Wat vinden jullie hier van?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C# Ontwikkelaar

In het kort Als C# .NET Core ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging

Bekijk vacature »

Medior C# Developer

Samen met het development team zorg je ervoor dat alle systemen achter de schermen vlekkeloos werken. Wat doe je als Medior C# Developer bij Coolblue? Als C# developer doe je regelmatig mee aan brainstormsessies over user experience, data en task flow met de UX Designer, Product Owner en Data Scientist in je team. Daarnaast schrijf je op zichzelf staande, consistente en testbare code die goed onderhoudbaar en toekomstbestendig is. Ook C# Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Werken met verschillende soorten data-opslag, zoals Oracle of AWS. Problemen oplossen

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Angular

Functie Er zijn momenteel 5 SCRUM-teams waarvan drie gefocust zijn op DevOps en de huidige projecten en twee op innovatie van de platformen. Jij zal onderdeel worden van het innovatie Scrum team. De 2 multidisciplinaire innovatie teams bestaan momenteel uit 14 werknemers. Jij als senior Front end developer wordt onderdeel van onze innovatieteams. De innovatieteams houden zich bezig met het door ontwikkelen van de huidige producten en denken na over nieuwe functionaliteiten. Binnen de rol van Front end developer krijg je veel vrijheid en kan je je dag zelf indelen. Dingen waar jij je dagelijks mee bezig zult houden is

Bekijk vacature »

Lead Webdeveloper

As Lead Web Developer at KUBUS you are responsible for the implementation design of requirements and the software architecture of the web application and services of BIMcollab. In your role as lead developer you will naturally search for the optimum between the required implementation time, the performance of the application and a fast go-to-market of features, in line with our automated test and release train. Together with the other senior developers in your team you monitor the architecture of the application and you advise the product owner about necessary refactoring to improve the maintainability of the platform. Our development team

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functieomschrijving PHP Developer met brede ervaring gezocht! Ben jij een Full Stack PHP Developer met brede ervaring die toe is aan een volgende stap? Lees dan snel verder! Voor onze eindklant in de regio Nunspeet zijn wij op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT Team van deze organisatie gaat versterken. Wij zoeken een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die er voor gaat zorgen dat deze innovatieve organisatie de volgende stap gaat maken. Om deze functie goed uit te kunnen voeren moet je communicatief goed zijn en in staat zijn om zelfstandig problemen op te lossen. Daarnaast bestaat

Bekijk vacature »

Python developer Consultancy

Functie Als Python developer bij deze organisatie werk je voor verschillende klanten. Doordat de oprichter een groot netwerk heeft kun je zelf voorkeuren uitspreken in het type projecten dat je wilt gaan doen. Zo zijn er bijvoorbeeld langdurige of juist korte projecten, maar is ook het type klant, of project bespreekbaar. Werk jij bijvoorbeeld graag aan een nieuw, state-of-the-art web portaal of ben je liever betrokken bij een migratietraject van een bestaande applicatie? Wij gaan voor jou aan de slag! Eisen • Je bent een gedreven developer met sterke voorkeur voor Python • Je bent meer dan een codeklopper •

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Core developer wordt jij onderdeel van ons team met drie breed ontwikkelde software engineers en een flexibele schil met zes ervaren freelancers. Jij gaat mee in de visie van onze organisatie om als IoT partner in deze branche specifieke markt “het” platform te blijven innoveren en deze ook steeds slimmer te maken. Wij hopen dan ook zeker dit in de toekomst te kunnen realiseren met bijvoorbeeld Artificial Intelligence. De architectuur van ons platform is opgemaakt uit een deel eigen protocol, een interface laag en een laag welke de protocollen van derde partijen vertaald naar het eigen

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte websites die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zit onze development afdeling en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé Medior Front-end Developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het uitwerken van designs tot functionele layouts Je

Bekijk vacature »

C# developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als C# Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the Year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Als Front-end developer bijdragen aan het onderwij

Functie Als front-end developer om je terecht in een team van goede en ervaren developers, en ga je werken aan de software die door miljoenen mensen gebruikt wordt. Je bent in staat om designs effectief te vertalen naar werkende feautures en hebt oog voor een goede UX van het product. Je staat voor clean code en goede documentatie. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit software en code. Je dagelijkse werk bestaat uit het werken aan componenten in de Storybook. Het verbeteren en refactoren van de huidige

Bekijk vacature »

Software Developer C++ en Perl

Ben je een slimme en enthousiaste universitair opgeleide bèta die graag bij een relatief klein softwarebedrijf wil werken waar de sfeer goed is en eigen inbreng gewaardeerd wordt? Wij, IntelliMagic in Leiden, ontwikkelen technisch hoogwaardige software op het gebied van IT infrastructuur performance analytics. Het type software zorgt voor intellectueel interessante uitdagingen. We ontwerpen de producten zelf en verkopen deze als off-the-shelf software aan grote bedrijven in Europa en de VS. Wij zoeken een ervaren C++ software engineer met kennis van Perl voor een van onze ontwikkelteams. Werkzaamheden Samen met de andere ontwikkelaars specificeren, ontwerpen en implementeren van nieuwe functionaliteit

