Wat vinden jullie van mijn site?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Baken

Baken

09/11/2004 21:09:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik heb de site: www.jbgsm.nl gemaakt. Een website over mobiele telefonie. Het "nieuwe" jbgsm is inmiddels op de voorpagina en toestellen pagina doorgevoerd. Graag zou ik jullie mening over deze pagina's, meningen over de oude pagina's heb ik niet nodig. Deze verdwijnen binnenkort.

Bedankt,
Jelmer
 
PHP hulp

PHP hulp

23/04/2024 08:54:00
 
Jorik

Jorik

09/11/2004 21:12:00
Quote Anchor link
Klikkers: http://www.jbgsm.nl/

ik vind het een beetje rommelig, niet zo heel mooi..
layout achter alle links is mooier :).. of is dit de nieuwe ofzo :S?..
 
Baken

Baken

09/11/2004 21:14:00
Quote Anchor link
Jorik pagina is nog niet klaar....wil alleen kijken of het design aan mijn eisen:

- Snel laadbaar
- Meeste browsers
- Overzichtelijk
- Alle resoluties

Wanneer de pagina's door de beta heen zijn dan zal het design op iedere pagina hetzelfde worden.
 
Marien xD

Marien xD

09/11/2004 21:16:00
Quote Anchor link
een beetje rommelig idd. Je moet meer met plaatjes werken. Dat is veel mooier ;)

Verder weet ik niet in een oogopslag wat ik aan de site heb en wat er precies opstaat. Leid je bezoekers via een verhaaltje je hele site rond. (ook goed voor google ;))
 
Winston Smith

Winston Smith

09/11/2004 23:48:00
Quote Anchor link
Ziet er wel netjes uit hoor! Maar een stylesheetje voor die links, of inderdaad wat grafischer zou nog beter zijn denk ik.
Maar ik vind hem er wel strak uitzien.
 
B a s
Beheerder

B a s

10/11/2004 10:35:00
Quote Anchor link
ik vind het een chaotische website. als je ergens op klikt verspringt de layout en denk je waar ben ik nu weer terecht gekomen.. Ook vind ik dat de tekst bij 'klantvriendelijkheid' bijvoorbeeld erg chaotisch is. Zou je misschien wat mooier kunnen stijlen. De lettertype kleur op die achtergrond komt ook niet goed over. Leest onduidelijk :) Vormgeving vind ik opzich wel geinig.. Forum vind ik ook te druk en te chaotisch.. Maak er een beetje een structuur en en zorg dat alles 'logisch' in elkaar zit..

Voorbeeld chaotisch: http://www.jbgsm.nl/telfort_meningjbgsm.htm
Gewijzigd op 10/11/2004 10:37:00 door B a s
 
Baken

Baken

10/11/2004 10:44:00
Quote Anchor link
Beste mensen,

Bedankt voor jullie meningen, en tips, ik ga ze zeker gebruiken.

Ik weet idd dat de meeste pagina's heel slecht werken (vooral in niet ie browsers). Daarom heb ik een nieuw design gemaakt welke te zien is op de voorpagina en toestellen pagina. Over deze pagina's zou ik graag jullie mening willen.

@ Bas deze pagina('s) z u/a l(len) verdwijnen, de voorpagina en het toestellen gedeelte dat is het nieuwe design. Kun je hier nog even je mening over geven?

Wat vinden jullie van:
- Is hij te loaden onder verschillende resoluties en browsers?
- Is de pagina snel(genoeg) geladen, ook bij een modem verbinding?

Het gaat hier dus alleen om de voorpagina en toestellen pagina, de rest wordt later nog verbouwd!
 
B a s
Beheerder

B a s

10/11/2004 10:56:00
Quote Anchor link
ziet er beter uit alleen te veel ruimte bij banner:

http://www.jbgsm.nl/toestellen/index.php

ook vind ik dat die banners super irritant zijn! en je verdient er toch geen zak op.. ik zou eerst je site goed laten draaien en vervolgens normale adverteerders zoeken ipv kliks :)
 
Robin

Robin

10/11/2004 12:14:00
Quote Anchor link
Mening van multmedia vormgever:

Grafisch : kan veel beter? (denk hierbij aan een achtergrond desnoods..)

Inhoudelijk: Forum topics een spatie gebruiken, staat beetje erg links tegen de table aan.

Gooi toch wat meer plaatjes erin enz.. effe foto soepen en het ziet er gelijk alweer beter uit :)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.