[vrijwillig] Designer website bouwen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij recent jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een erkende werkgever in regio Waalwijk zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Dit ga je doen Jouw taken als Senior Java Developer zijn: Het maken van strategische keuzes omtrent de nieuwbouw van applicaties; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java FX, JDBC, SQL, REST, Jax-RS, JSON, Maven, JUnit en Spring (boot)); Reviewen van code en feedback geven op collega developers; Analyseren en oplossen van bugs/incidenten door het onderlinge verband te kunnen leggen van verschillende losstaande systemen. Hier ga je werken Het bedrijf waar je als Senior Java Developer komt te werken staat internationaal bekend om het testen van bodemstructuren door middel van echotechnieken en beeldherkenning.

Bekijk vacature »

Senior Front-End Developer

Als Senior Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Senior Front-End Developer bij Coolblue? Als Senior Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Senior Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Nadenken

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te voeren, maar het is ook prettig als je in de omgeving van Tilburg woont om naar het kantoor te kunnen komen. Vind jij het leuk om jouw creatieve vaardigheden te benutten om complexe systemen te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Bedrijfsprofiel Voor wie

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe software; Het ombouwen van de bestaande software; Zowel back- als front-end software ontwikkelen; Het testen; Het implementeren van de volledig geteste software; Het verzorgen van nazorg en het oplossen van bugs; Het opstellen en bijhouden van procesdocumentatie; Je draagt bij aan het agile/scrum processen van het team. Hier ga je werken Ongetwijfeld heb je een of meerdere producten van deze organisatie in huis. Het proces erachter, daar ben je ongetwijfeld minder bekend mee. Deze opdracht geeft je de kans meer over dit proces te weten te komen en een mooie bijdrage te

Bekijk vacature »

C#.NET-developer - JUNIOR

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Brielle zijn wij op zoek naar een junior developer. Werk jij graag met de volgende tools & technieken? C#, .NET, ASP.NET, MVC en SQL? Kijk dan snel of dit iets voor jou is! Als programmeur bij een productiebedrijf zal je voornamelijk nieuwe software schrijven maar ook bestaande software verbeteren. Verder werk je veel samen in back end projecten met leuke collega's. Bedrijfsprofiel Met een team van ruim 130 personen staan ze elke dag weer klaar om IT en Business te combineren door het ontwikkelen van producten op maat. Er zijn 3 teams,

Bekijk vacature »

C# .NET Ontwikkelaar ASP.NET

Samengevat: Deze werkgever is een inkooporganisatie. Ben jij een ervaren .Net ontwikkelaar? Heb je ervaring met .Net en C#? Vaste baan: C# .NET Developer .Net MBO HBO €3.100 - €4.300 Onze missie is: “Een essentiële bijdrage leveren aan het verlagen van de integrale kostprijs van de aangesloten groothandels, middels het bundelen van inkoopvolume en het creëren van synergie met en tussen de groothandels en leveranciers, met scherpe inkoopprijzen, goede handelscondities en gerichte dienstverlening als resultaat” Zij werken voor MKB klanten. Deze werkgever heeft veel verschillende projecten. Houd jij van afwisseling? Dan zit je bij hun goed! De branche van dit

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Jij als front end developer gaat werken binnen de teams van onze klant, uiteraard met alle moderne technieken. Opdrachten worden echt gericht op jouw leerdoelen en jouw behoeftes. Wij hebben een omgeving gecreëerd waarin je echt jezelf kan zijn en waar echt gekeken wordt naar jouw voorkeuren. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en dan ga weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en dus jezelf snel ontwikkelen. Eisen Je bent communicatief vaardig en houdt van een dynamische omgeving Je hebt HBO werk- en denkniveau Je hebt gedegen kennis

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Ben jij een kei van een full-stack developer? Heb je ambitie om te groeien en jezelf te ontwikkelen binnen een ambitieus bedrijf? Gaat jouw hart sneller kloppen van transpilers of frameworks zoals Angular, Vue of React? Dan ben jij de persoon die wij zoeken! Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een full-stack developer om onderdeel te zijn van een team dat bestaat uit gedreven developers. Ieders met hun eigen specialiteiten en kennis van de projecten en behoeften vanuit de product owners. We zoeken iemand die met zijn/haar huidige competenties en domeinen dit team wil begeleiden, stimuleren en tevens

