Vraag over Python script die ik aanroep in een Crontab op een Raspberry Noobs

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Ad Fundum

Ad Fundum

21/02/2022 09:36:52
Quote Anchor link
Ik heb een paar decennia met PHP gewerkt, en bezit een aantal Raspberry Pies, maar Python is voor mij een 'no go area' alleen al vanwege dat de uitvoer van je programma afhangt van de code layout.
Helaas kan ik je hierbij niet helpen.
Gewijzigd op 21/02/2022 09:37:07 door Ad Fundum
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 00:08:49
 
John D

John D

21/02/2022 16:12:47
Quote Anchor link
Ad Fundum op 21/02/2022 09:36:52:
Python is voor mij een 'no go area' alleen al vanwege dat de uitvoer van je programma afhangt van de code layout.
Het is tegenwoordig toch niet ongewoon om een code te schrijven met wat python noemt "indents" Dat is een structuur die in python wel strict is en andere programmatuur weer niet. Als je gewend bent om in PHP met indents (inspringende code) te werken dat dan doe je dat ook niet voor niets: Je doet dat om de structuur van jouw programma sneller te kunnen doorzien. Python is overigens een zeer krachtig technisch taaltje met enorm veel beschikbare library's die je kan importeren en dat bespaart je code schrijven. Maar ik geef onmiddellijk toe, met python moet je geen leuke websites gaan bouwen maar gebruiken voor technische toepassingen in bijvoorbeeld IOT en Pi-zero's
Gewijzigd op 21/02/2022 16:52:49 door John D
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.