[vrijwillig] Dieren aanmeldingsformulier

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior PHP Developer

Als Senior PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn en coach je andere developers op de hard en soft skills. Wat doe je als Senior PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als senior .NET ontwikkelaar en aankomend lead developer ben jij in één van de drie development teams verantwoordelijk voor het volgende: • Jij hebt een oogpunt op modernisering en bent verantwoordelijk voor de technische staat en architectuur van de applicatie; • Jij bent verantwoordelijk voor het reviewen van de technische haalbaarheid van verschillende onderwerpen; • Jij bent verantwoordelijk voor een goede aansluiting binnen het multidisciplinaire team en de bijbehorende taken; • Jij bent verantwoordelijk voor het aandragen van verbetervoorstellen en ontwikkelstandaarden in zowel de techniek als architectuur; • Jij bent meewerkend voorman en ondersteunt en coacht jouw team op

Bekijk vacature »

ERP Developer fleet managementsysteem

Wat ga je doen als ERP Developer fleet managementsysteem? Als ERP developer speel jij een belangrijke rol bij het doorvoeren van wijzigingen en verbeteringen binnen het fleet managementsysteem. Jouw expertise op het gebied van ERP systemen stelt jou in staat om de applicatie optimaal te laten functioneren en te blijven ontwikkelen. Als lid van het IT-team werk je nauw samen met andere developers en het business team om het fleet managementsysteem te integreren met andere systemen. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en het implementeren van verbeteringen op basis van de wensen en eisen van onze klanten.

Bekijk vacature »

C#.NET/Unity Developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een software ontwikkelaar. Dit bedrijf houdt zich bezig met de ontwikkeling van WMS Software (C#/Unity & SQL). Past dit bij jou? Lees snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Samen met 6 applicatieontwikkelaars hebben jullie de verantwoordelijkheid voor de uitbreiding en ontwikkeling van de webapplicaties; Het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de huidig draaiende applicaties; Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software. Bedrijfsprofiel Wie

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Functieomschrijving We are looking for a dutch native speaker In deze uitdagende functie ga je werken als onderdeel van het development team, in de functie van C#.NET Developer, Je gaat maatwerk software bouwen voor diverse klanten. Ook optimaliseer je bestaande software en bouw je API koppelingen. Je bent vooral met back-end development bezig. Je krijgt veel vrijheid in deze functie en je krijgt de kans om mee te denken in bedrijfsprocessen. Deels thuiswerken is geen enkel probleem! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van

Bekijk vacature »

C# .NET Ontwikkelaar ASP.NET

Samengevat: Deze werkgever is een inkooporganisatie. Ben jij een ervaren .Net ontwikkelaar? Heb je ervaring met .Net en C#? Vaste baan: C# .NET Developer .Net MBO HBO €3.100 - €4.300 Onze missie is: “Een essentiële bijdrage leveren aan het verlagen van de integrale kostprijs van de aangesloten groothandels, middels het bundelen van inkoopvolume en het creëren van synergie met en tussen de groothandels en leveranciers, met scherpe inkoopprijzen, goede handelscondities en gerichte dienstverlening als resultaat” Zij werken voor MKB klanten. Deze werkgever heeft veel verschillende projecten. Houd jij van afwisseling? Dan zit je bij hun goed! De branche van dit

Bekijk vacature »

Senior .Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Software Developer C# .NET

Functie omschrijving Zoek jij een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf? Wij zijn voor deze functie op zoek naar een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! Verder ga jij je bezighouden met: Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Front-end developer - working on software for arou

Functie They have recently started looking for an experienced Front-end (mobile/app) developer. Because of the short lines within the team, they are also looking for someone who can communicate with the service desk, sales and support for technical questions. You will join their IT team consisting of about 10 colleagues divided over two teams in rooms opposite each other. Half of these are involved in their front-end. You will work together with, among others, the Architect, 1 senior, 1 junior and there is a Team Leader. In terms of technology, they work with a unique tech-stack, particularly because of the

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een ambitieuze werkgever in regio Tilburg waar jij volledig de mogelijkheid krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je gaat projecten gedurende het hele proces begeleiden. Je sluit aan bij afspraken met klanten om hun processen helder te krijgen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt aan nieuwe softwareoplossingen die de logistieke processen verbeteren of vernieuwen; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je hier

Bekijk vacature »

