Waar nieuwe computer kopen?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Jan R

Jan R

02/09/2019 18:12:29
Quote Anchor link
Na 10 maand een beetje late info :)
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 05:47:34
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/09/2019 18:13:12
Quote Anchor link
Ikzelf bouw mijn PC's tegenwoordig lekker zelf. Voorhene leit ik hem bij een goede computerzaak in de buurt in elkaar zetten, maat de kwaliteit is de afgelopen tijd daar aanzienlijk gedaald. Zo hebben ze in een PC geen WD black hardeschijf ingebouwd maar een cheap-ass Seagate. Toen was er een keer een stroomstoring thuis, en meteen een 100 bad sectoren op de schijf. Dan ga je toch claimen op garantie bij WD, en dan zie je dus dat er geen WD in zit. :-/

Ook hebben ze enkele keren gepresteerd om de voedingspinnetjes voor de LED'jes niet aan te sluiten.

Zelf bouwen is ook veel leuker, en goedkoper. Ik ben al aan het berekenen voor mijn volgende project voor de vervanging van mijn werk-PC.

Jan R op 02/09/2019 18:12:29:
Na 10 maand een beetje late info :)

True, maar gezien het nog actueel is, en nog zinnige discussie vormt laat ik het graag open.
Gewijzigd op 02/09/2019 18:14:00 door - Ariën -
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.