Wat is slim?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Tamara Disveld

Tamara Disveld

22/01/2019 13:12:29
Quote Anchor link
Hallo,

ik ben druk aan het onderzoeken wat het beste is voor mijn nieuwe bedrijf. Ik vraag me af wat slimmer is. Wat vinden klanten fijner. Is het verstandiger om op mijn website mijn uurtarief te vermelden, of aan te geven hoeveel het maken van een website kost.

Alvast bedankt voor de reacties,
groet Tamara.
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 13:29:20
 
Jacco Engel

Jacco Engel

22/01/2019 13:31:46
Quote Anchor link
Persoonlijk zou ik gaan voor optie 3. Kosten op aanvraag.

Dit omdat eigenlijk nooit een "Vast" tarief voor een website is af te spreken, tenzij je exact van tevoren weet hoe lang je er mee bezig gaat zijn. (en dat weet je eigenlijk nooit).

Verder is er het risico dat mensen op de prijs al afhaken zonder dat je de kans krijgt om uit te leggen waar je die kosten op baseerd

Dus ik zou kosten op aanvraag er op zetten. (my 2 cents)
 
Ivo P

Ivo P

22/01/2019 13:32:29
Quote Anchor link
het maken van "een website"

Wat is een website? De ene pagina voor een zzp-er? Een site voor een meubelmaker die 100 kasten van alle kanten wil tonen in een mooie slider?
Een pizza-bakker die online wil laten bestellen en betalen?

"website" is nogal breed.

Anderzijds: een uurtarief zegt nog niets.
Als je 10 euro per uur meldt, maar vervolgens 4 weken bezig bent, is dat duurder dan iemand die 100 euro vraagt per uur maar het in 2 dagen voor elkaar boxt.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.