Wat moet ik nog veranderen aan mijn site?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Arjan

arjan

25/12/2006 19:35:00
Quote Anchor link
http://gajef.nl
net als de site van peter draait de frontpage op php-fusion.
Morgen heb ik mijn nieuwe server binnen en ga ik flink aan de slag met het veranderen van mijn site.
Maar wat vinden jullie dat er moet veranderen?
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 08:40:34
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

25/12/2006 20:27:00
Quote Anchor link
Ik zou zeggen zorg ervoor dat je iets aanbied... je hebt een forum met 10 leden, 317 berichten waarvan 106 van jezelf. Niet iets waar ik als bezoeker dus iets aan heb zegmaar.
 
Arjan

arjan

25/12/2006 20:31:00
Quote Anchor link
Ja als ik die nieuwe server binnen heb ga ik ook webruimte aanbieden.
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

25/12/2006 20:34:00
Quote Anchor link
Als in, je gaat een webhosting bedrijf beginnen? Dan zou ik inderdaad een ander soort website neerzetten.
 
Arjan

arjan

25/12/2006 20:37:00
Quote Anchor link
Arjan Kapteijn schreef op 25.12.2006 20:34:
Als in, je gaat een webhosting bedrijf beginnen? Dan zou ik inderdaad een ander soort website neerzetten.

ja komt ook andere domeinnaam maar omdat we vooral bezig zijn geweest met het aanvragen van dit en het veranderen van dat hebben we eigenlijk geen tijd gehad om echt met de inhoud van de site bezig te gaan
 
Leo

Leo

25/12/2006 20:47:00
Quote Anchor link
Hij bedoelt dat een webhosting bedrijf geen php-fusion gebruikt, deze hebben een totaal andere en meestal kleinere site zonder forum en alle onnodige extra's.

Dus wil je serieus webruimte aanbieden? Dan zou ik toch een compleet andere site maken, deze past er iig niet bij.
 
Arjan

arjan

25/12/2006 20:58:00
Quote Anchor link
Chef schreef op 25.12.2006 20:47:
Hij bedoelt dat een webhosting bedrijf geen php-fusion gebruikt, deze hebben een totaal andere en meestal kleinere site zonder forum en alle onnodige extra's.

Dus wil je serieus webruimte aanbieden? Dan zou ik toch een compleet andere site maken, deze past er iig niet bij.

Dat is ook mijn bedoeling ik heb nu een kleine flashwebsite die ik dan ga koppelen aan gajefhosting.nl ofzo :P
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.