Wat vinden jullie van dit design?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Thijs

Thijs

30/06/2006 15:27:00
Quote Anchor link
Heey,

Ik ben nog nie zo lang bezig met photoshop en wil een rustige website maken.

Ik zou graag willen weten wat jullie hier van vinden:

http://www.tvdkwebdesign.nl/tvdk_webdesign.gif

en

http://www.tvdkwebdesign.nl/tvdk_webdesign2.gif

Met vriendelijke groet,
Thijs
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 08:45:36
 
K i p

K i p

30/06/2006 15:29:00
Quote Anchor link
Ze zijn allebei heel mooi vind ik!! Maar welke van de twee nu?

Ik vind http://www.tvdkwebdesign.nl/tvdk_webdesign.gif (de eerste) want, je hoeft opzich niet dubbelop te zeggen dat je op Home zit, maar het is wel mooi.. Dus ja, weet eigenlijk niet, maar ze zijn allebei mooi!
 
Barry

Barry

30/06/2006 15:31:00
Quote Anchor link
Erg mooi gedaan, simpel stijlvol en overzichtelijk, precies wat de gebruiker wil!

ga zo door.

Persoonlijk vind ik 2 het moois van wege de 'home' 'titel'
 
Robert Deiman

Robert Deiman

30/06/2006 15:34:00
Quote Anchor link
Ze zijn inderdaad allebij mooi, maar ik vind de 2e eigenlijk wat mooier... Het lijkt meer op een logo wat betreft je "bedrijfsnaam".
En ik vind het ook altijd wel practisch als je de pagina waar je op zit, bovenaan hebt staan.. (voor wat betreft het overzicht)
 

30/06/2006 15:35:00
Quote Anchor link
2de is mijn favoriet
 
Thijs

Thijs

30/06/2006 15:43:00
Quote Anchor link
ik denk ook dat ik de 2e ga gebruiken..

Bedankt voor de reacties;)
 
Ponzi

Ponzi

30/06/2006 22:12:00
Quote Anchor link
De 2e is het mooiste, maar je kan misschien iets aan je menu doen. Ik krijg zo het gevoel dat hij niet 'egaal' rond is. Snap je? Dat hij in stukjes is aan elkaar gezet :) Zal wel aan mij liggen wrsch :D
 
- -

- -

01/07/2006 10:05:00
Quote Anchor link
Ik vind die 2e ook wel de mooiste! Het geeft iets meer overzicht als er staat op welke pagina je nu zit.
 
Mark L

Mark L

01/07/2006 10:13:00
Quote Anchor link
2e vind ik het mooist
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

01/07/2006 10:39:00
Quote Anchor link
Als je iemand anders zijn scriptwerk verkoopt (klik) is het wellicht wel zo aardig om in ieder geval niet je eigen naam eronder te zetten.
 
Mark D

Mark D

01/07/2006 10:42:00
Quote Anchor link
2de is het mooist
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mark D
 
- -

- -

01/07/2006 11:30:00
Quote Anchor link
Erg mooi. 2e is het mooist.

Maar Arjan, wat bedoel je precies met Als je iemand anders zijn scriptwerk verkoopt (klik) is het wellicht wel zo aardig om in ieder geval niet je eigen naam eronder te zetten.?
 
Raymond ---

Raymond ---

01/07/2006 11:38:00
Quote Anchor link
Jonathan:
Erg mooi. 2e is het mooist.

Maar Arjan, wat bedoel je precies met Als je iemand anders zijn scriptwerk verkoopt (klik) is het wellicht wel zo aardig om in ieder geval niet je eigen naam eronder te zetten.?


Ja dat dacht ik ookal. Arjan, leg uit...?
Van wie is dat scriptwerk dan (als het niet van hem is van wie dan)?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Raymond ---
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

01/07/2006 11:50:00
Quote Anchor link
1 & 2. Van mij :).
 
Raymond ---

Raymond ---

01/07/2006 11:55:00
Quote Anchor link
Oja, zie het, overheengeken. (zat al te zoeken naar iets wat van jou was ofzo :P)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Raymond ---
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

01/07/2006 12:01:00
Quote Anchor link
Opzich heb ik er totaal geen problemen mee dat mijn scriptwerk gebruikt word, maar ik vind het altijd jammer als het commersieel gebruikt word (eg, iemand verteld zijn opdrachtgever dat hij een prachtig script gemaakt heeft terwijl dat niet zo is...) als ik niet eens op de hoogte ben of er niet eens een link naar phphulp is geplaatst zodat andere dat script ook kunnen downloaden.
 
Thijs

Thijs

02/07/2006 00:04:00
Quote Anchor link
Arjan dat heb ik ook niet gedaan.

En ik heb me website niet verkocht want ik werk daar ook.. En ik heb eerlijk gezegt dat ik hem op internet gevonden heb;)
 
- SanThe -

- SanThe -

02/07/2006 00:23:00
Quote Anchor link
Bij beide links:

De afbeelding “http://www.tvdkwebdesign.nl/tvdk_webdesign2.gif” kan niet vertoond worden, omdat ze fouten bevat.
 
Kalle P

Kalle P

02/07/2006 01:51:00
Quote Anchor link
Ik vind ze nogal saai, van designers verwacht ik toch wel een sprankelende website. Het menu is leuk, zo'n halve circel. Niks dat er tussen uit schiet. Geen pakkende foto/header/banner... Ik zou iig niet mijn site hierbij laten maken als ik het zou doen. Ik kom op 1 conclusie er zitten geen leven in. Meer details enzo.

@Barry A. Postma
Ik vraag me af of je weet wat stijlvol betekend. Dat je het klasse kan vinden, oké... maar stijlvol vind ik een beetje te veel het slabbertjesverhaal.

@SanThe werkt inmiddels...

@Arjan
Ik snap waarom je zo denkt, maar ik vind het er niet uitzien op een restaurant of teminste waar (potentiële) klanten komen, om dan onderaan de maker neer te zetten. Als je niet wilt dat (commercieël) gebruik van wordt gemaakt, moet je het niet online zetten. Maar! Ik ben het wel met je eens dat je op 1 of andere manier toch de maker bedanken, maar eigenlijk mensen die de site bezoeken in staat stellen ook zo'n foto album te verkrijgen. Daarom ben ik van mening dat je wel dat iemand in de broncode kan noemen de maker (hoeft niet per se), maar waar je het gedownload hebt vind ik een MUST.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.