[vrijwillig] LeerHTML vernieuwen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: 1 2 volgende »

PHP erik

PHP erik

19/11/2007 20:57:00
Quote Anchor link
Beste PHPhulpers,

Al jaren heb ik nog een site op de plank liggen met redelijk veel bezoekers en een hoge ranking in Google bij veel zoekwoorden. De pagerank is onlangs gedaald van 4 naar 3 vanwege Googles wijzigingen in het systeem, maar de bezoekersaantallen stijgen nog steeds zonder dat er iets aan gedaan wordt en de posities bij bepaalde zoekwoorden zijn nog steeds even hoog in Google.

De site is www.leerhtml.nl, een site over het leren van HTML. Ik wil het verder uitbouwen naar andere Webdesign-methodes zoals CSS, JavaScript, AJAX.

Wat ik nu wil is de hele site veranderen. Een compleet nieuw uiterlijk, een compleet nieuw systeem met een community die er aan hangt. In dit geval is het mogelijk een mooie community m.b.t. Webdesign te creëren omdat er al jaren bezoekers komen. Het zal qua structuur een beetje op PHPhulp lijken maar dan zonder de dictatuur en niet te veel gezeur.

Ik ben op zoek naar programmeur(s) en designer(s) die het leuk vinden deze site helemaal opnieuw op te bouwen. De tegenprestatie die het levert is dat we je naam er aan hangen waardoor je op Google snel gevonden wordt als prominent websitebouwer. Daarnaast houd je administrator-rechten, mag je inbrengen wat je wil en er valt ook wel over advertentie-inkomsten te praten. Ook kan ik je wel een of twee proefexamens (normaal 19.99$ per stuk) geven voor Zend Certification. Daarnaast kan het best zijn dat ik een stapel opdrachten voor je heb als je werk en mentaliteit me bevallen. Ik ben overigens niet per se op zoek naar de beste programmeurs, ik kan zelf ook nog wel mijn input geven voor beveiliging en dergelijke.

Voor veel mensen is deze opdracht misschien niet interessant omdat het niet direct geld oplevert, maar het levert wel een heleboel andere dingen op naar mijn mening. Zeker leuk voor mensen die zich nog willen profileren. Je mag wat mij betreft al je ideeën in de site uitwerken, het wordt jouw baby :). Verder kan ik je met alles helpen en alles leren, ik heb alleen zelf geen tijd om het te programmeren.

Je kunt mij bereiken via personal message of via de contactinformatie in mijn profiel (msn, mail, telefoon).

Met zend vriendelijke groet,

Erik

Edit:
Functie-eisen:

Programmeur:
- PHP 5 (OOP niet noodzakelijk)
- HTML / CSS
- SQL (MySQL of PostgreSQL)
- Beetje JavaScript ervaring (AJAX hoeft niet per se, komt wel)

Ontwerper:
- Photoshop
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door PHP erik
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 10:37:09
 
Aaa Trump

aaa Trump

19/11/2007 21:07:00
Quote Anchor link
WAT!

Is die site van jouw!?

Daar heb ik al me html geleerd. :P

Ik wil zeker helpen qua CSS/Photoshop
 
PHP erik

PHP erik

19/11/2007 21:12:00
Quote Anchor link
Qua inhoud is het niet de beste site maar je kunt er vrij snel de basis van websites bouwen leren. Maar er zal ook wel nieuwe content nodig zijn enzo.

Kijk qua design moet er wel iets komen wat er een beetje gelikt uitziet, Web 2.0 zeg maar. Dus als iemand dat kan en wil maken dan is dat perfect.
 
Sir Psycho Sexy

Sir Psycho Sexy

19/11/2007 21:13:00
Quote Anchor link
Ik doe mee, sowieso. Aight!
 
PHP erik

PHP erik

19/11/2007 21:14:00
Quote Anchor link
Sir Psycho Sexy schreef op 19.11.2007 21:13:
Ik doe mee, sowieso. Aight!
Als wat? Voeg me anders effe toe op msn als je dat hebt. Mijne is [email protected]. Dat geldt voor iedereen die geinteresseerd is.
 
Sir Psycho Sexy

Sir Psycho Sexy

19/11/2007 21:15:00
Quote Anchor link
Okay, doe ik.
 
Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

19/11/2007 21:19:00
Quote Anchor link
Ik wil wel graag helpen:-) Zowel niet alleen met het scripten maar ook zelf met de beginners handleiding te verbeteren.

