Waar brengen we emails onder

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jan Kila

Jan Kila

15/12/2021 15:38:25
Anchor link
Ik heb m'n eigen MVC gebakken; en dat werkt best goed.
Vanuit die applicatie stuur ik emails.
De html body van die mails zitten nu ieder in hun eigen functie in hun eigen file in een helper map; en dat zit me niet lekker.
Vooral omdat ik nu die afzonderlijke files moet includen.
De optie waar ik aan denk is om een file te maken met daarin een class die de twee functies herbergt met de html body van de emails. Dat is in elk geval maar één file en als ik die file in de map libraries zet, dan zorgt aotoload voor de include wanneer ik een instantie van de class maak.
Heeft iemand nog een suggestie?
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 01:59:14
 
Carl Miner

Carl Miner

31/08/2023 13:23:46
Anchor link
Het lijkt erop dat je een eigen Model-View-Controller (MVC) framework hebt ontwikkeld en dat je bezig bent met het verbeteren van de manier waarop je e-mails verstuurt vanuit je applicatie. Je wilt de HTML-body van de e-mails op een efficiëntere manier beheren en organiseren. Het idee om een klasse te maken met functies die de HTML-body van de e-mails bevatten, klinkt als een goede stap in de juiste richting. Overweeg om de e-mailfunctionaliteit te scheiden van je MVC-framework. Je kunt bijvoorbeeld een afzonderlijke serviceklasse maken die verantwoordelijk is voor het verzenden van e-mails. Hierdoor houd je je MVC-framework schoon en modulair.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

31/08/2023 13:29:41
Anchor link
Edit:
Vind je het nodig om een oud topic te kicken?

Hier gaan overigens een hoop alarmbellen af door de spam-o-meter Carl, Timothy, Luke, David of hoe je heet. Op PHPhulp ben je niet welkom.
Gewijzigd op 31/08/2023 13:30:58 door - Ariën -
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.