Python developer Consultancy

Functie Als Python developer bij deze organisatie werk je voor verschillende klanten. Doordat de oprichter een groot netwerk heeft kun je zelf voorkeuren uitspreken in het type projecten dat je wilt gaan doen. Zo zijn er bijvoorbeeld langdurige of juist korte projecten, maar is ook het type klant, of project bespreekbaar. Werk jij bijvoorbeeld graag aan een nieuw, state-of-the-art web portaal of ben je liever betrokken bij een migratietraject van een bestaande applicatie? Wij gaan voor jou aan de slag! Eisen • Je bent een gedreven developer met sterke voorkeur voor Python • Je bent meer dan een codeklopper •

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie; Het oplossen van bugs en incidenten. Hier ga je werken Als C#.NET Developer binnen deze organisatie kan jij het verschil maken. Zij werken momenteel nog met programmatuur die is ontwikkeld in C++. Hiervan gaan zij afscheid nemen zodra alle nieuwe software in C#.NET geschreven is. Een grootschalig en langdurig project. Voor hen is deze software van

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET ontwikkelaar start jij in een multidisciplinair team met 7 ontwikkelaars. Dit team is verdeeld onder Front-end ontwikkelaars en backend developers. De backend developers werken voornamelijk aan desktop applicaties in combinatie met backend systemen. Hier ga jij dus ook mee aan de slag! Hierbij wordt voornamelijk gebruik gemaakt van C# .NET, WPF, UWP, XAML en MVVM. WPF, UWP, .NET Core, Azure Devops en Entity Framework. WPF en UWP worden dan ook voornamelijk gebruikt voor de user interface van de desktop applicatie. Het development team is dan ook erg gedreven m.b.t. het ontwikkelen van vooruitstrevende en innovatieve horeca automatiseringsoplossingen.

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

Guus Pol

Guus Pol

06/04/2011 22:02:57
Quote Anchor link
Hallo ik wil voor de dierenambulance waar ik bij werk een vraag voor een script stellen hier.
Ik weet wel wat van php en html maar kan zelf weinig scripten.
Soma wel bestaande wat aanpassen en daar houd he wel bij op.

Nu zitten we erg verlegen om een script waar mensen hun verloren beesten in op kunnen geven.
Samen met een fototje.
zoiets als :
http://www.dierenambulancerenkum.nl/
Maar ik weet niet of dat veel werk is.
En wat zoiets zou moeten gaan kosten want veel geld is er uiteraard niet veel.
We krijgen geen subsidie of zo.
En alles draait op vrijwilligers zoals mij.
Ik heb nog wel meer vragen maar eerst de belangrijke dingen maar..
Ik kan wel scripts invoegen enzo dus het hoeft "alleen maar" de scripting te zijn de omlijsting maak ik wel.
Ik hoop dat iemand ons kan helpen hetzij met een opzetje wat ik zelf kan uitbreiden met admin enzo een opgeef script en uitlees script .
Met vriendelijjke groeten Guus Pol
Gewijzigd op 26/05/2011 10:14:43 door Niels K
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 12:17:11
 
Joris van Rijn

Joris van Rijn

06/04/2011 22:17:55
Quote Anchor link
Ik heb u een PM gestuurd!
 
Bram Boos

Bram Boos

06/04/2011 22:20:17
Quote Anchor link
PM verstuurd!
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

06/04/2011 22:25:30
Quote Anchor link
Een mooi begin:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
<?php
$mailadres
= "[email protected]";


if ($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == "POST") {
    $query = "INSERT INTO vermissingen (naam, omschrijving, eigenaar_adres, eigenaar_nummer, eigenaar_mailadres)
                VALUES(
                '"
.mysql_real_escape_string($_POST['naam'])."',
                '"
.mysql_real_escape_string($_POST['omschrijving'])."',
                '"
.mysql_real_escape_string($_POST['eigenaar_adres'])."',
                '"
.mysql_real_escape_string($_POST['eigenaar_nummer'])."',
                '"
.mysql_real_escape_string($_POST['eigenaar_mailadres'])."'
                )"
;
    $result = mysql_query ($query)
    if ($result) {
            echo "Het huisdier is toegevoegd aan de site, en zal door ons gecontroleerd worden.";    
            $subject = "Nieuwe vermissing opgegeven:".$_POST['naam'] ;
            $message = "Er is een nieuwe vermissing opgegeven:".$_POST['naam']."  ".$_POST['omschrijving']." ".$_POST['eigenaar_adres']." ".$_POST['eigenaar_nummer']. " ".$_POST['eigenaar_mailadres'];
            $mail = mail($email, $subject, $message, "From:".$_POST['eigenaar_mailadres']);
            if(!$mail) {
            echo "Helaas, kon de advertentie door een fout aan onze kant niet doorgestuurd worden naar de beheerders. Onze excuses...";
            }
        }
else {
            echo "Er is een fout opgetreden: ".mysql_error();
        }
        