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Programmeren van zelflerende robots Werken op kantoor en testen in de bedrijfshal Je krijgt verantwoordelijkheid, vrijheid en je mag werken naar eigen inzicht De organisatie Hier ga je aan de slag Een bedrijf dat innovatieve robottoepassingen ontwerpt en bouwt voor onder andere de staal industrie, energie- bouw- en agrarische sector. De robots die vaak in combinatie met diverse randapparatuur geleverd worden vormen een totaaloplossing voor de klant. Dit zijn klanten over de hele wereld, van België en Duitsland tot China, India, maar ook in Nederland. Projecten waar momenteel aan wordt

Bekijk vacature »

.NET Developer Senior

Dit ga je doen Het ontwikkelen van backend applicaties in C#; Het maken van vele koppelingen met andere ERP-applicaties zoals JD Edwards en SAP; Je bent (mede) verantwoordelijk voor het opstellen van technisch ontwerpen voor de te ontwikkelen software oplossingen; Je bent gemiddeld 90% van je tijd inhouse oplossingen aan het ontwikkelen en testen. De overige 10% van je tijd ben je bij klanten op locatie om oplossingen te implementeren, klanten te begeleiden en de software verder te innoveren; Naast het zelfstandig ontwikkelen van software oplossingen ben je ook bezig met het waarborgen van je contacten bij de klant, het

Bekijk vacature »

.NET Developer C#

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken Als C# .NET Developer wordt je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor belangrijkste product van deze organisatie. Dit product is een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Er

Bekijk vacature »

Medior/Senior Software Developers gezocht in de Ra

Functie Op dit moment staan er posities open voor de volgende functies: Front-end, Back-End & Fullstack software developer. Als Front-End software developer werk je met JavaScript en de bijbehorende technologieën zoals TypeScript, Angular, React, Vue en Svelte. Als Back-End software developer ben je bezig in NodeJS en doe je dit met behulp van AWS, NoSQL, REST en GraphQL. Je krijgt leuke en uitdagende opdrachten met een gemiddelde duur van anderhalf jaar. Hier werk je in een team met andere IT’ers aan het ontwikkelen en verbeteren van software. Je wordt begeleid door een accountmanager die fungeert als jouw aanspreekpunt. Het team

Bekijk vacature »
Robert  dat ben ik

Robert dat ben ik

06/09/2008 23:25:00
Quote Anchor link
hallo ik heb een klein systeempje gemaakt
ik wou graag jullie mening hier over weten wat jullie hier van vinden?

Het systeempje

klik op Admin en log in

inlog gegevens:
-username:test
-password: test

het gaat hier om een systeempje dat ik zelf gebouwd heb
je kan met dit binnen paar tellen een pagina online hebben
er zit ook een online webbases editor bij gemaakt(simpele versie nog)

leuk voor beginners en misschien voor gevorderd..

login met die gegevens en plaats zelf maar een module en kijk wat je er mee kan doen(edit de pagina dus)

let hier op dat het nog een beta versie is en nog veel uitgebreider word

hopelijk vinden jullie het niet al te gaar :)

greets madhouse
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert dat ben ik
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 08:26:24
 
- -

- -

06/09/2008 23:31:00
Quote Anchor link
Vooral de titel van je topic verdient een Oscar.
 
Robert  dat ben ik

Robert dat ben ik

06/09/2008 23:32:00
Quote Anchor link
hmm gaat dus al fout zie ik grrr


edit: is nu verholpen
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert dat ben ik
 
Robert  dat ben ik

Robert dat ben ik

06/09/2008 23:36:00
Quote Anchor link
goh moet dat nou dat rare dingen met sukkel en die dingen
tjongen tjongen kinderachtig hoor..
 
Noppes

Noppes

06/09/2008 23:41:00
Quote Anchor link
Dan pak ik toch liever Joomla / Word Press dat is nog vriendelijker van wat ik hier tegen kom....

En oh wie baseerd de basis layout nu nog met table element.....
 
Robert  dat ben ik

Robert dat ben ik

06/09/2008 23:51:00
Quote Anchor link
nogmaals Noppes dit is een heel klein systeempje en ook een BETA versie dus hij is nog lang niet klaar (hij zal ook niet voor mensen te gebruiken zijn dan alleen voor me zelf)

verder komen er nog veel meer admin stuff in en user stuff maar dat is toekomst

en over die table, wat is daar mis mee?

wil gewoon is weten wat mensen hier van vinden

ik doe dit eigelijk om meer dingen te leren met php
 
Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

06/09/2008 23:57:00
Quote Anchor link
Jonathan schreef op 06.09.2008 23:31:
Vooral de titel van je topic verdient een Oscar.
Hilarisch XD
 
Noppes

Noppes

07/09/2008 00:03:00
Quote Anchor link
Er zijn meer dan genoeg redenen te bedenken om je basis layout te baseren op div's ipv table elementen
 
Wouter K

Wouter K

07/09/2008 00:06:00
Quote Anchor link
waar log ik in xD
 
Robert  dat ben ik

Robert dat ben ik

07/09/2008 00:07:00
Quote Anchor link
Op Admin klikken!
 
