Voorstellen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior PHP (Laravel), Internationaal Groeiend Bedr

Deze startup behoort tot een van de snelst groeiende van Nederland. Met grote bekende namen als mentoren, cutting edge technologieën en een groot succes ratio, zijn zij dé trendsetter en marktleider in hun vakgebied. Organisatie: Het bedrijf is ongeveer 3 jaar geleden opgericht door twee beste vrienden met een goed idee. Vandaag de dag telt het bedrijf ruim 30 medewerkers, hebben ze meerdere kantoren (waaronder 1 in Groot-Brittannië) en zijn ze snel het buitenland aan het veroveren. Ze zijn dé standaard setter binnen de educatieve branche en alleen in Nederland tellen zij al 600.000 gebruikers. Het bedrijf is jong, fris

Bekijk vacature »

Junior of Medior C#.Net Developer – Entertai

Voor een van onze business partners in de regio ’t Gooi, zijn we met spoed op zoek naar een Junior of Medior C#.Net developer. Deze organisatie in de Entertainment branche is bezig met het volledig upgraden van hun bestaande software platform. Hierdoor is er extra capaciteit in het huidige team ontstaan om een extra collega te kunnen verwelkom. Alhoewel het om een kleinschalig IT-afdeling gaat, zal je binnen een hecht en fijn team komen te werken. Jouw collega’s zijn qua ervaring echte seniors. Daarnaast zal je nauw werken met collega’s van andere afdelingen. Als Junior/ Medior C#.Net developer zal je

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer Reizen Vakantie

Senior PHP Developer Reizen Vakantie Wat ga je doen als senior PHP developer? Als senior PHP developer ga je in Amsterdam aan de slag bij een bedrijf waar jij direct het vakantiegevoel van zal krijgen. Dit bedrijf is Europees marktleider op het gebied van vakantiereizen. Ze hebben meer dan 7000 reisbureaus maar willen de focus leggen op onlineontwikkeling. Dit is waar jij als .Net developer een cruciale rol gaat spelen. Het bedrijf wil haar bestaande websites vernieuwen en verbeteren evenals de apps voor mobiele platformen. Als .Net developer ga jij in een team van 20 andere developers deze sites en

Bekijk vacature »

Medior PHP developer High traffic platform

Organisatie Voor onze opdrachtgever in omgeving Almere zoeken we een PHP developer die aan high traffic websites en grote platformen wilt werken in een talentvol team. Deze organisatie met ruim 60 man groot zit gevestigd in de omgeving van Almere. Op kantoor bieden zij onderdak aan de meest talentvolle en succesvolle PHP developers in Noord Holland. Naast het ontwikkelen van websites en systemen richt deze organisatie zich ook sterk op de zelfontwikkeling van hun werknemers. Eigen inbreng, goede ideeën en meedenken over processen wordt hier sterk gewaardeerd. Deze organisatie is gevestigd in een gaaf pand en biedt een enorm moderne

Bekijk vacature »

Medior .Net developer Logistiek Internationaal

Medior .Net developer Logistiek Internationaal Wat ga je doen als Medior .Net developer? Je gaat als medior .Net developer aan de slag bij de IT organisatie in Rotterdam die hoge kwaliteit maatwerk software levert voor diverse klanten in de logistieke sector in Nederland. Het development team ontwikkelt software op inhouse basis zoals een binnenvaart analyse systeem om het logistieke netwerk goed in kaart te brengen. Je bent medeverantwoordelijk voor het gehele ontwikkelproces van ontwerp tot aan de implementatie en optimalisatie. In je rol is ervaring met C#, Asp.Net, OOP en SQL vereist. Bovendien houdt je je bezig met de huidige

Bekijk vacature »

.Net Custom Software Developer

Jouw rol Voor deze ‘leading edge’ technology practice zijn we op zoek naar een Senior Custom Software Developer. Echte IT-freaks die de ontwikkelingen in het vakgebied nauwkeurig volgen en weten wat er speelt. Die kunnen werken op de grens van het onmogelijke en zo onze nationale en internationale klanten een beslissende voorsprong geven in hun markt. Je adviseert over innovatie en werkt mee aan de agile ontwikkeling en implementatie van state-of-the-art oplossingen, gebaseerd op .Net, Java en/of Mendix. Het gaat vaak om nieuwe technieken, veel eindgebruikers en complexe omgevingen, waarin de lat hoog ligt. Snelheid en topkwaliteit zijn bij deze