}
else {
echo '
Naam huisdier: <input name="naam" type="text" value=""> <br />
Omschrijving: <textarea name="omschrijving" rows=5 cols=20 wrap="off"></textarea><br />
Adres: <textarea name="eigenaar_adres" rows=5 cols=20 wrap="off"></textarea><br />
Mailadres: <input name="naam" type="text" value=""> <br />
Telefoonnummer: <input name="naam" type="text" value=""> <br />
'
;
}

?>
Gewijzigd op 06/04/2011 22:25:53 door - Ariën -
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

06/04/2011 23:58:38
Quote Anchor link
Ik ben wel gedesinteresseerd en wil dit best voor een leuk bedrag. Maar ik vroeg me af voor welke dierenambulance dit is? En eventueel deadline en dergelijke?
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

07/04/2011 01:08:01
Quote Anchor link
The Dutch Guy op 06/04/2011 23:58:38:
Ik ben wel gedesinteresseerd en wil dit best voor een leuk bedrag. Maar ik vroeg me af voor welke dierenambulance dit is? En eventueel deadline en dergelijke?


Ik heb hier helaas momenteel zelf geen tijd voor, maar misschien is er iemand hier op het forum die wel wat tijd over heeft en dit op vrijwillige basis zou willen maken. Aangezien het om een goed doel gaat en dergelijke instanties inderdaad vrijwel geen geld hebben, zou ik het een heel mooi gebaar vinden als iemand dit vrijwillig zou willen doen. Aar heeft met zijn bijdrage al een mooie start gemaakt. Hulde aan degene(n) die het afmaakt / afmaken!
Gewijzigd op 07/04/2011 01:09:53 door Ozzie PHP
 
Tobias Tobias

Tobias Tobias

07/04/2011 06:27:19
Quote Anchor link
Zie mijn PM
 
Bram Boos

Bram Boos

07/04/2011 15:28:50
Quote Anchor link
Aangezien er volgensmij wel meerdere mensen zijn die het willen doen kunnen we het misschien samen maken. Ik bedoel; de een doe de front, de ander de backoffice en de ander een simpele layout...
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

07/04/2011 15:36:42
Quote Anchor link
Dat is op zich niet eens zo een slecht idee.

Edit:

desalniettemin ben ik nog steeds erg nieuwsgierig voor welke dierenambulance dit is
Gewijzigd op 07/04/2011 15:37:48 door Bas IJzelendoorn
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/04/2011 15:37:50
Quote Anchor link
Over de layout:
Quote:
Ik kan wel scripts invoegen enzo dus het hoeft "alleen maar" de scripting te zijn de omlijsting maak ik wel.

Dat is dus niet nodig.
Ik heb al een deel van de Frontend gedaan.
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

07/04/2011 15:39:17
Quote Anchor link
Het is een aanbod. Het scheelt de TS werk. Maar het is natuurlijk de keuze van de TS wat hij wilt en over hij uberhaupt wel wilt dat er meerdere mensen aan mee werken.
 
Bram Boos

Bram Boos

07/04/2011 15:43:30
Quote Anchor link
Ik ben net als The Dutch Guy benieuwd welke dierenambulance het is voordat ik ergens aan begin. Vrijwilligerswerk vind ik oké maar ik wil wel weten waarvoor...
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

07/04/2011 15:50:02
Quote Anchor link
Heren, goed bezig! Ik ben nu al benieuwd naar het resultaat. Uiteraard is het logisch dat je eerst wil weten om welke dierenambulance het gaat. Ik denk dat de topic starter in ieder geval erg blij gaat zijn met jullie aanbod.
 
