[vrijwillig] Designer website bouwen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Erol Simsir

Erol Simsir

04/10/2010 23:02:33
Quote Anchor link
Beste mensen,

De laatste paar weken ben ik bezig met het bouwen van een website waarmee ik mezelf wil voorstellen en klanten wil aantrekken om visuele designs voor hen te maken. Ik heb dus een mooie website nodig en heb het visuele design en alle Photoshop bestanden ervan heb ik al gemaakt. Ik heb alleen iemand nodig die me een 'favour' kan doen en mij verder kan helpen met mijn werk, waarmee ik mijn hobby op een goede manier wil gebruiken.

* Het bouwen van een website waarmee ik klanten kan trekken om voor hen visuele designs te maken.
* Benodigde skills: HTML, CSS, JavaScript(moet niet) & PHP(alleen voor een mailing system)
* Zoals de titel al zegt, vrijwillig. Als ik geld had zou ik het willen geven, maar ik ben ook met een ander project bezig waar ik geld in steek, vandaar dat ik nu niets kan geven. Misschien kan ik na een paar klanten wel iets geven, maar dat garandeer ik niet.
* Erol Simsir / bedrijfsnaam wil ik nog niet vrijgeven, alleen maar aan de geïnteresseerden over de mail. Ik ben te bereiken met e-mail: e.simsir@live.nl. Ik woon in Zoetermeer/Zuid-Holland.

Ik hoop dat het een duidelijke vacature is. Ik heb hiervoor ook weleens met m'n broer iets geplaatst. Met dat project zijn we nu dus bezig.

Stel gerust vragen!

Mvg,
Erol Simsir

PHP hulp

PHP hulp

21/09/2019 12:00:23

Karl Karl

Karl Karl

04/10/2010 23:10:33
Quote Anchor link
Erol Simsir op 04/10/2010 23:02:33:
De laatste paar weken ben ik bezig met het bouwen van een website waarmee ik mezelf wil voorstellen en klanten wil aantrekken om visuele designs voor hen te maken. (...)

Jij maakt dus wat voor klanten, alleen jij kan het niet maken, dus wil je dat iemand anders het maakt, maar wel voor gratis, ook al verdien jij eraan?

Erol Simsir

Erol Simsir

05/10/2010 00:28:07
Quote Anchor link
Ik begrijp wat je bedoeld. Later in het artikel zie je ook dat ik geld zou geven als ik het nu zou hebben, maar ik heb het niet, tenminste, niet voor dit. Maar er staat ook dat als ik er iets aan verdien, ik ook de maker zal proberen te betalen.

Klinkt natuurlijk gemeen om te zeggen: 'ik ga geld verdienen met dit en jij krijgt niets!,' maar zo zit het dus niet. Ik kan alleen niets beloven,vandaar dat ik het bij vrijwillig houd.

Wim E

Wim E

05/10/2010 00:37:14
Quote Anchor link
Uhm als ik zo vrij mag zijn...als bedrijf inversteer je toch om daaruit nieuwe winsten te behalen...

Nougoed, succes met je zoektocht:)

John Cena

John Cena

05/10/2010 09:12:21
Quote Anchor link
Wim Eikelboom op 05/10/2010 00:37:14:
Uhm als ik zo vrij mag zijn...als bedrijf inversteer je toch om daaruit nieuwe winsten te behalen...

Nougoed, succes met je zoektocht:)

Idem dito

Robert Deiman

Robert Deiman

05/10/2010 09:19:09
Quote Anchor link
Erol, het lijkt mij handiger voor je om eens een aantal webdevelopers (zzp'ers/ kleine bedrijfjes, die hun grafische werk liefst uitbesteden) in je omgeving te vragen hiervoor. Probeer met ze in contact te komen. Het is eenvoudiger om via webdevelopers e.d. aan dit soort werk te komen, dan zelf.
Vaak wordt met een nieuwe stijl ook meteen een nieuwe website e.d. gevraagd. Hier kan je mooie klusjes vandaan halen.

Overigens is het wel de vraag wat voor grafische ontwerpen jij maakt.

John D

John D

05/10/2010 09:25:40
Quote Anchor link
Koop een pakket zoals WebPlusX4 of StudioWebDesign5 en je klikt in een half uurtje een flitsende website in elkaar. Alleen een php mail scriptje opzoeken en erin hangen en je bent klaar voor minder dan €100,-

Erol Simsir

Erol Simsir

05/10/2010 20:19:44
Quote Anchor link
John, erg bedankt voor de tips;) Ik zal het proberen.

Even over de website: Het zal een website worden met alleen tekst, een logo en een paar foto's en een simpel mailing system. Ik heb alle foto bestandjes en een eigen visueel design al, het is erg simpel, maar ik heb alleen iemand nodig die even met CSS en HTML het even snel in elkaar knutselt.

Ik hoop nog wat hulp te krijgen;)

Thymen none

thymen none

05/10/2010 20:22:02
Quote Anchor link
je kan ze als het goed is ook als je er [link verwijderd] achter zet ( ik dacht dat het scripts waren btw)

Mod edit The Dutch Guy:
Het is niet toegestaan om links te plaatsen naar illegale software!
Gewijzigd op 05/10/2010 21:06:07 door Bas IJzelendoorn

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.