Waarder in het veld

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Andre vredeveld

andre vredeveld

15/02/2012 11:27:09
Quote Anchor link
Hallo

Ik weet niet of mijn vraag hier goed staat maar ik zou graag het volgende uit willen voeren.

Als er bij een formulier meet een getal word gevuld lage dan (b.v 200) dan mag hij verstuurd worden .
Is hij hoger dan (b.v 201) dan moet er bij het invullen een meldingen komen dat het formulier niet kan worden verzonden

Alleen weet i niet zo goed in welke richting ik moet zoeken ik dacht wel met javascript

Wie kan mij op weg helpen

M.v.g.
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 01:32:03
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

15/02/2012 11:57:07
Quote Anchor link
Zoek eens in de richting van Ajax formulier validatie.
 
Wouter J

Wouter J

15/02/2012 16:59:04
Quote Anchor link
@Obelix, ik vraag me af waarom je hier AJAX voor wilt gebruiken?

@andre, qua JavaScript heb je inderdaad de juiste weg gevonden. Een voorbeeldje: http://tinkerbin.com/z5Onlwvs
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

15/02/2012 17:59:14
Quote Anchor link
Wouter J op 15/02/2012 16:59:04:
@Obelix, ik vraag me af waarom je hier AJAX voor wilt gebruiken?

Vaak gaat formuliervalidatie, tegenwoordig, toch met Ajax?
 
Noppes Homeland

Noppes Homeland

15/02/2012 18:05:56
Quote Anchor link
Nee, ajax handelt in feite alleen maar het versturen en de response af, dat je voor de call controles uitvoert is totaal iets anders.
 
Andre vredeveld

andre vredeveld

18/02/2012 21:18:34
Quote Anchor link
Hallo mensen

Dit is mijn nu gelukt

nu wil ik met de onderstaande code het volgende als er bij de kvk een nummer word ingevuld dat er onder dat veld een nieuwe veld komt om de kvk te uploaden
wie kanmij weer in de goede richten helpen
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<label for="cbdrijf">Bedrijfsnaam :</label>
            <input name="cbedrijf" type="text" id="cbdrijf" value="' . (isset($_POST['bedrijf']) ? htmlspecialchars($_POST['bedrijf']) : '') . '"/>&nbsp;&nbsp;&nbsp;(indien ingeschreven in kamer van koophandel)
        </p>
         <p>
            <label for="ckvknr">KVK Nummer :</label>
            <input name="ckvknr" type="text" id="ckvknr" value="' . (isset($_POST['kvknummer']) ? htmlspecialchars($_POST['kvknummer']) : '') . '"/>&nbsp;&nbsp;&nbsp;(indien ingeschreven in kamer van koophandel)
        </p>


M.v.g.
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

18/02/2012 23:06:24
Quote Anchor link
Andre vredeveld op 18/02/2012 21:18:34:
als er bij de kvk een nummer word ingevuld dat er onder dat veld een nieuwe veld komt om de kvk te uploaden


Wat wil je uploaden? KvK? Nummer, uittreksel? is het een bijlage (word, excel, pdf)?
 
Andre vredeveld

andre vredeveld

18/02/2012 23:34:08
Quote Anchor link
Hallo

Dat klopt wel een van de drie

M.v.g
Gewijzigd op 19/02/2012 16:43:22 door andre vredeveld
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.