Guus Pol

Guus Pol

07/04/2011 16:11:11
Quote Anchor link
Nou mensen hartelijk bedankt alvast ik vind het geweldig dat jullie dit op je willen nemen ik had inderdaad erbij kunnen zetten dat het voor deze is:
http://www.dierenambulancegeldersevallei.nl/
De site is ooit een keer opgezet en daar moet nog steeds voor betaald worden en aangezien we (de dierenambulance) geen geld krijgen en we het moeten hebben van giften donaties en dergelijke ben ik echt blij dat jullie het zo op pakken.

Ik zou het zeer op prijs stellen als het in een geheel zijn.
Ik heb problemen om stukken codes op te zoeken en die te vervangen als jullie begrijp wat ik bedoel.
Verder zal ik eerst mijn pm box op moeten zoeken hier :D
Dan geeft ik zeker antwoord op jullie vragen.

Wat meer informatie we hebben ongeveer zon 60 vrijwilligers die min of meer actief zijn om bijvoorbeeld als chauffeur of bijrijder op te treden.
We vervoeren ook mensen vanuit huis bijvoorbeeld die te oud of slecht ter been zijn en daarom niet met hun beestje naar de dierenarts toe kunnen.
Verder redden we aangereden beesten zoals honden katten egels etc..
Wat op zich heel leuk is om te weten is dat je een soort sociaal werker erbij bent mensen troosten die hun hond hebben moeten laten inslapen of hun poes/ hond door ons toch nog kunnen nadat ze hem kwijt waren al dan niet levend..
Maar ik denk dat dit een beetje off topic gaat.
Ik wil jullie in ieder geval HEEL erg hartelijk bedanken namesn de club ik weet heel zeker dat we er veel aan zullen hebben want ik was hier al heel erg lang naar op zoek.

Met vriendelijke groeten,
Guus
 
Bram Boos

Bram Boos

07/04/2011 16:57:25
Quote Anchor link
Bedankt voor je reactie Guus, heb je ook een bepaalde deadline in gedachten??
 
Guus Pol

Guus Pol

07/04/2011 17:09:40
Quote Anchor link
Nee hoor het heeft geen haast ik heb liever een goed systeem dan half af we doen het nu ook zonder maar er kwam vraag naar of dat niet op de site kon..
Aangezien we weinig geld hebben wilde ik het zelf gaan leren maar ik ben bang dat het wel even gaat duren als ik jullie zo bezig ziet overal op de site ;)
Ik heb inmiddels een bestuurlid gesproken en die vond het echt helemaal geweldig wat jullie doen.
 
Bram Boos

Bram Boos

07/04/2011 17:20:28
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
<?php
$mailadres
= "[email protected]";

    if ($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == "POST")
    {

        $query = "INSERT INTO
                    vermissingen
                    (
                        naam,
                        omschrijving,
                        eigenaar_adres,
                        eigenaar_nummer,
                        eigenaar_mailadres
                    )
                    VALUES
                    (
                        '"
.mysql_real_escape_string($_POST['naam'])."',
                        '"
.mysql_real_escape_string($_POST['omschrijving'])."',
                        '"
.mysql_real_escape_string($_POST['eigenaar_adres'])."',
                        '"
.mysql_real_escape_string($_POST['eigenaar_nummer'])."',
                        '"
.mysql_real_escape_string($_POST['eigenaar_mailadres'])."'
                    )"
;
        if($res = mysql_query($query))
        {

            $subject = "Nieuwe vermissing opgegeven:".$_POST['naam'] ;
            $message = "Er is een nieuwe vermissing opgegeven:".$_POST['naam']."  ".$_POST['omschrijving']." ".$_POST['eigenaar_adres']." ".$_POST['eigenaar_nummer']. " ".$_POST['eigenaar_mailadres'];
                if(!mail($email, $subject, $message, "From:".$_POST['eigenaar_mailadres']))
                {

