Waar is het team?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

John D

John D

16/11/2012 19:06:44
Quote Anchor link
@Ozzie +++++ voor je reactie en met name je laatste zin :-) wel één opmerking: het is juist goed dat Bas zich niet in deze (openbare) discussie mengt. Er is dan een risico van welles-nietes-welles en ik ga er van uit dat Bas welzeker reageert naar Wouter en/of andere teamleden.
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 06:12:14
 
Wouter J

Wouter J

25/11/2012 15:19:56
Quote Anchor link
Ik mag aannemen dat 'het team' de afgelopen 2 weken op teamvakantie is geweest? Anders vind ik het op zijn zachtst uitgedrukt erg slordig dat niemand iets laat horen (afgezien van Kees die niet namens het team sprak maar namens zichzelf (mijn dank daarvoor))...
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

26/11/2012 00:18:38
Quote Anchor link
Nee, het team is niet op vakantie geweest want de spelfout op de homepage is inmiddels verholpen en op de mobiel gaat het ook beter.
 
Chris -

Chris -

29/11/2012 12:44:19
Quote Anchor link
Wil toch even kwijt dat ik geen toegang heb tot de code Wouter.

Je aanname dat het team de afgelopen twee weken op (team)vakantie is geweest vind ik nogal voorbarig. Geen van ons is hier 24/7, als het topic omlaag valt en niet meer in de tracker staat kan het wat langer duren voor het opvalt. Ben hier dan ook per dom toeval gekomen.

Ben zelf afwezig door persoonlijke omstandigheden, ik kan je verzekeren dat het verre weg van een vakantie is. Iedereen heeft z'n eigen reden om wel of niet hier actief te zijn, maar zoals eerder al in het topic werd gezegd, iets met een gegeven paard. Snap je frustraties best wel hoor, en dit is al jaren op deze manier, maar als het je niet aan staat zijn er zat andere fora waar je terecht kunt. Hoop ik dat je blijft omdat je een goede bijdrage heb op de website, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
 
TJVB tvb

TJVB tvb

29/11/2012 13:15:10
Quote Anchor link
Chris, het is nogal raar dat er een apart gedeelte Admin / mod hulp in het forum is en daar geen enkele reactie op komt. Dat niet alle topics gelezen wordt door het team is niet raar.

Maar als er een apart gedeelte in het forum is mag er toch verwacht worden dat er in ieder geval een reactie komt? Dat heeft niets te maken met een gegeven paard maar met fatsoen.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

29/11/2012 13:29:32
Quote Anchor link
Ik sluit me aan bij TJVB. En de opmerking van Wouter over die 2 weken was natuurlijk ironisch bedoeld om een punt te maken. Iedereen hier snapt heel goed dat Bas en collega's niet altijd tijd hebben. Geen probleem, maar communiceer het even. Hele kleine moeite, groot plezier.

Toevoeging op 29/11/2012 13:29:38:

Ik sluit me aan bij TJVB. En de opmerking van Wouter over die 2 weken was natuurlijk ironisch bedoeld om een punt te maken. Iedereen hier snapt heel goed dat Bas en collega's niet altijd tijd hebben. Geen probleem, maar communiceer het even. Hele kleine moeite, groot plezier.
 
Wouter J

Wouter J

29/11/2012 13:33:35
Quote Anchor link
Chris, ah dan heb ik dat dus ooit verkeerd begrepen, mijn excuses.

Ik begrijp dat mensen erg druk kunnen zijn in hun persoonlijke leven en dat je daardoor best wel eens het forum op een lager pitje zet, zo belangrijk is zo'n forum ook weer niet. Dat is ook precies dezelfde rede dat ik niet 1 dag heb gewacht met een bump, niet 2 dagen, niet 1 week maar 2 weken. Ik mag toch wel aannemen dat een teamlid in 2 weken wel 1 keer het forum heeft gecheckt?

Daarnaast was dit topic natuurlijk voornamelijk gericht op Bas. Ik heb Bas een mail gestuurd via het contactformulier, via zijn PM en een twitter berichtje. Op geen van de 3 manieren heb ik ook maar iets te horen gekregen, niet eens een reactie van 'bedankt, ik heb het nu druk en lees het over een maandje wel, wanneer ik weer tijd heb'.

Het contactformulier, de plek waar mensen met je moeten kunnen praten wordt dus zelfs niet meer bijgehouden. Waar is dan de weg tot contact met het team? Deze site heeft 4 manieren om met beheerders in contact te komen: Mod/admin en Bug/feature request forumdelen, contactformulier en meldpunt voor moderatie. Alle 4 werken momenteel dus niet meer. Wat je dan krijgt is dat je nu een laag met moderators ergens hier ver vandaan hebt en een laag met bezoekers hier dichtbij. Wij als bezoekers kunnen er geen peil meer optrekken wat een moderator gaat doen, er komen nieuwe regels bij en er gaan regels af, er worden berichten verwijderd zonder dat iemand weet waarom en wie het gedaan heeft. Ik heb, tegen beter weten in, nog steeds hoop dat hier ergens ver vandaan de moderators goed met elkaar overleggen, maar breng dat ook de buitenwereld in. Zorg dat wij ook wat te zeggen hebben op het forum.
In de rechtsvormen van een staat hebben we ook zo'n rechtsvorm waarbij de regering compleet afgezonderd is van de buitenwereld en waar de inwoners maar gewoon blij moeten zijn met het stuk land dat ze hebben (het zogenaamde 'gegeven paard'). Nu heeft die rechtsvorm nog veel meer nadelen die ik niet aan deze site wil koppelen, maar deze website begint er wel steeds meer op te lijken. In de 'echte wereld' sterft deze rechtsvorm langzamerhand uit, we willen toch niet dat deze website langzamerhand doodbloed?

Want als ik echt eerlijk mag zijn hadden we hier een enorm vaste kern op PHPhulp met veel kennis en mensen die 24/7 op het forum zaten. Door die kern heb ik hier ooit PHP geleerd, 3 jaar geleden. Alleen die kern vervalt langzamerhand. Zodra je hier een paar jaar 24/7 op het forum zit en je betrokken bent bij de site heb je eigenlijk maar 2 opties: Of je gaat in het team of je gaat weg. Een middenweg bestaat er niet, want betrokken zijn op deze site zonder in het team te zitten kan niet. En wel betrokken willen zijn, maar niet betrokken mogen zijn is al helemaal onmogelijk.
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.