[vrijwillig] Designer website bouwen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior Fullstack Developer

Functie omschrijving Heb jij je universitair diploma Informatica afgerond en ben jij op zoek naar een startersfunctie waar jouw ontwikkeling in een hoog vaandel staat? Voor een softwarebedrijf in Amsterdam zijn wij op zoek naar een Junior Fullstack Developer. Je begint met een op maat gemaakte training om de kennis bij te spijkeren die jij nog mist. Uiteraard leer je het meeste tijdens je werk, maar de training geeft je hiervoor alvast de juiste handvatten. Je kunt het volgende verwachten! Jij ontwikkelt in technieken als Java, Javascript en SQL. Je werkt hierbij volgens de Agile/Scrum methode; Na het afronden van

Bekijk vacature »

Medior/senior Python developer

Functie Bedrijven komen bij deze organisatie om technische vraagstukken op te lossen en hierin ook tot oplossingen te komen waar ze zelf misschien niet aan gedacht hadden. Jij gaat vanuit je ervaring dus niet alleen hands-on aan de slag met het ontwikkelen, maar zult ook zeker adviseren en proactief meedenken met de klant. Er zijn meerdere lange en/of korte projecten en het type klanten is heel uiteenlopend. Zo kun je terecht komen in een multidisciplinair scrumteam waarin je als Python developer meewerkt, of juist voor een kleiner (Greenfield) project aan de slag gaan waarin je veel breder bezig bent. Door

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12946 Introductie We are looking for a Java Developer! Our client is one of the most innovation companies located within the Netherlands. We provide high quality software in a high-tech and challenging market. Functieomschrijving The department is specialized in creating and developing high quality software for manufacturing automation in a high tech environment. We strive to provide our clients with high quality software and deliver state of the art solutions in a variety of ways. Creating software infrastructure using Java SE / EE Create applications to fine tune manufacturing processes

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Junior Front end developer Onderwijssoftware

Functie Als Junior front end developer kom jij terecht in een klein, maar hecht team bestaande uit 5 andere developers (waarvan 2 senioren, 2 medior en 1 junior). Met de gezamenlijke missie om “ieder kind te helpen met onze software” wordt er dagelijks gepassioneerd en hard gewerkt aan ons in-house ontwikkeld platform. Deze software is gebaseerd is op AI, machine Learning en wetenschappelijke inzichten. Dagelijks zul jij werken met onze high traffic webapplicatie. We hebben ruim 300.00 gebruikers en meer dan 2 miljard records waar je te maken mee krijgt! Verder zul jij je bezighouden met: – Het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Applicatiebeheerder/ Ontwikkelaar

Dit ga je doen - Verantwoordelijkheid dragen voor het complexe applicatielandschap; - Schakelen met eindgebruikers en leveranciers; - Verdeling in werkzaamheden tussen dagelijks beheer ontwikkelen; - Het analyseren van de behoeften van gebruikers en het vertalen hiervan naar functionele specificaties voor de applicaties; - Actief bijdragen aan het leveren van passende oplossingen voor het applicatielandschap. Hier ga je werken Deze organisatie, gevestigd in de regio van Amsterdam is een van de meest toonaangevende mediaorganisaties in Nederland. Door de organisatiecultuur krijg jij veel ruimte om initiatief te nemen en zelfstandig aan het werk te gaan. Samen met het IT team zorg

Bekijk vacature »

Senior SQR Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13333 Introductie Are you passionate about contributing to the world's most advanced machines. Do you thrive in a challenging environment working with highly motivated and skilled teams? If so, we have the perfect opportunity for you! We are seeking a Senior Software Design Engineer for Sequence Tooling to play a critical role in creating and maintaining mission-critical software applications. In this role, you will focus on achieving maintainable software architecture that is transparent and easy to extend while maintaining a strong focus on software quality. You will work closely with

Bekijk vacature »

Senior Front-End Developer

As a Senior Front-end Developer you maintain the balance between creativity and functionality for our webshop, and you coach your fellow developers. How do I become a Senior Front-End Developer at Coolblue? As a Front-end Developer you work on the user-friendliness of our webshop for millions of customers. You enjoy working with the UX Designer to pick up stories. You get energy from coming up with creative solutions and are happy to present this within the team. You are also proud of your work and welcome all feedback. Would you also like to become a Senior Front-End Developer at Coolblue?

