Voorstelling + Vraag

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Philip VanGorp

Philip VanGorp

08/05/2019 16:46:20
Anchor link
Hallo ik ben Phil 33 jaar en na lange tijd terug te vinden op de pc haha.

ik kwam hier eens even kijken maar omdat ik niks vond in de zoekoptie kom ik jullie ff lastigvallen met deze vraag:

Bestaat er een simpel shop script waar mensen dingen kunnen toevoegen aan een winkellijstje en dat daarna naar mijn email wordt gestuurd?

bv

Product A
[FOTO]
Dropdown Menu : 10 gram-20 gram-30 gram -40 gram
Add to cart

wil namelijk een simpele shop voor vislood maken
Maar hoeft geen uitgebreid script te zijn

Gewoon iets dat ze op de pagina komen en ze bv eerst hun naam moeten geven waarna ze verder kunnen shoppen.

bestaat er zoiets en alvast sorry voor het storen
Gewijzigd op 04/10/2020 08:29:09 door - Ariën -
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 12:25:05
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

08/05/2019 17:09:46
Anchor link
Als ik zoek op Google naar 'Simple PHP webshop', dan kom ik dit tegen:
https://phppot.com/php/simple-php-shopping-cart/
Gewijzigd op 08/05/2019 17:10:01 door - Ariën -
 
Rob Doemaarwat

Rob Doemaarwat

08/05/2019 17:25:37
Anchor link
Nee, niet doen. In het eerste stukje code dat ik daar zie staan zit al een SQL-injectie gat.

Als je niet wilt programmeren gewoon Magento uit de "Installatron" (of wat je hosting boer ook heeft) pakken en artikeltjes in gaan voeren.
Gewijzigd op 08/05/2019 17:28:16 door Rob Doemaarwat
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

08/05/2019 18:24:17
Anchor link
Hmm.... Daar keek ik overheen.
Best triest dat dit online staat.
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

08/05/2019 19:23:46
Anchor link
- Ariën - op 08/05/2019 18:24:17:
Best triest dat dit online staat.

Welkom op het internet. Op youtube staat ook vaak de grootste rotzooi.

@Philip specifiek wat jij zoekt zal er niet zo direct zijn, en als je geen complete webshop wilt installeren en inrichten ben je waarschijnlijk toch aangewezen op een klein stukje maatwerk.

Als je met enige fantasie naar jouw vraagstuk kijkt zou je misschien met een soort van uitgebreid/aangepast contactformulier ook een eind moeten komen. Maar dat vereist wel enige kennis van zaken en het hangt er ook vanaf hoe uitgebreid je e.e.a. wilt maken.

Je zou zelf iets kunnen proberen te vinden en aan te passen naar eigen smaak of je zou het kunnen laten doen door een vraagstuk te plaatsen via het vacature subforum.

Als je er zelf mee aan de slag gaat kunnen we je hiermee helpen op dit forum uiteraard.
 
Philip VanGorp

Philip VanGorp

08/05/2019 19:38:05
Anchor link
Thomas van den Heuvel op 08/05/2019 19:23:46:
- Ariën - op 08/05/2019 18:24:17:
Best triest dat dit online staat.

Welkom op het internet. Op youtube staat ook vaak de grootste rotzooi.

@Philip specifiek wat jij zoekt zal er niet zo direct zijn, en als je geen complete webshop wilt installeren en inrichten ben je waarschijnlijk toch aangewezen op een klein stukje maatwerk.

Als je met enige fantasie naar jouw vraagstuk kijkt zou je misschien met een soort van uitgebreid/aangepast contactformulier ook een eind moeten komen. Maar dat vereist wel enige kennis van zaken en het hangt er ook vanaf hoe uitgebreid je e.e.a. wilt maken.

Je zou zelf iets kunnen proberen te vinden en aan te passen naar eigen smaak of je zou het kunnen laten doen door een vraagstuk te plaatsen via het vacature subforum.

Als je er zelf mee aan de slag gaat kunnen we je hiermee helpen op dit forum uiteraard.


Ja mss wel het beste ben nu even op een free host aan het kijken of het te doen is.
Alleen wordt het dan mss een groot contactformulier
23 Verschillende gewichten 6 verschillende kleuren (tot nu toe).
En mijn kennis van html is beperkt ????
Enig idee of er zo een contactformulier bestaat dat iets of wat overzichtelijk is?
En veilig natuurlijk want de meeste dingen online daar zit ergens altijd een backdoor in
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

09/05/2019 12:42:54
Anchor link
Heb je op dit moment een website?

Op het moment dat je met gebruikersgegevens aan de slag gaat zou je tegenwoordig ook een beveiligde website (HTTPS) moeten hebben.

Indien dit jouw eerste uitstap is in de webwereld zou ik zorgen dat je enigszins beslagen ten ijs komt. Misschien is het dan ook handig dat je meteen iets uitgebreider te werk gaat.

Als je iets kunt specificeren (combinaties van gewichten en kleuren, dus welke varianten er concreet bestaan) dan kan iemand het bouwen. Dit kun je zo (on)overzichtelijk maken als je wilt :).

Je hebt trouwens meer nodig dan enkel (statische) HTML, de gegevens die iemand terugstuurt naar de site zullen namelijk ook verwerkt moeten worden zodat er ofwel iets wordt vastgelegd (bijvoorbeeld in een database) en/of direct de deur uitgaat middels een e-mailbericht.
 
Alexherry alex

alexherry alex

04/10/2020 08:17:33
Anchor link
**spam**
Gewijzigd op 04/10/2020 08:28:51 door - Ariën -
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.