Wat vindje ervan?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior/senior front end developer

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn we op zoek naar versterking in het development team. Als back-end developer bouw je aan de bedrijfssoftware die ons helpt bij de primaire processen. Een leuk (intern) project dus waarbij je de software continu doorontwikkeld! Je werkt in een klein team, we hebben dagelijks stand-ups en iedere twee weken een scrum-sessie, begeleid door onze Scrum Master. Hierin krijg je uitgebreid de kans om je ideeën te presenteren, en te overleggen met je mede-ontwikkelaars en de Product Owner. Binnen de ontwikkelteams gebruiken we Trello, Gitlab, Jiira, Confluence en Boockstack. Hiernaast werken ze met

Bekijk vacature »

Full stack .NET developer Microsoft 365

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Front-end Developer - React - Data Driven

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een snelgroeiende organisatie die een data-driven inspectieapp op de markt hebben gebracht die nu al een aantal jaar door verschillende organisaties wereldwijd gebruikt wordt. Er zijn zo'n 6 mensen werkzaam bij dit bedrijf en ze zijn nu vooral op zoek naar een sterke front-end developer die wil gaan werken aan nieuwbouw applicaties en de uitbouw van de huidige applicaties. De reden dat ze zoeken is omdat er veel werk op komst is en ze hier de juiste capaciteit voor willen hebben. Er heerst hier een hele prettige sfeer waarin respect en eerlijke communicatie belangrijk is. Ook

Bekijk vacature »

Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je werken als C# Developer. Jij gaat aan de slag met de volgende taken: Maatwerk software bouwen; Huidige softwareprojecten verder uitbouwen en optimaliseren; Ideeën van de klant omzetten naar handige oplossingen en tools; Bovenstaande doe je middels de Microsoft- stack: C#, ASP.NET en MVC/ Entity Framework. Ben je net afgestudeerd aan een HBO opleiding Informatica, aarzel dan niet om te solliciteren. Dit is namelijk de ideale startersfunctie! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van websites. Dit is door

Bekijk vacature »

SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 13382 Introductie We is looking for a HANA Developer to work for our client. The candidate has to have an experience in building Data Intensive Applications (DIA’s). The role of a HANA Developer at ASML involves working on building Data Intensive Applications in an industrial/enterprise environment. The primary responsibility is to handle data from various sources and determine the best way to structure it for use by data analysts, who will run queries and algorithms against it for predictive and prescriptive analytics through machine learning. Wat verwachten we van jou?

Bekijk vacature »

Software developer (Python)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en houden ze zo nu en dan pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Je hebt in je werk oog voor kwaliteit, risico’s en het klantbelang. Communicatie met

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Full stack web- en appdevelopment; Vertalen van de functionele wensen naar de technische specificaties; Sturing geven aan/klank board zijn voor de software teams; Trainen van de software teams; Sparren met klanten; Meedenken over architectuur. Hier ga je werken De organisatie is een bureau welke websites en mobiele applicaties bouwt voor verschillende toonaangevende organisaties. Hierbij richten zij zich voornamelijk op de sectoren leisure, overheid en zorg. De sfeer intern kenmerkt zich door informaliteit, gezelligheid en ambitie. Ze werken dag in dag uit samen om mooie producten op te leveren voor hun klanten. Op dit moment zijn er

Bekijk vacature »

Senior Software Developer C++

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Vacature ID: 13342 Introductie Do you want to work for one of the most innovative companies located in the region of Eindhoven. Currently Due to growth we are looking for a Senior Software Developer. Our client is a high-tech company with international roots and can provide you with a challenging opportunity. Functieomschrijving Responsibilities: Design, develop, and maintain high-quality software applications in C++ Collaborate with other engineers, product managers, and stakeholders to understand requirements and develop solutions Write clean, maintainable, and efficient code Conduct thorough testing and debugging to ensure high-quality software Optimize applications for

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda ben je als PHP/Symfony Developer niet alleen gefocust op het ontwikkelen van software. Daarnaast ben je voortdurend bezig met het zoeken naar nieuwe trends en ontwikkelingen die van waarde kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Hieronder een kort overzicht van jouw takenpakket: Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony Framework; Het schrijven van een schone en efficiënte codes; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klant; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Functie omschrijving Gezocht front-end developer! Voor een toffe organisatie in de regio Rhenen zij wij op zoek naar een front-end developer die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. In deze functie heb je een adviserende rol en beschik je over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Samen met collega’s en klanten overleg je om aangeleverde designs om te zetten naar unieke concepten. Zo draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Voor klanten wordt jij het vaste aanspreekpunt als het gaat over planningen hierin houdt je alle betrokkenen goed op de

Bekijk vacature »

Fullstack developer (NodeJS, React, AWS)

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam, maar zoals gezegd komt er veel meer bij kijken dan alleen maar ontwikkelen. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden maar hiernaast doe je doorlopend onderzoek naar de inzet van bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Maar waar staan ze nu? Na een onderzoeksfase van ruim een jaar zijn

Bekijk vacature »

Front-end Developer vue.js node.js SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Frontend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf de regio Nieuw Vennep zijn wij opzoek naar een ervaren Front-end Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een SaaS-platform.