Bekijk vacature »

Senior Node.js developer Digital Agency

Functie Door de groei van de organisatie zijn ze op zoek naar een Tech Lead. Als tech lead ben jij verantwoordelijk Als Back end Node.js developer kom je terecht in een van de 8 multidisciplinaire teams in het projectenhuis. Afhankelijk van jouw interesses, wensen en capaciteiten word je bij projecten en onderwerpen naar keuze betrokken. Als ervaren ontwikkelaar zul jij vaak leiding nemen in de projecten en in het team een aanvoerder zijn van technische discussies. Uiteindelijk wil jij natuurlijk de klantwensen zo goed mogelijk vertalen naar robuuste code. De projecten kunnen varieren van langlopende- tot kleinschalige trajecten. Voorheen werkte

Bekijk vacature »

ERP Developer fleet managementsysteem

Wat ga je doen als ERP Developer fleet managementsysteem? Als ERP developer speel jij een belangrijke rol bij het doorvoeren van wijzigingen en verbeteringen binnen het fleet managementsysteem. Jouw expertise op het gebied van ERP systemen stelt jou in staat om de applicatie optimaal te laten functioneren en te blijven ontwikkelen. Als lid van het IT-team werk je nauw samen met andere developers en het business team om het fleet managementsysteem te integreren met andere systemen. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en het implementeren van verbeteringen op basis van de wensen en eisen van onze klanten.

Bekijk vacature »

Mendix Ontwikkelaar - Vernieuwen van het applicati

Bedrijfsomschrijving De ontwikkelingen in de transportsector gaan razendsnel. Bij ons kun je een belangrijke rol spelen in deze sector. We streven ernaar om onze klanten te ontzorgen op het gebied van continuïteit en veiligheid met innovatieve producten en diensten. We willen dat onze klanten de veiligste vervoerders van Europa worden. Ons team werkt hard om deze ambitieuze doelstellingen te bereiken en we bieden een motiverende werkomgeving aan. We zijn op zoek naar zelfstarters met een focus op resultaat en beslissingsbevoegdheid. Functieomschrijving Als Mendix ontwikkelaar bij deze organisatie heb je een gevarieerde baan. Het applicatielandschap wordt vernieuwd en de “schade en

Bekijk vacature »

Java developer

Functie Je gaat aan de slag als Tester voor een aantal mooie projecten. Je komt terecht in een DevOps team waar jij aan de slag gaat om de kwaliteit te waarborgen omtrent de maatwerk software voor de klanten. Je draait je hand er niet voor om de adviserende rol te bekleden op het gebied van testautomatisering en het opzetten van testframeworks. Zoals aangegeven ga je daadwerkelijk in het eigen team aan de slag en is het daarnaast ook gebruikelijk bij de klanten op locatie te komen om te werken aan de opdrachten. Je krijgt zodoende echt een mooie kijk in

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functie Het development team bestaat momenteel uit vijf backend C#/.NET ontwikkelaars. Op dit moment zit één ontwikkelaar dedicated op de mobiele applicatie. Als team werk je samen aan het zelf ontwikkelde software platform. Dit bestaat uit zowel apps als websites. Om het systeem door meer dan honderdduizenden gebruikers wordt gebruikt is het bijna vanzelfsprekend dat de kwaliteit van het product hoog moet liggen. Het systeem bestaat uit drie projecten. Je werkt dus aan deze drie projecten waarbij de focus op z’n tijd verschuift. De technieken die worden toegepast zijn o.a. .NET Core, Xamarin, C# en MVC. Je zal dus met

Bekijk vacature »
Erol Simsir

Erol Simsir

04/10/2010 23:02:33
Quote Anchor link
Beste mensen,

De laatste paar weken ben ik bezig met het bouwen van een website waarmee ik mezelf wil voorstellen en klanten wil aantrekken om visuele designs voor hen te maken. Ik heb dus een mooie website nodig en heb het visuele design en alle Photoshop bestanden ervan heb ik al gemaakt. Ik heb alleen iemand nodig die me een 'favour' kan doen en mij verder kan helpen met mijn werk, waarmee ik mijn hobby op een goede manier wil gebruiken.