Met designen hoef je niet bij mij te zijn iig.. Mischien als ik een nieuwe computer heb wel:-) Dan kanik eindelijk eens photoshop erop gooien^^

Edit:
heb je toegevoegt.. Maar zie je niet online komen*-)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mebus Hackintosh
 
- -

- -

19/11/2007 21:24:00
Quote Anchor link
Wanneer bel je nou eens even??? :P
 
Robert Deiman

Robert Deiman

19/11/2007 21:33:00
Quote Anchor link
Ik heb je ook even toegevoegd Erik, ik ben geen goed designer, en OOP is ook niet mijn sterktste kant, maar heb wel redelijke/ vrij goede kennis van PHP en HTML.
Wanneer degene die de layout tekent het niet om kan zetten naar HTML, dan kan ik dat zeker wel.
 
PHP erik

PHP erik

19/11/2007 21:38:00
Quote Anchor link
Perfecte reacties mensen!
 
Terence Hersbach

Terence Hersbach

19/11/2007 22:08:00
Quote Anchor link
PHPerik schreef op 19.11.2007 21:38:
Perfecte reacties mensen!

jammer dat het alleen kan als een mod een topic opent;)

ik heb idd ook wel vaak op die site gekeken :)

veel succes met het project (mij niet gezien overigens, veel te druk)
 
PHP erik

PHP erik

19/11/2007 22:13:00
Quote Anchor link
Terence schreef op 19.11.2007 22:08:
PHPerik schreef op 19.11.2007 21:38:
Perfecte reacties mensen!

jammer dat het alleen kan als een mod een topic opent;)

ik heb idd ook wel vaak op die site gekeken :)

veel succes met het project (mij niet gezien overigens, veel te druk)
Mods hebben helaas een andere status. Maar in dit geval is de site ook wel redelijk bekend en mijn post is vrij volledig (denk ik).
 
Robert Deiman

Robert Deiman

19/11/2007 22:15:00
Quote Anchor link
@Terence

Als het geen mod was waarvan deze site was, had die net zoveel reacties gekregen denk ik. Alleen meestal zijn het van die sites met games en dergelijke en daar hebben velen geen behoefte aan om aan mee te werken ;)
Dit soort sites zijn voor mensen die hier zitten veel leuker en interessanter om aan te werken, en waarschijnlijk valt daarvan ook wat te leren.
 
Daan

Daan

19/11/2007 22:18:00
Quote Anchor link
maar omdat het een mod is, heeft het ook meteen een 'professionele en serieuze' uitstraling..
 
PHP erik

PHP erik

19/11/2007 22:20:00
Quote Anchor link
Klopt wat Robert zegt en klopt ook wat Daan zegt.
 
Arwin  vdv

Arwin vdv

19/11/2007 22:39:00
Quote Anchor link
Lijkt me ook leuk om mee te doen (qua programmeren).
 
- -

- -

19/11/2007 22:42:00
Quote Anchor link
Ik zie dat er ook wat moet worden gedaan tegen die spambots?
 
PHP erik

PHP erik

19/11/2007 22:48:00
Quote Anchor link
Ja dat ook kruidnootje, de site is al jaren technisch niet geupdate. Oke ik heb nu best veel reacties al. Qua design zal ik het waarschijnlijk nog eventjes uitstellen omdat het anders zo lang wachten is op het technische deel. De programmeurs daar neem ik allemaal contact mee op.
 
Kalle P

Kalle P

19/11/2007 23:40:00
Quote Anchor link
Er staan ook nog wat geweldige artikelen van mij in van 1,5 jaar geleden ofzo. Whahahaha. Wel altijd een aantal honderde unieke bezoekers per dag.

Ik heb andere zaken, maar ik laat graag mijn analytische kennis erover heen glijden.


edit:
maand is dag :D
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kalle P
 
- -

- -

20/11/2007 00:00:00
Quote Anchor link
Gebruik eens niet van die dure woorden als "analytische kennis" als het zo laat is -_-'

# ontopic: zou op zich er ook wel aan willen werken, is het niet dat mijn agenda te vol zit met opdrachten (school & php)
 
Zelf Weten

Zelf Weten

20/11/2007 04:32:00
Quote Anchor link
Daan schreef op 19.11.2007 22:18:
maar omdat het een mod is, heeft het ook meteen een 'professionele en serieuze' uitstraling..


Wat een onzin, het gaat toch om de inhoud? Maar idd met zulke posts zullen mensen je niet snel serieus nemen nee...
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.