[Vrijwillig] Designer gezocht voor een Gaming website.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Zap

zap

29/10/2006 01:33:00
Quote Anchor link
Hallo,
Ik ben bezig met een gaming website te maken,
Ik ben nu bezig met de scripting.
Ik zoek nog iemand di het voor nu nog gratis, een lay-out voor de site kan maken.

Dit bevat dan Avatars, iconen, CSS, HTML (forms en dat soort dingen).

Zoals de site er nu uit ziet is een test opstelling voor de php scripts waarmee ik bezig ben.

Als de site eenmaal draait dan komt er reclame op. Als we geld binnen krijgen, dan is er wel iets af te soreken dat de designer ook een behoorlijk deel krijgt, tenminste als je actief blijft voor de site en de lay-out blijft updaten.

Het gaat om de website: http://gamereactor.nl

Als je interesse hebt, stuur dan een mailtje naar : [email protected]
Vermeld dan je ervaring, naam, leeftijd, en je motivatie.

M.v.g. zap (Patrick de Bruijn)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Zap
 
PHP hulp

PHP hulp

23/04/2024 22:40:09
 
Stefan van Iwaarden

Stefan van Iwaarden

29/10/2006 09:05:00
Quote Anchor link
Ik denk niet dat je veel mensen zult vinden. Er wordt hier zo vaak om vrijwillige hulp gevraagd dat we er een dagtaak van zouden kunnen maken om mensen vrijwillig te helpen, en dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.

Ook hebben de meeste mensen hier wel eigen sites waar ze (liever) mee bezig zijn. Zo heb ik zelf ook nog een stuk of 7,8 sites die ooit nog eens afgemaakt moeten worden :s
 
Zap

zap

29/10/2006 09:24:00
Quote Anchor link
Ja idd, maar eigenlijk zoek ik iemand die ook een website wilt beginnen... Dat wij dus samen een soort fusie kunnen doen, en ik benzelf nogal langzaam in photoshop. En als ik dan aan het coderen ben kost het veel tijd om ook nog een lay-out te maken.

Ik verwacht niet al te veel "nutige" reacties, maar mss komik wel kemand tegen die mij graag wilt helpen :).
 
Leo

Leo

29/10/2006 09:35:00
Quote Anchor link
Hmm, jammer dat er tegenwoordig teveel mensen met een gaming website willen beginnen.

Anyway, als ik zelf nooit was begonnen had ik misschien wel mee willen helpen. Maar ik heb zelf (voor de lol) ook al een heel eind iets gemaakt.
 
Zap

zap

29/10/2006 09:48:00
Quote Anchor link
@Leo, idd veel mensen beginnen een gaming website. Ik kwam ook op het idee samen met een paar vrienden... hun wisten alleen niks van websites af. Eerst wilde ik joomla gaan gebruiken, mar voor een gaming website werkt dat ook niet.
En omdat ik een beginende phper ben is dit gelijk een goed leerproject voor mij. Maar om zo'n project alleen te maken als je er niet fantastische goed in bent, en meer zit te debugen dan te coderen kost veel tijd.
Maar nu gaat het eigenlijk wel goed, weinig fouten de laatste tijd =)

Maar nu wil ik wel doorzetten met ditptoject, vooral omdat veel mensen er enthausiast over zijn. Maar ik zok dus iemand di mij een beetje kan helpen, je hoeft echt niet al je vrije uren te gaan designen, (mss beetje coderen)

Want er zit momenteel niet echt een deadline op, het zou fijn zijn om hem in januarie open te laten gaan, mar dit is allemaal niet heel streng.

Maar mss kan iemand mij wat helpen met deze site, en dat ik ook weer help met jou website. Een soort vergoeding zeg maar.

Groeten ZaP

EDIT: Je site ziet er leuk uit leo :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door zap
 
Stefan van Iwaarden

Stefan van Iwaarden

29/10/2006 09:51:00
Quote Anchor link
persoonlijk vind ik het jammer dat je een phpbb forum gebruikt, dat doet toch wel een beetje afbreuk aan de site zegmaar.

mijn mening, ontwerp een zelfgeschreven forum dat ook in het design van de site past e.d. Staat tien keer beter.
mocht je hiervoor niet genoeg kennis hebben, dan mag je het natuurlijk altijd vragen op het forum hierzo.
 
Zap

zap

29/10/2006 10:10:00
Quote Anchor link
Bedankt voor het idee, ik was wel van plan om later een eigen forum te maken, en ik gebruik phpBB omdat die makkelijk aan te passen is, ik ben nu bezig te zorgen dat 1 login systeem hebt voor beide (CMS en forum) en er moet ook nog een tmeplate worden geklust.

Maar het is best veel werk, vooral omdat een forum er verzichteljk uit moet zien. Daarom gebruik ik nu nog een phpBB.
 
Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

29/10/2006 12:24:00
Quote Anchor link
Ik ben zelf bezig met een template-site (nederlands) waarbij gebruikers zich kunnen registreren en hun eigen gemaakte templates kunnen plaatsen. Erg leuk maar veel werk.
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

02/11/2006 15:07:00
Quote Anchor link
Ik denk dat een kleine vergoeding wel op zijn plaats is... dit hoeft (bij mij iig) niet persee in de vorm van geld maar er zijn genoeg creatieve dingen te vinden. Persoonlijk heb ik geen intresse in dit project omdat ik webdesigner ben van beroep/studie en voor een bureau werk.
 
Roy

Roy

02/11/2006 15:28:00
Quote Anchor link
Ikzelf design veel en codeer voor mijn werk, dus erg veel tijd ervoor heb ik niet. Misschien kan je eens iets laten zien wat je mooi vind?
 
Zap

zap

02/11/2006 15:33:00
Quote Anchor link
BEdank voor jullie reacties, maar ik heb niemand meer nodig. Ik ben nu sinds kort gefuseerd samen met iemand.

Maar bedankt voor jullie interesse :)
 
Eris -

Eris -

03/11/2006 09:38:00
Quote Anchor link
Mooizo kan hij mooi op slot. Deze forum is niet voor vrijwillgers gezocht.. Tenzij het een goed doel dan wil ik nog wel over mijn hart strijken...
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.