Bekijk vacature »

C# Developer

Functie omschrijving Voor een softwarebedrijf in de omgeving van Veghel zijn we op zoek naar een C# developer. Word jij blij van ontwikkelen in C# en .NET? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uit gaan zien: Door middel van ASP.NET, MVC Framework en C# ga je webshops, websites en webapplicaties ontwikkelen. Je zorgt voor de optimalisatie van bestaande software en de automatisering van bedrijfsprocessen. Op basis van de wensen van de klant ga je samen met je collega's ga je op zoek naar de juiste oplossingen en je gaat dit uitwerken tot een mooi eindproduct. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

Lead Webdeveloper

Als Lead webdeveloper bij KUBUS ben je verantwoordelijk voor het implementatie design van requirements en de software architectuur van de webapplicatie en services van BIMcollab. In je rol als lead developer zoek je als vanzelf op een creatieve manier naar het optimum tussen benodigde implementatie-tijd, de performance van de applicatie en een snelle go-to-market van features, aansluitend bij onze geautomatiseerde test- en release train. Hierbij bewaak je in samenwerking met de andere senior ontwikkelaars in je team de architectuur van de applicatie en adviseer je de product owner over noodzakelijke refactoring om de onderhoudbaarheid van het platform te verbeteren. Ons

Bekijk vacature »

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Goes zijn wij op zoek naar een enthousiaste software programmeur met PHP/Symfony ervaring. Een gedreven persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel professionele als persoonlijke groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Testen en door ontwikkelen van software; Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Ontwikkelen in Blazor; Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie. Hier ga je werken Binnen deze organisatie werken duizenden mensen binnen allerlei verschillende disciplines. Tevens hebben zij veel specialiteiten in huis, waaronder ook .Net Developers. Ter uitbreiding van een nieuw team en ter ondersteuning van het project zijn ze opzoek naar een nieuwe collega voor het team. Als C#.NET Developer zal jij je

Bekijk vacature »

Als Front-end developer samenwerken met de beste c

Functie Momenteel zijn we voor één van de projecten bij hun key partner, een voorloper in de energiesector, op zoek naar gedreven Front-end developers. Ze nemen de lead in dit project en werken uitsluitend met vooruitstrevende technologieën. Ze verwachten dat de technologie die hier wordt ontwikkeld uiteindelijk door veel meer grote corporates, in verschillende sectoren zal worden toegepast. Dit is dan ook een heel uitdagend project om aan mee te gaan werken. Het team bestaat o.a. uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers. De consultants en ontwikkelaars werken volgens de Design Thinking methode waarbij de eerste stappen van

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Software Developer

Functieomschrijving Voor een toffe opdrachtgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP Developer met affiniteit met Laravel. Je komt te werken bij een uitdagende opdrachtgever met supergave klanten in een specifieke branche. Als PHP ontwikkelaar ben je samen met een vooruitstrevende team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het vernieuwen van informatiesystemen voor een specifieke branche. Je ondersteunt complexe uitdagingen van klanten. Vervolgens breng je hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Affiniteit met Laravel is een pré. Om de klanten zo goed mogelijk te ondersteunen en snel in

Bekijk vacature »
Erol Simsir

Erol Simsir

04/10/2010 23:02:33
Quote Anchor link
Beste mensen,

De laatste paar weken ben ik bezig met het bouwen van een website waarmee ik mezelf wil voorstellen en klanten wil aantrekken om visuele designs voor hen te maken. Ik heb dus een mooie website nodig en heb het visuele design en alle Photoshop bestanden ervan heb ik al gemaakt. Ik heb alleen iemand nodig die me een 'favour' kan doen en mij verder kan helpen met mijn werk, waarmee ik mijn hobby op een goede manier wil gebruiken.

