[vrijwillig] wie heb er veel fantasie en tijd voor een kleine sql en script te schrijven

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

R L

R L

24/10/2015 21:35:00
Quote Anchor link
Hallo,
ik zoek een klein bankaccount script wat ik zo kan uploaden.

Het gaat hierbij om een soort bank script, deze kon ik niet op internet vinden of ik weet niet goed naar welke benaming ik moet zoeken dus vandaar deze vraag.

Wat er in moet zitten zijn pagina’s zoals registreren, login enz
ook al een aangemaakte account met de naam bank of later in te stellen in deze acc wil ik de instellingen kunnen aanpassen.

de bedoeling is dat als iemand registreert dat hij/zij
geld/valuta naar een andere account kan zenden en dat er een %tage naar de bank account gaat die in de bankaccount in te stellen is maar bij de overdracht naar de bank is er een andere %tage van toepassing ook in te stellen

DB = ID, username, Naam, achternaam, Pass, en wat er nog meer nodig is Email hoef niet mag wel.

Na het inloggen, moet er op een makkelijke manier naar mede player gezocht kunnen worden en niet met een hele lijst, laat je geest de vrije loop haha alvast bedankt voor diegene die me hiermee uit de brand mee kan helpen

groetje,
Gewijzigd op 24/10/2015 21:36:09 door R L
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 21:05:17
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

25/10/2015 18:02:39
Quote Anchor link
Edit:
Zojuist wat onzin verwijderd.
Reageer alleen als je de opdracht aan wilt nemen of als je andere vragen hebt.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.