wachten tot ALLES is geladen (backgrounds)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Tom aan t Goor

Tom aan t Goor

17/07/2013 11:36:00
Quote Anchor link
Hoi,

Omdat mijn website er niet uitziet als niet alle background images zijn geladen, wil ik dat hij voor die tijd nog niet zichtbaar is. (Alert geven als alles geladen is mag ook)

Nu moet het werken voor alle background-images in mijn externe stylesheet.

Ik heb al wel wat dingen kunnen vinden, maar dan moet je per div/class een nieuwe regel javascript toevoegen.

Weet iemand een andere manier hoe dit makkelijk te doen is?
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 14:23:37
 
TJVB tvb

TJVB tvb

17/07/2013 11:53:09
Quote Anchor link
Om hoeveel afbeeldingen gaat het dan?
Want als het heel lang duurt moet je denk ik dat aanpakken en niet je website verbergen. Want dan zijn je bezoekers al weg voordat die helemaal geladen is.
 
Tom aan t Goor

Tom aan t Goor

17/07/2013 11:58:23
Quote Anchor link
Het gaat om 20 plaatjes, met in totaal een grote van 120kB
Gewijzigd op 17/07/2013 11:58:37 door Tom aan t Goor
 
Erwin H

Erwin H

17/07/2013 12:10:17
Quote Anchor link
Misschien die in 1 sprite verpakken zodat je in elk geval het aantal http requests aanzienlijk vermindert?
 
Tom aan t Goor

Tom aan t Goor

17/07/2013 12:28:52
Quote Anchor link
Dat zou wel kunnen, maar dan zou het betekenen dat ik die dan in stukken moet snijden en dan alsnog via een css bestand die 'stukken' moet gebruiken. En hoe dat moet weet ik niet, daar moet ik eerst naar kijken.
 
Erwin H

Erwin H

17/07/2013 16:04:18
Quote Anchor link
Hier is een (wat mij betreft) goede uitleg over sprites. Waarom je ze zou willen gebruiken en hoe:
http://css-tricks.com/css-sprites/
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.