* Het bouwen van een website waarmee ik klanten kan trekken om voor hen visuele designs te maken.
* Benodigde skills: HTML, CSS, JavaScript(moet niet) & PHP(alleen voor een mailing system)
* Zoals de titel al zegt, vrijwillig. Als ik geld had zou ik het willen geven, maar ik ben ook met een ander project bezig waar ik geld in steek, vandaar dat ik nu niets kan geven. Misschien kan ik na een paar klanten wel iets geven, maar dat garandeer ik niet.
* Erol Simsir / bedrijfsnaam wil ik nog niet vrijgeven, alleen maar aan de geïnteresseerden over de mail. Ik ben te bereiken met e-mail: [email protected]. Ik woon in Zoetermeer/Zuid-Holland.

Ik hoop dat het een duidelijke vacature is. Ik heb hiervoor ook weleens met m'n broer iets geplaatst. Met dat project zijn we nu dus bezig.

Stel gerust vragen!

Mvg,
Erol Simsir
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 07:29:51
 

04/10/2010 23:10:33
Quote Anchor link
Erol Simsir op 04/10/2010 23:02:33:
De laatste paar weken ben ik bezig met het bouwen van een website waarmee ik mezelf wil voorstellen en klanten wil aantrekken om visuele designs voor hen te maken. (...)


Jij maakt dus wat voor klanten, alleen jij kan het niet maken, dus wil je dat iemand anders het maakt, maar wel voor gratis, ook al verdien jij eraan?
 
Erol Simsir

Erol Simsir

05/10/2010 00:28:07
Quote Anchor link
Ik begrijp wat je bedoeld. Later in het artikel zie je ook dat ik geld zou geven als ik het nu zou hebben, maar ik heb het niet, tenminste, niet voor dit. Maar er staat ook dat als ik er iets aan verdien, ik ook de maker zal proberen te betalen.

Klinkt natuurlijk gemeen om te zeggen: 'ik ga geld verdienen met dit en jij krijgt niets!,' maar zo zit het dus niet. Ik kan alleen niets beloven,vandaar dat ik het bij vrijwillig houd.
 
Wim E

Wim E

05/10/2010 00:37:14
Quote Anchor link
Uhm als ik zo vrij mag zijn...als bedrijf inversteer je toch om daaruit nieuwe winsten te behalen...

Nougoed, succes met je zoektocht:)
 
John Cena

John Cena

05/10/2010 09:12:21
Quote Anchor link
Wim Eikelboom op 05/10/2010 00:37:14:
Uhm als ik zo vrij mag zijn...als bedrijf inversteer je toch om daaruit nieuwe winsten te behalen...

Nougoed, succes met je zoektocht:)


Idem dito
 
Robert Deiman

Robert Deiman

05/10/2010 09:19:09
Quote Anchor link
Erol, het lijkt mij handiger voor je om eens een aantal webdevelopers (zzp'ers/ kleine bedrijfjes, die hun grafische werk liefst uitbesteden) in je omgeving te vragen hiervoor. Probeer met ze in contact te komen. Het is eenvoudiger om via webdevelopers e.d. aan dit soort werk te komen, dan zelf.
Vaak wordt met een nieuwe stijl ook meteen een nieuwe website e.d. gevraagd. Hier kan je mooie klusjes vandaan halen.

Overigens is het wel de vraag wat voor grafische ontwerpen jij maakt.
 
John D

John D

05/10/2010 09:25:40
Quote Anchor link
Koop een pakket zoals WebPlusX4 of StudioWebDesign5 en je klikt in een half uurtje een flitsende website in elkaar. Alleen een php mail scriptje opzoeken en erin hangen en je bent klaar voor minder dan €100,-
 
Erol Simsir

Erol Simsir

05/10/2010 20:19:44
Quote Anchor link
John, erg bedankt voor de tips;) Ik zal het proberen.

Even over de website: Het zal een website worden met alleen tekst, een logo en een paar foto's en een simpel mailing system. Ik heb alle foto bestandjes en een eigen visueel design al, het is erg simpel, maar ik heb alleen iemand nodig die even met CSS en HTML het even snel in elkaar knutselt.

Ik hoop nog wat hulp te krijgen;)
 
Thymen none

thymen none

05/10/2010 20:22:02
Quote Anchor link
je kan ze als het goed is ook als je er [link verwijderd] achter zet ( ik dacht dat het scripts waren btw)

Het is niet toegestaan om links te plaatsen naar illegale software![/modedit]
Gewijzigd op 05/10/2010 21:06:07 door Bas IJzelendoorn
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.