w3 c validator

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Desertme(sander)

desertme(sander)

08/10/2007 09:46:00
Quote Anchor link
he mensen.

ik heb net 1 kleine aanpassing gedaan de site en ga opnieuw valideren en krijg ik deze fout

kan iemand mij helpen met wat hier bedoelt word :$ kom er niet uit
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
character "<" invalid: only delimiter ">", delimiter "[", "CDATA", "NDATA", "SDATA" and parameter separators allowed.


volgens mij kan het niet aan dat ene dingetje zijn want dat was alleen maar 100% height toevoegen aan de html tag via css

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
body, html
    {
    height: 100%;
    }

Mod edit:
Topic verplaatst
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Desertme(sander)
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 21:53:27
 
Robert Deiman

Robert Deiman

08/10/2007 10:11:00
Quote Anchor link
Heb je de site online staan? Dan kunnen we even gaan kijken. Volgens mij kan het ook inderdaad niet datgene zijn wat je zegt dat je hebt toegevoegd.
 
Desertme(sander)

desertme(sander)

08/10/2007 10:15:00
Quote Anchor link
ik heb hem helaas niet online staan

zal ik anders even relevante code poste(van wat ik bewerkt heb)
stukje van me template html

ps. staat die eigenlijk goed of moet ie naar webdesign
 
Gerben Jacobs

Gerben Jacobs

08/10/2007 10:31:00
Quote Anchor link
Ik weet niet welke doctype je gebruikt, maar in de meeste gevallen mag je 'height' geen procenten meer geven. 'width' echter wel.
 
Desertme(sander)

desertme(sander)

08/10/2007 10:33:00
Quote Anchor link
dank je gerben dankzij jouw heb ik het opgelost

ik ging me doctype na lezen wat blijkt nou de sluit tag had ik per ongeluk weg gehaald hehe

toch bedankt allen
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door desertme(sander)
 
Robert Deiman

Robert Deiman

08/10/2007 10:52:00
Quote Anchor link
Gerben Jacobs schreef op 08.10.2007 10:31:
Ik weet niet welke doctype je gebruikt, maar in de meeste gevallen mag je 'height' geen procenten meer geven. 'width' echter wel.

Jij bedoelt in de HTML, dit is echter CSS en daarbij mag je gerust een % meegeven aan de hoogte. De validatie van je CSS heeft niets met je doctype te maken, en andersom (de validatie van je HTML heeft ook niets met je CSS te maken)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.