gerard Jan

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.