Wat vind jij belangrijk aan een baan als developer?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Joost Petermeijer

Joost Petermeijer

26/05/2015 11:15:49
Quote Anchor link
Beste developer,

De vraag naar kwalitatief goede developers groeit met de dag..

Als communicatie-stagiair binnen de ICT-branche doe ik onderzoek naar het imago van mijn stagebedrijf en naar wat developers belangrijk vinden in een baan. Voor mijn onderzoek ben ik op zoek naar developers met de volgende eigenschappen:

- werkt als backend developer binnen Brabant
- heeft ervaring met minimaal één van de volgende talen: PHP, Ruby, .NET of Python.
- is tussen de 26 en de 50 jaar oud

Voldoe je aan bovenstaande eigenschappen, of ken je iemand die aan de eisen voldoet?
Voor het slagen van mijn onderzoek zoek ik namelijk nog backend developers die ik kan interviewen.

Je zou me erg mee helpen door op dit bericht te reageren..

Ik hoor graag van je!

Met vriendelijke groeten,
Joost Petermeijer, stagiair communicatie.

E-mail: [email protected]
Tel: 0617440324
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 23:21:31
 

26/05/2015 11:21:01
Quote Anchor link
Wat ik belangrijk vind aan een baan als developer is dat niet elke keer van die irritante recruiters je proberen te contacten met de perfect aansluitende baan op jou profiel.
Of via een forum waar developers hun kennis delen en zichzelf hiermee beter willen maken.

Je hebt van me gehoord!

met vriendelijke groet,
Rickert
 
Joost Petermeijer

Joost Petermeijer

26/05/2015 12:01:59
Quote Anchor link
@Rickert

Ik snap je reactie, en het is zeker een irritant feit dat developers zo veel spam van recruiters ontvangen. Daar hoor ik developers binnen mijn stagebedrijf ook vaak genoeg over. Van de andere kant; je kunt het ook als luxepositie of als compliment zien, want blijkbaar is er werk genoeg en ben je gewild!

Echter ben ik geen recruiter maar een communicatiestudent van Fontys Hogeschool Tilburg die probeert om een lastig vindbare doelgroep te bereiken voor een imago en behoefte-interview. Het is dus niet mijn intentie om mensen lastig te vallen of te recruiten!

Vriendelijke groet,
Joost Petermeijer
 
Ivo P

Ivo P

26/05/2015 13:51:37
Quote Anchor link
En toch klinkt het als een creatieve manier om contact te leggen met PHP-ers om ze vervolgens een baan aan te bieden of te bemiddelen tot een klus.

Misschien niet eens jouw insteek, maar is dat ook de insteek van je stage-bedrijf?

In dat interview geeft de geïnterviewde misschien wel meer informatie dan dat hij aan een recruiter zou geven. Bijvoorbeeld "ik wil wel 50 km reizen".
Dat gooit zijn glazen in bij de onderhandeling "leuke klus, maar ik vind die 40km bezwaarlijk" in de hoop op iets meer per uur te krijgen bij de recruiter. Die weet dan ineens dat je dat eigenlijk niet zo'n bezwaar vindt.
 
Paco de Wulp

Paco de Wulp

26/05/2015 14:15:30
Quote Anchor link
Wat zijn jullie achterdochtig zeg! Jullie wantrouwen deze jongen al bij voorbaat.
 
- wes  -

- wes -

26/05/2015 14:31:42
Quote Anchor link
Paco de Wulp op 26/05/2015 14:15:30:
Wat zijn jullie achterdochtig zeg! Jullie wantrouwen deze jongen al bij voorbaat.


Ik krijg elke dag wel een recruiter op mn mail of linkedin, dit bericht lijkt enorm op dat soort berichten, dat helpt niet. Wat ook niet helpt is hoe specifiek de wensen zijn. Developers van 26 uit Brabant werken anders als devs uit Drenthe van 26? Highly doubt it.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.