[vrijwillig] Cursus Php5 en Mysql

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pa Co

Pa Co

19/06/2012 19:58:58
Quote Anchor link
Wie o wie, heeft er tijd en zin om mij te helpen met de cursus Php5 en Mysql. Ik heb een groot dik boek en ik kom er niet doorheen.

Groeten,

Paul
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 12:21:22
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

19/06/2012 21:11:00
Quote Anchor link
Als je vragen hebt kun je die hier gewoon stellen hoor. Er zijn genoeg mensen die je kunnen helpen. Dus... wat is je probleem?
Gewijzigd op 19/06/2012 22:58:38 door Erik Rijk
 
Dave schaafsma

dave schaafsma

19/06/2012 21:41:33
Quote Anchor link
Het is opzich niet zo heel erg slim om uit de boeken te leren vind ik persoonlijk wat min , zou het via internet enzo gaan leren heb je een probleem dan kan je hier om support vragen.

3 ha hatjes voor ozzie !
 
Jesse Reitsma

Jesse Reitsma

20/06/2012 08:57:42
Quote Anchor link
Dave schaafsma op 19/06/2012 21:41:33:
Het is opzich niet zo heel erg slim om uit de boeken te leren vind ik persoonlijk wat min , zou het via internet enzo gaan leren heb je een probleem dan kan je hier om support vragen.

3 ha hatjes voor ozzie !

Als het een nieuw boek is lijkt mij dat geen probleem?
Maar je moet geen boeken van een paar jaar oud gaan doornemen, staan verouderde functies in, dan leer je verouderde functies die in de volgende PHP update misschien grotendeels weg zijn?
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

20/06/2012 09:20:16
Quote Anchor link
In de meeste boeken wordt gebruik gemaakt van * om gegevens te selecteren.
Wordt geen foutafhandeling (of 'die') toegepast bij query's.
Controle op invoer van gegevens vind niet/nauwelijks plaats.
Beveiliging van query's wordt zelden aandacht aan gegeven.
Lang niet altijd wordt het (juiste) gebruik van quotes uitgelegd.
En ik heb in een redelijk recent boek het gebruik van oude functies gezien.
En zo zijn er nog wel wat redenen om het leren vanuit een boek niet al te zeer aan te moedigen. Tuurlijk zijn er uitzonderingen.


@TS: Wees aub wat concreter: wat wil je leren, wat wil je maken, waar loop je tegen aan?
Voor een (bijna) statische pagina met 1 of twee links en een contactformulier is in eerste instantie minder kennis nodig dan als je direct zelf bv. een hele webwinkel wilt gaan bouwen.
Gewijzigd op 20/06/2012 09:29:00 door Obelix Idefix
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.