Bekijk vacature »

PHP developer gezocht voor detacheerclub

PHP detachering bij startups tot multinationals, opleidingsbudget, auto van de zaak! Ben jij een ervaren PHP developer die niet alleen technisch onderlegt is maar ook weet hoe je klanten aan je kan binden? Als je graag met de meest innovatieve technieken wilt werken en een uitstekend salaris, leaseauto, goede laptop wilt en daarbij ook nog eens bij de gaafste klanten wilt werken, spreek ik je graag! Veel detachering organisaties denken vanuit uit belang van hun klanten en kijken welke consultants daar goed op passen. Wat deze organisatie onderscheid is dat ze met jou gaan kijken waar je goed in bent,

Bekijk vacature »

Junior tot senior Full- Stack developers gezocht i

Junior tot senior Full- Stack developers gezocht in de omgeving van Eindhoven! Voor een technisch full-service internetbureau in hartje Eindhoven ben ik op zoek naar ervaren PHP Developer met kennis van C# en Angular.Js. Het gaat hier om een online web bureau die helpt bij online strategieën van hun klanten. Het betreft een organisatie met korte lijnen en een informele bedrijfscultuur. Jij als Developer zal je hier snel thuis voelen omdat het technisch team een belangrijk rol speelt in de organisatie. Het bedrijf bestaat uit ongeveer 15 werknemers die hun klanten helpen bij de online strategieën van bedrijven en hun

Bekijk vacature »

(PHP) Code klopper, voor deze SaaS Topper! (PHP/AI

Organisatie: Jouw nieuwe werkgever behoort tot een van de grootste namen in hun vakgebied. Ze ontwikkelen technologische oplossingen en doen onderzoek naar de verschuivingen in de markt. Zo zorgen zij ervoor dat zij én hun klanten niet achter op de trends lopen, maar onderscheiden zij zich als “de voorloper”. Met een assortiment van 10 producten, allemaal gebouwd om informatie transparanter en inzichtelijker te maken, meerdere websites en hun eigen SAAS Softwarepakket, blijven zij altijd zoeken naar verbetering en innovatieve manieren hierin. Dit doen zij vanuit hun gezellige pand in omgeving Amsterdam. Met een team van 35 enthousiastelingen, steken zij iedere

Bekijk vacature »

Backend .NET Developer gezocht!

Organisatie & Afdeling Samen met een goede businesspartner van StarApple ben ik op zoek naar een junior/ medior .NET developer. Deze organisatie levert software voor de lokale overheid. Ze leveren één complete oplossing voor planning & control. Ze bieden een backend applicatie (winform) die bij de klanten zal draaien. Ze hebben één vestiging nabij Arnhem en daar zitten ze op dit moment met 40 personen. Er heerst een informele sfeer waar men persoonlijk en informeel met elkaar omgaan. Intern zal je dan echt een “samen”-gevoel ervaren. Dit zie je o.a. terug in ontspanning en de lunch. Op dit moment hebben

Bekijk vacature »

Ervaren .NET Ontwikkelaar gezocht voor een grote b

Organisatie & Afdeling Voor een grote (internationale) partner nabij Meppel zijn wij op zoek naar een senior .NET ontwikkelaar die openstaat voor uitdagende projecten waarbij de nieuwste technieken worden gebruikt. Ze ontwikkelen software voor systemen waar je wekelijks mee in contact komt. Deze informele partij van bijna 90 man bestaan bijna 20 jaar en zijn hard aan het groeien. Op dit moment zijn ze marktleider op verschillende markten waarop ze actief zijn. Hun doel is om wereldwijd actief te blijven en uit te breiden. Op dit moment zijn ze actief in Europa en Canada. De afdeling in Nederland bestaat uit

Bekijk vacature »

iOS App Developers in Enschede met affiniteit in C

Een jonge startup met een groei van hier tot Tokyo zitten ze in Enschede en zijn ze op zoek naar een tal van iOS developers! Ze doen leuke innovatieve projecten waarbij ontwikkeling van apps vooraan staat. Een kantoor vol gelijk gestemde creatievelingen die met passie voor de ontwikkeling hard aan de toekomst bouwen. Binnen dit bedrijf zal je al gauw merken dat je je bevind in een bepaalde community. Een community waar je de combinatie van passie & techniek veel terug ziet. Ze geven hun eigen meetups om technieken uit te wisselen en toe te passen. Ze gaan regelmatig borrelen

