Waar kan ik het laatst ingevoerde id vinden/opzoeken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Jan te Pas

Jan te Pas

16/03/2018 18:01:56
Quote Anchor link
Als beginner begin ik het een beetje te leren. Mijn crud-systeem doet wat ik wil. En daar ben ik tevreden over. Maar nu ben ik nieuwsgierig naar een id-nummer die automatisch optelt als een record toegevoegd wordt. Hoe kan ik, tijdens het schrijven of na het schrijven weten onder welk nummer het record is weggeschreven. Dus niet later alle records bekijken, maar voor, tijdens het wegschrijven van een nieuwe record. Hoe kan ik dat te weten komen, met welk commando? Ik zit te denken om bij een nieuwe tabel dit te gaan gebruiken als projectnummer.
Graag jullie expertise.
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 01:26:53
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

16/03/2018 18:11:19
Quote Anchor link
mysqli_insert_id($link)

of:

$mysqli->insert_id
 
Jan te Pas

Jan te Pas

16/03/2018 20:11:09
Quote Anchor link
Zo gemakkelijk is het? Dank Ariën! Top
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

16/03/2018 20:11:42
Quote Anchor link
Jep, easy as pie! :-)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.