[vrijwillig] Browser Based php Game.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Rolling Metal

Rolling Metal

18/10/2010 17:09:28
Quote Anchor link
*verwijderd*
Gewijzigd op 18/10/2010 18:18:06 door Rolling Metal
 
PHP hulp

PHP hulp

18/04/2024 14:01:19
 
- Mark -

- Mark -

18/10/2010 17:32:23
Quote Anchor link
Quote:
We beschikken over een Linux host met 10gb ruimte en geen datalimiet.


Zoiets bestaat niet. Het is meestal een fair use policy. Kijk maar eens naar de kleine lettertjes bij je host.

Je zit gok ik bij zo'n host van een paar euro. die zeggen vaker dat ze geen datalimiet hebben om klanten te lokken. Ze zijn niet geschikt voor je spelletje. Ze zijn daar ook niet zo blij mee. Dat staat ook heel vaak in de kleine lettertjes.

Voor te testen/gesloten beta is de host wel oke. Ik heb net even gekeken, er werkt nog niet veel. Ik weet niet hoe groot je groepje is maar een paar maanden is denk ik niet genoeg om het af te krijgen.

Ik wil niet grof klinken maar het ziet er niet uit om eerlijk te zijn.
 
Jacco Engel

Jacco Engel

18/10/2010 17:33:21
Quote Anchor link
Wat is jullie doel met dit spel??
 
Rolling Metal

Rolling Metal

18/10/2010 17:52:35
Quote Anchor link
*verwijderd*
Gewijzigd op 18/10/2010 18:17:28 door Rolling Metal
 
Pim -

Pim -

18/10/2010 18:16:43
Quote Anchor link
Enige beheersing van het Nederlands zou wel van professionaliteit getuigen...
 
Carlo  boy

carlo boy

18/10/2010 18:24:06
Quote Anchor link
Waarom verwijder je nou het bericht, denk je dat deze prof-programmeurs niks kunnen? Is het niet toevallig zo'n spel als www.travian.nl of www.tribalwars.nl?
 
Victor Php

Victor Php

18/10/2010 19:03:36
Quote Anchor link
Zonder enig kritiek je topic te verwijderen is toch wel een beetje raar.. :-|
Ik bedoel maar.. Mark Coenen geeft je tips over z'n host en Jacco Engel vraagt je wat.

Ik heb je topic niet gelezen, maar ik gok dat je weer zo iemand bent die zonder enige kennis van php een php game wilt maken.

Hmm.. en aan je activiteiten te zien heb je je account alleen aangemaakt hiervoor.

Dus zet je topic weer terug en ga gewoon beginnen! Je kunt hier álles vragen als je hulp nodig hebt en als je wat verder bent en andere begrijpen dat je écht bezig bent, zullen ze sneller reageren dan dat je van 0 begint :).
 
Jasper DS

Jasper DS

18/10/2010 19:12:18
Quote Anchor link
Ik vind het jammer dat je je post hebt verwijderd.. Ik zou ook wel een browsergame willen maken maar ik heb geen goed concept.
 
Stefan Renne

stefan Renne

18/10/2010 19:20:27
Quote Anchor link
PHP jasper op 18/10/2010 19:12:18:
Ik vind het jammer dat je je post hebt verwijderd.. Ik zou ook wel een browsergame willen maken maar ik heb geen goed concept.


Daar sluit ik me bij aan ;) het enige wat ik ook nog mis zijn photoshop skills
 
Jasper DS

Jasper DS

18/10/2010 19:24:38
Quote Anchor link
Stefan Renne op 18/10/2010 19:20:27:
PHP jasper op 18/10/2010 19:12:18:
Ik vind het jammer dat je je post hebt verwijderd.. Ik zou ook wel een browsergame willen maken maar ik heb geen goed concept.


Daar sluit ik me bij aan ;) het enige wat ik ook nog mis zijn photoshop skills


haha inderdaad. Maar het leukste vind ik toch de sql en php. en omdat een browsergame vooral php is, is dat mooi meegenomen! :)
 
- Mark -

- Mark -

18/10/2010 19:47:07
Quote Anchor link
Het ziet er naar uit dat Felix mijn reactie niet zo goed kon waarderen. Ik ben ook met PHP begonnen omdat ik zo'n spelletje wou hebben. Als je het goed wilt doen dan ben je daar een hele tijd zoet mee. Ik ben wel 10 keer op nieuw begonnen voordat ik iets online had staan dat speelbaar was. En nog was het om te huilen als ik er naar terug kijk. Het spelletje van Felix zag eruit als mijn eerste poging. Ik zeg niet dat dat een probleem is maar ik hoef niet te zeggen dat het er mooi uit ziet om iemand een goed gevoel te geven.

Als je al zo reageerd op mijn reactie dan ga je zowieso niet ver komen. Je spelers zullen je rauw opeten zullen we maar zeggen. Die gaan het echt niet netjes houden kwa kritiek. Persoonlijk vindt ik het veel leuker om zo'n project in elkaar te zetten dan het te beheren. Daar was de lol snel van af. :P in de ogen van de spelers doe je het toch nooit goed. Het maakt niet uit wat je doet.

Projecten als dit zijn altijd leuk om ervaring op te doen. Je zult er altijd nieuwe dingen van leren. Als je geluk hebt verdien je er ook nog wat aan maar die kans zit op 0,01% ofzo.
 
Jasper DS

Jasper DS

18/10/2010 20:03:38
Quote Anchor link
Quote:
Projecten als dit zijn altijd leuk om ervaring op te doen. Je zult er altijd nieuwe dingen van leren. Als je geluk hebt verdien je er ook nog wat aan maar die kans zit op 0,01% ofzo.

@ mark daar ben ik mij ook volledig van bewust en als ik toch ook een conceptje vind zal ik dat 9 op de 10 niet gaan gebruiken om geld mee te verdienen maar gewoon voor de lol :)
Gewijzigd op 18/10/2010 20:04:13 door Jasper DS
 
Carlo  boy

carlo boy

18/10/2010 20:12:56
Quote Anchor link
@PHP jasper
Ik vind het best slim om zo'n project te beginnen, als je met iemand samen werkt.. Leer je taken verdelen, samenwerken en je leer de taal PHP veel beter kennen.

Je leert veel als je al je kennis wat je hebt geleerd uit boeken in de praktijk neer te zetten. Ik zal als ik jou was gewoon verder gaan :)
 
Jasper DS

Jasper DS

18/10/2010 20:16:44
Quote Anchor link
@ carlo

Ik ben eraan begonnen en ik heb zin om het te scripten maar dan ga ik achter mijn pc zitten en dan denk ik ai, wat moet ik nu weer maken.

Ik weet dat je voor een browser eerst heel je concept moet uitschrijven en dan pas beginnen scripten maar ik vind geen concept.

Misschien ga ik binnenkort eens zoeken naar wat partners die zoals mij nog redelijk jong zijn (15-17j)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.