Vreemde layout issue met Google Adsense

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

08/11/2021 15:37:54
Anchor link
Ik heb sinds kort een aanpassing gedaan aan de Google Adsense advertenties op mijn site. Maar ik merk een vreemde gebeurtenis op die ik graag wil gladstrijken.
Voor het gemak, ik gebruik de Bootstrap 4.


Hier zie je, zodra je scrollt, dat je bovenaan de site een uitklapbare advertentie ziet. Dit ziet er verder vrij normaal uit.
Afbeelding

Maar dan...
We scrollen omhoog, en opeens komt de header van mijn site, oftewel de navbar in Bootstrap-jargon, onder het hele blok te staan, in plaats van als een overlay eronder.
Afbeelding

En als je de advertentie inklapt, dan krijg je helemaal een bizar resultaat.
Afbeelding

Kortom: Het ziet er niet uit, en ik heb gewoon een enkele standaard HTML/JS code voor Adsense gebruikt. Is hier een oplossing voor?
Gewijzigd op 08/11/2021 15:47:59 door - Ariën -
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 22:32:37
 
Ad Fundum

Ad Fundum

08/11/2021 17:36:59
Anchor link
Is geen Google gebruiken niet een oplossing? Het wordt veel geblokkeerd door advertentieblockers, want dat scheelt in de laadtijd..
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

08/11/2021 18:12:06
Anchor link
Nope, geen oplossing.
Banners heb ik niet voor de lol ;-)

Ik kan dit soort ook wel uitzetten, maar er zullen ook beter oplossingen zijn.
Gewijzigd op 08/11/2021 18:26:06 door - Ariën -
 
Ad Fundum

Ad Fundum

08/11/2021 19:47:21
Anchor link
Ik kan je hierbij helaas niet helpen. Heb allerlei advertenties geblokkeerd in de browser en op de firewall.

Overigens mooie en strakke site. Ik wist niet dat je zo'n trein-fan bent. Persoonlijk heb ik vrij slechte ervaringen met de NS, maar wel weer goede herinneringen aan Märklin en Fleischmann. (Die kon ik op tijd laten rijden :-) )
Gewijzigd op 08/11/2021 19:47:56 door Ad Fundum
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

14/11/2021 15:01:30
Anchor link
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar ik las dat dit de automatisch geplaatste ad triggert in CSS.

.google-auto-placed { }

Ik ga het eens zsm eens testen.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/05/2022 09:02:34
Anchor link
.
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.