* Het bouwen van een website waarmee ik klanten kan trekken om voor hen visuele designs te maken.
* Benodigde skills: HTML, CSS, JavaScript(moet niet) & PHP(alleen voor een mailing system)
* Zoals de titel al zegt, vrijwillig. Als ik geld had zou ik het willen geven, maar ik ben ook met een ander project bezig waar ik geld in steek, vandaar dat ik nu niets kan geven. Misschien kan ik na een paar klanten wel iets geven, maar dat garandeer ik niet.
* Erol Simsir / bedrijfsnaam wil ik nog niet vrijgeven, alleen maar aan de geïnteresseerden over de mail. Ik ben te bereiken met e-mail: [email protected]. Ik woon in Zoetermeer/Zuid-Holland.

Ik hoop dat het een duidelijke vacature is. Ik heb hiervoor ook weleens met m'n broer iets geplaatst. Met dat project zijn we nu dus bezig.

Stel gerust vragen!

Mvg,
Erol Simsir
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 19:54:03
 

04/10/2010 23:10:33
Quote Anchor link
Erol Simsir op 04/10/2010 23:02:33:
De laatste paar weken ben ik bezig met het bouwen van een website waarmee ik mezelf wil voorstellen en klanten wil aantrekken om visuele designs voor hen te maken. (...)


Jij maakt dus wat voor klanten, alleen jij kan het niet maken, dus wil je dat iemand anders het maakt, maar wel voor gratis, ook al verdien jij eraan?
 
Erol Simsir

Erol Simsir

05/10/2010 00:28:07
Quote Anchor link
Ik begrijp wat je bedoeld. Later in het artikel zie je ook dat ik geld zou geven als ik het nu zou hebben, maar ik heb het niet, tenminste, niet voor dit. Maar er staat ook dat als ik er iets aan verdien, ik ook de maker zal proberen te betalen.

Klinkt natuurlijk gemeen om te zeggen: 'ik ga geld verdienen met dit en jij krijgt niets!,' maar zo zit het dus niet. Ik kan alleen niets beloven,vandaar dat ik het bij vrijwillig houd.
 
Wim E

Wim E

05/10/2010 00:37:14
Quote Anchor link
Uhm als ik zo vrij mag zijn...als bedrijf inversteer je toch om daaruit nieuwe winsten te behalen...

Nougoed, succes met je zoektocht:)
 
John Cena

John Cena

05/10/2010 09:12:21
Quote Anchor link
Wim Eikelboom op 05/10/2010 00:37:14:
Uhm als ik zo vrij mag zijn...als bedrijf inversteer je toch om daaruit nieuwe winsten te behalen...

Nougoed, succes met je zoektocht:)


Idem dito
 
Robert Deiman

Robert Deiman

05/10/2010 09:19:09
Quote Anchor link
Erol, het lijkt mij handiger voor je om eens een aantal webdevelopers (zzp'ers/ kleine bedrijfjes, die hun grafische werk liefst uitbesteden) in je omgeving te vragen hiervoor. Probeer met ze in contact te komen. Het is eenvoudiger om via webdevelopers e.d. aan dit soort werk te komen, dan zelf.
Vaak wordt met een nieuwe stijl ook meteen een nieuwe website e.d. gevraagd. Hier kan je mooie klusjes vandaan halen.

Overigens is het wel de vraag wat voor grafische ontwerpen jij maakt.
 
John D

John D

05/10/2010 09:25:40
Quote Anchor link
Koop een pakket zoals WebPlusX4 of StudioWebDesign5 en je klikt in een half uurtje een flitsende website in elkaar. Alleen een php mail scriptje opzoeken en erin hangen en je bent klaar voor minder dan €100,-
 
Erol Simsir

Erol Simsir

05/10/2010 20:19:44
Quote Anchor link
John, erg bedankt voor de tips;) Ik zal het proberen.

Even over de website: Het zal een website worden met alleen tekst, een logo en een paar foto's en een simpel mailing system. Ik heb alle foto bestandjes en een eigen visueel design al, het is erg simpel, maar ik heb alleen iemand nodig die even met CSS en HTML het even snel in elkaar knutselt.

Ik hoop nog wat hulp te krijgen;)
 
Thymen none

thymen none

05/10/2010 20:22:02
Quote Anchor link
je kan ze als het goed is ook als je er [link verwijderd] achter zet ( ik dacht dat het scripts waren btw)

Het is niet toegestaan om links te plaatsen naar illegale software![/modedit]
Gewijzigd op 05/10/2010 21:06:07 door Bas IJzelendoorn
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.