Bekijk vacature »

Developer Harderwijk Vanaf €3700,-

Developer Harderwijk Wat ga je doen? Als Developer in Harderwijk ga je aan de slag bij een softwarebedrijf gericht op de maakindustrie. In deze functie hou jij je voornamelijk bezig met C#, en een ERP pakket Rider IQ wat geschikt klantorde gestuurde projecten in de maakindustrie. Het bedrijf is een marktleider in metaal maar ook in kunststof. Het Pakket is heel flexibel en alle logistiek processen kunnen gedaan worden met deze software. Ben jij de programmeur met de communicatieve sterke persoonlijkheid die wij zoeken? Wat wordt jou geboden? Naast een jaarcontract en een salaris vanaf €3700,- per maand word jou

Bekijk vacature »

Java Software Ontwikkelaar Maatwerk 3.200 - 5.500

Functieomschrijving Java Software Ontwikkelaar Maatwerk 3.200 - 5.500 Voor de vacature als Java Software Ontwikkelaar Nieuwegein Maatwerk ga je het volgende doen: Als Java developer weet je de wensen van onze klanten te vertalen naar werkende oplossingen. Je bent daarnaast in staat om de klant duidelijk te maken waar de grenzen van de techniek liggen. In je rol als Java Developer ontwerp én ontwikkel jij hoogkwalitatieve webtoepassingen (internet, intranet, extranet en mobile) met behulp van opensource frameworks en tools. Je bouwt mee aan nieuwe functionaliteiten en implementeert wijzigingsverzoeken. Je coacht ook andere collega’s en adviseert klanten op basis van je

Bekijk vacature »

Medior front-end developer in Utrecht gezocht! Mob

Ben jij een front-end developer die HTML(5), CSS(3) en Javascript (jQuery) goed beheerst, open staat of al werkt met de nieuwste technieken en ben je iemand met passie voor user experience en design? Lees verder! Voor landelijk bekende klanten ontwikkeld deze organisatie vooruitstrevende applicaties, vaak zijn dit grote projecten waarbij zij perfectionistisch te werk gaan met oog voor detail en design. Zij zien het dan ook niet als een applicatie maar als een mobiele strategie. Samen met de klant gaan zij na wat hun doen, om er zeker van te zijn dat dit ook voor de developers/designers op een later

Bekijk vacature »
Gerard Brieder

Gerard Brieder

09/07/2018 15:22:50
Quote Anchor link
Hallo PHP liefhebbers,
Mijn naam is Gerard en ik ben gepensioneerd.
Ik probeer een website te bouwen waar geïnteresseerden iets aan hebben. Https://www.de-brieder.nl
Ik ben regelmatig bezig om op deze site een bewoners clubje te ondersteunen en pas daar voor het programma steeds aan.
Vaak lukt het, soms ook niet....
Ik hoop dat ik hier wat steun kan vinden om mijn uitdagingen op te lossen.
Mijn standaard programma is, RapidWeaver 7.0 en hier binnen dit concept kan je veel zonder echt de diepte in te gaan.
Helaas wil ik vaak iets dieper dus moet ik PHP programmeren wat in dit programma wordt ondersteund.
Ook schrijf ik in CSS voor de opmaak, HTML enSQL voor de database van de leden.
Veel programmeer plezier allemaal.
Ik hoop op een fijn verblijf hier.
Bedankt voor jullie aandacht.

PHP hulp

PHP hulp

17/10/2018 12:56:08

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

09/07/2018 15:45:24
Quote Anchor link
Hallo Gerard,

Welkom op PHPhulp en veel programmeerplezier toegewenst!

Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

09/07/2018 15:54:37
Quote Anchor link
Welkom :).

Danny von Gaal

Danny von Gaal

10/07/2018 16:49:33
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
echo "Welkom Gerard!";
?>

Gerard Brieder

Gerard Brieder

11/07/2018 23:08:49
Quote Anchor link
Wat een warm ontvangst hier, bedankt Danny, Ariën en Thomas.
Ik zal proberen of ik ook een bijdrage kan geven aan jullie site, ondanks dat ik nog niet zo best thuis ben in programmeren.
Misschien zijn er ook leden die ondersteuning willen op gebied van RappidWeaver, daar heb ik al 5 jaar ervaring mee.

Vriendelijke groet, Gerard Jan

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.