                    $error[] = "Helaas, kon de advertentie door een fout aan onze kant niet doorgestuurd worden naar de beheerders. Onze excuses...";
                }
        }

        else
        {
            $error[] = "Er is een fout opgetreden: ".mysql_error();
        }
    }


if(empty($error) && $_SERVER['REQUEST_METHOD'] == "POST")
{

    echo 'Succesvol toegevoegd!';
}

else
{
?>

<label for="dier_naam">Naam huisdier:</label>
    <input name="naam" type="text" /><br />
<label for="soort">Soort huisdier:</label>
    <select name="soort">
        <option value="Hond">Hond</option>
        <option value="Kat">Kat</option>
        <option value="Vogel">Vogel</option>
        <option value="Konijn">Konijn</option>
        <option value="Kip">Kip</option>
    </select><br />
<label for="adres">Adres:</label>
    <input name="adres" type="text" /><br />
<label for="postcode">Postcode + Woonplaats:</label>
    <input name="postcode" type="text" size="4" maxlength="4" /><input name="woonplaats" type="text" size="20" /><br />
<label for="mail">Mailadres:</label>
    <input name="mail" type="text" /><br />
<label for="telefoon">Telefoonnummer:</label>
    <input name="telefoon" type="text" /><br />
<input type="submit" value="Toevoegen" />
<?php
}
?>
 
Joris van Rijn

Joris van Rijn

07/04/2011 19:01:23
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
<?php
    //config
    $mailadres = "[email protected]";
    $dieren = array('kip','hond','kat','paard','konijn','cavia');
    
    if ($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == "POST")
    {

        $query = "INSERT INTO
                    vermissingen
                    (
                        naam,
                        omschrijving,
                        eigenaar_adres,
                        eigenaar_nummer,
                        eigenaar_mailadres
                    )
                    VALUES
                    (
                        '"
.mysql_real_escape_string($_POST['naam'])."',
                        '"
.mysql_real_escape_string($_POST['omschrijving'])."',
                        '"
.mysql_real_escape_string($_POST['eigenaar_adres'])."',
                        '"
.mysql_real_escape_string($_POST['eigenaar_nummer'])."',
                        '"
.mysql_real_escape_string($_POST['eigenaar_mailadres'])."'
                    )"
;
        if($res = mysql_query($query))
        {

            $subject = "Nieuwe vermissing opgegeven: ".$_POST['naam'] ;
            $message = "Er is een nieuwe vermissing opgegeven:".$_POST['naam']."  ".$_POST['omschrijving']." ".$_POST['eigenaar_adres']." ".$_POST['eigenaar_nummer']. " ".$_POST['eigenaar_mailadres'];
                if(!mail($email, $subject, $message, "From:".$_POST['eigenaar_mailadres']))
                {

                    $error[] = "Helaas, kon de advertentie door een fout aan onze kant niet doorgestuurd worden naar de beheerders. Onze excuses...";
                }
        }

        else
        {
            $error[] = "Er is een fout mysql opgetreden: ".mysql_error();
        }

        
        if(empty($error)){
            echo 'Succesvol toegevoegd! Uw dier zal snel gevonden worden!';
        }
else{
            echo '<ul>';
                foreach($error as $errormsg){
                    echo '<li>'.$errormsg.'</li>';
                }

            echo '</ul>';
        }
    }


?>

    <form action="" method="POST">
        <label for="dier_naam">Naam huisdier:</label>
            <input name="naam" type="text" /><br />
        <label for="soort">Soort huisdier:</label>
            <select name="soort">
                <?php
                    foreach($dieren as $dier){
                        echo '<option value="'.$dier.'">'.ucfirst($dier).'</option>';
                    }

                ?>

            </select><br />
        <label for="adres">Adres:</label>
            <input name="adres" type="text" /><br />
        <label for="postcode">Postcode + Woonplaats:</label>
            <input name="postcode" type="text" size="6" maxlength="6" /> <i>(VB: 1234AB)</i> <input name="woonplaats" type="text" size="20" /><br />
        <label for="mail">Mailadres:</label>
            <input name="mail" type="text" /><br />
        <label for="telefoon">Telefoonnummer:</label>
            <input name="telefoon" type="text" /><br />
        <input type="submit" value="Toevoegen" />
    </form>
<?php
}
?>
Gewijzigd op 07/04/2011 19:07:46 door Joris van Rijn
 
Guus Pol

Guus Pol

07/04/2011 19:06:43
Quote Anchor link
kleinig heidje maar ik kan niet de volledige postcode invoeren alleen de cijfers ;)
 
Joris van Rijn

Joris van Rijn

07/04/2011 19:07:54
Quote Anchor link
Verholpen!
 
Guus Pol

Guus Pol

07/04/2011 19:13:12
Quote Anchor link
zie het ;)
Thanks !
Op zich is dit voor zover ik het kan ontcijferen compleet?
 

Pagina: 1 2 3 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.