Vrijwilliger - PHP script aanpassen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Wouter van der Horst

Wouter van der Horst

18/02/2017 15:50:06
Quote Anchor link
Ik ben opzoek na iemand die mij op weg kan helpen met een PHP script dat aangepast moet worden.

Het gaat om een script dat gegevens uit een MySQL database haalt en deze wegschrijft na een XML file.


Details:
Voor een Prestashop heb ik een module geïnstalleerd dat orders omzet na XML files.
Echter wil de leverancier deze in een andere content aangeleverd krijgen. (Denk hierbij aan volgorde van fields) de php is hier te downloaden: http://testshop.beatsmasters.nl/ordersexport.zip

De basis is er dus alleen moet de output deels herschreven worden.

Later wil ik eventueel als het haalbaar is de module uitbreiden.
Hiervoor is een kleine vergoeding mogelijk.

Jullie kunnen eventueel mailen naar [email protected]

Alvast bedankt,

Wouter
Gewijzigd op 18/02/2017 18:03:14 door Wouter van der Horst
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 00:15:49
 
Wouter van der Horst

Wouter van der Horst

19/02/2017 18:45:35
Quote Anchor link
Tot op heden nog geen reactie gehad ondanks de vele views. :(
 
Ivo P

Ivo P

20/02/2017 09:38:51
Quote Anchor link
XML zou geen volgorde moeten kennen.

Maar moet dat voor of na een xml file gebeuren??
 
Wouter van der Horst

Wouter van der Horst

20/02/2017 10:16:50
Quote Anchor link
Beste Ivo,

Wat er eigenlijk moet gebeuren is dat de output file de gegevens minder uitgebreid ontvangt.
Als ik op weg geholpen kan worden met een paar velden dan kan ik eventueel de rest zelf aanvullen. Het gaat er om hoe haalt hij de gegevens op met welke string en hoe schrijft hij ze weg.

Ik ben nog aan het zoeken welke velden opgehaald kunnen worden uit Prestashop. Hiervan is nog geen lijst gevonden helaas.

Nu komt het er zo uit:

<customer lastname="van der Horst" firstname="Wouter" email="[email protected]"/>
<deliveryAddress id_customer="1" country="Netherlands" company="" lastname="van der Horst" firstname="Wouter" address1="Sterrenlaan 24" address2="" postcode="3738 XA" city="Maartensdijk" phone="" phone_mobile="0625226384"><![CDATA[Wouter van der Horst
Sterrenlaan 24
3738 XA Maartensdijk
Netherlands
0625226384]]></address_delivery>
<products>
<product name="Verzendenvelop Air Bag ft 150 x 215 mm, doos van 100 stuks" product_name="Verzendenvelop Air Bag ft 150 x 215 mm, doos van 100 stuks - Kleur : Lila" product_quantity="10" product_price="13.22" product_reference="00013">
<attribute name="kleur" value="lila" />
</product>

En het moet zo:

<order>
<orderHeader>
<customerCode>Winkel01</customerCode>
<customerReference>44705</customerReference>
<extraReference />
<shipmentMarking />
<shipmentCosts>Y</shipmentCosts>
<contactName>Wouter van der Horst</contactName>
<contactFax />
<contactMail>[email protected]</contactMail>
<orderDate>20170117</orderDate>
<deliveryDate>20170118</deliveryDate>
<orderProperty>3</orderProperty>
<deliveryAddress><name>bedrijfsnaam</name>
<att />
<street>sterrenlaan 24</street>
<number />
<extra />
<country>NL</country>
<postCode>3738 XA</postCode>
<city>Maartensdijk</city>
</deliveryAddress>
</orderHeader>
<orderLine><productCode>CF280XD</productCode><quantity>1</quantity><ownReference /><personalProductCode>CF280XD</personalProductCode><endUserPrice>265,00</endUserPrice></orderLine><orderLine><productCode>2485980</productCode><quantity>10</quantity><ownReference /><personalProductCode>2485980</personalProductCode><endUserPrice>1,09</endUserPrice></orderLine><orderLine><productCode>700Z</productCode><quantity>12</quantity><ownReference /><personalProductCode>700Z</personalProductCode><endUserPrice>1,31</endUserPrice>
</orderLine>
</order>
Gewijzigd op 20/02/2017 10:25:31 door Wouter van der Horst
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.