[vrijwillig] Hulp gezocht om kruistabel via AJAX interactief te maken

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

- DHU -

- DHU -

25/08/2019 19:18:52
Anchor link
Werkzaamheden: Kruistabel kunnen muteren.
Via de topic https://www.phphulp.nl/php/forum/topic/hulp-gezocht-bij-maken-van-kruistabel/102994/last/ heb ik met behulp van een aantal personen een mooi en overzichterlijk kruistabel weten te realiseren. Een plaatje. Dit kruistabel geeft inzicht welke persoon van een bepaalde afdeling voor welke autorisatierol is geautoriseerd en wie niet.
Echter ik zou graag naar een next level van dit kruistabel willen. Zou deze graag interactief willen hebben. Zodat er met 'n druk op de knop een autoriatierol aan iemand toegekend danwel ingetrokken kan worden. Dit zou met behulp van een AJAX request in combi met jQuery kunnen. Dit is voor mij persoonlijk te hoog gegrepen en kunnen mijn hersencellen niet (meer) aan. Wanneer je denkt dat jij dit zou kunnen en voor me wil bouwen neem dan via een PM contact op. Alvast bedankt.

Functie eisen[/b]: Weet ik niet. Is niet van toepassing volgens mij.

Contractbasis (contract / freelance))en eenmalig klusje

In geval van freelance, noem een budget of richtprijs![/b]: Noem een prijs of tarief. We kunnen kijken of we dan overeen kunnen komen.

Naam / bedrijfsnaam en contact informatie (bijv. een e-mail adres): Contact via een PM. Ik heb geen bedrijf. Dit is een particulier intitatief.
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 15:04:25
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

12/01/2023 09:51:09
Anchor link
.
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.