Robert  dat ben ik

Robert dat ben ik

07/09/2008 00:31:00
Quote Anchor link
laat maar zitten...

er zijn weer is van die mensen die lopen alleen maar te klote inplaats van te testen

beetje triest en kinderachtig van hun

website is offline...


later
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert dat ben ik
 
Noppes

Noppes

07/09/2008 00:51:00
Quote Anchor link
Gelukkig maar dat kloten != testen en dat blijkbaar het testen geresulteerd heeft tot het bloodleggen van beveiligingslekken en andere zaken aan het licht gebracht heeft?
 
Ki ma

ki ma

07/09/2008 02:43:00
Quote Anchor link
Eensch wees blij dat het nu gebeurd ipv in realtime! Zou ik wel wezen iig.
 
Robert  dat ben ik

Robert dat ben ik

07/09/2008 09:20:00
Quote Anchor link
ja ben ik ook wel

maar ik vraag alleen wat jullie er van vinden


ik vraag niet of jullie de website willen hacken en verklote

gewoon triest dat mensen dit doen echt triest

ik snap best dat ik me beveileging moet na kijken maar

nogmaals vroeg ik hier niet om
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert dat ben ik
 
Robert  dat ben ik

Robert dat ben ik

07/09/2008 10:21:00
Quote Anchor link
ik heb even het een en ander aangepast als jullie het nog is willen proberen

dan hoop ik nu dat dit probleem weg is

en waarom ik het zo lullig vond is omdat ze best wel ff een bericht hier hadden kunnen achter laten, met wat ze gedaan hebben en met wat

maar helaas....

ik hoop dat ie nu wel goed is

klik op Admin:
-username:demo
-password:demo

mogt je weer fouten tegen komen meld dit dan aub dan kan ik er ook iets mee

thnx madhouse
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

07/09/2008 10:27:00
Quote Anchor link
Echt een fantastische layout!

Edit: voor de geestelijk tragere hier: het is dus sarcastisch bedoelt..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Onbekend Onbekend
 
- -

- -

07/09/2008 10:32:00
Quote Anchor link
Bij het verwijderen van een pagina krijg ik de error dat const dir niet bestaat...
 
Robert Deiman

Robert Deiman

07/09/2008 10:34:00
Quote Anchor link
Bumpen::
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.


MaDHouSe, je hebt in alleen dit topic al 3 keer gebumbt, je weet als iemand die hier al meer is geweest en meer tijd heeft doorgebracht dat dit niet mag. Gebruik gewoon de edit knop, zoals het hoort!


Dan nog even over je systeempje, het is gemakkelijk als je (bijv. iets als TinyMCE) een WYSIWYG editor gebruikt, waarbij je ook een style in kan laden, zodat je ziet hoe de inhoud eruit komt te zien, hier kan je niets mee, UBB code is meer voor fora en dergelijke, niet voor een admin systeem om inhoud op een website te plaatsen.

Dan voor het toevoegen van een afbeelding, bladeren/ uploaden zou wel gemakkelijk zijn, of kiezen uit de beschikbare images in de image map bijvoorbeeld.

Voor de styles is een radiobutton, met afbeelding zodat je de lay-out kan bekijken voor je hem in gaat stellen, een veel beter alternatief.

Probeer in je menu van de admin aan te geven waar je zit, alles waar ik ben geweest heeft nu dezelfde kleur, daar wordt het niet bepaald duidelijker op!

Een module is feitelijk een nieuwe pagina? Een module is doorgaans heel wat anders dan waarvoor jij het nu gebruikt.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert Deiman
 
Robert  dat ben ik

Robert dat ben ik

07/09/2008 10:51:00
Quote Anchor link
Dit is ook me aller eerste script die ik gemaakt heb, ik ben niet zo ver al jullie zijn in php,

thnx Robert_Deiman hier kan ik ook iets mee.
 
Robert Deiman

Robert Deiman

07/09/2008 11:30:00
Quote Anchor link
TinyMCE heeft verder niet wat met PHP te doen, probeer het eens te downloaden en ermee te werken.

Uploaden is echt heel veel over te vinden, daar moet je uit kunnen komen.

De radiobutton, met daarbij een afbeelding van de lay-out is ook geen PHP, dat kan ook vrij eenvoudig.

En ten slotte, een module/ pagina toevoegen hoef je alleen maar de naam te veranderen om e.e.a. te verduidelijken. Niet veel werk, wel een groot resultaat.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.