Bekijk vacature »

.NET Developer Microservices

Dit ga je doen Je taken zullen voornamelijk bestaan uit: Het ontwikkelen van software, inclusief vormgeving, implementaties, integraties en (automatisch) testen (.NET, C#, Azure, Docker, Microservices, Angular); Het in kaart brengen van software requirements; Zorgen dat jouw code kwalitatief hoogstaand is; Het uitvoeren van risico analyses; Een bijdrage leveren aan het continuous quality improvement process. Hier ga je werken Dat kanker een verschrikkelijke ziekte is die de wereld uit geholpen moet worden, is duidelijk. Binnen deze Gelderse organisatie die duizenden ziekenhuizen van producten voorziet, proberen ze daar via technische innovaties aan bij te dragen. Samen met 10 collega .NET developers

Bekijk vacature »
Jens van loocke

jens van loocke

12/08/2010 22:35:48
Quote Anchor link
Hallo,

ik heb een website gemaakt ,

ik zou willen weten wat je ervan vind :)

thanks,
en ik dank Milo zijn hulp. !

http://chrisjte.oni.cc/
Gewijzigd op 12/08/2010 22:37:44 door Jens van loocke
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 06:11:58
 
Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

12/08/2010 22:48:42
Quote Anchor link
wat is dit?
http://chrisjte.oni.cc/?page=Waarom%20geen%20home.php%20ipv%20?page=home

Voor de rest een beetje standaard allemaal, beetje donker, standaard logo.


Scrollbalk is een beetje overbodig.
Gewijzigd op 12/08/2010 22:49:11 door www JdeRuijterNL
 
Jonathan de Vries

Jonathan de Vries

12/08/2010 23:11:58
Quote Anchor link
Ha Jens,

De site al weer wat verbeterd zo te zien na je vorige posts.
De site is nogsteeds wat donker, wat hem niet echt aantrekkelijk maakt.
Daarbuiten is de indeling ook wat onlogisch...
Je template zelf is zeer groot en wijd terwijl je content heel erg klein is.
Nu zal je dit wel zo hebben gedaan omdat je het op waarschijnlijk een kleiner beeldscherm hebt zitten maken.

Verder is de opzet vrij simpel maar toch wel effectief dit heb je verder wel goed gedaan.
Het is verder ook overzichtelijk, kan nergens in verdwalen kwa indeling.
Je zoek functie werkt ook naar behoren.

Persoonlijk zou ik indien je dat zelf hebt voor je bedrijf een logo erin verwerken.
En mogt je die hebben probeer dan je kleuren combinatie hierop in te laten spelen.
Geeft altijd een prettiger en zeker vloeiender beeld.

We wachten het weer af,

Succes!
 
Jens van loocke

jens van loocke

12/08/2010 23:26:18
Quote Anchor link
Hallo,

bedankt voor de reactie Jonathan,

het logo van het bedrijf is eigenlijk Rood, zwart , wit,
maar vele mensen zeggen dat zwart en rood niet samen gaat voor een website,
dus ik weet ook niet de header en footer of ik dit in een feller kleur zou doen,
ik zou niet juist weten wat voor kleur dan.

Grtz
 
Arjan jansen

arjan jansen

12/08/2010 23:30:56
Quote Anchor link
Ik kijk niet zozeer naar de lay-out daar is al het een en ander over gezegd.
De structuur die klopt wel alleen zoekmachine optimaal is die niet
Zo staat er geen informatie in de description en keywords tag.

Voor Google is de keyword-tag niet van belang maar voor Yahoo raad ik toch aan om dit even te doen.
Verder zou je er per pagina minimaal 170 woorden op zetten anders neemt Google je site niet echt serieus.
De URL’S zijn ook niet echt zoekmachine vriendelijke
 
Jonathan de Vries

Jonathan de Vries

12/08/2010 23:43:13
Quote Anchor link
Ha Jens,

Dat rood en zwart niet geweldig met elkaar samen gaan is wel bekend ja.
Zou ik het logo mogen zien misschien dat ik aan de hand daarvan je iets verder kan helpen kwa layout.

Want onmogelijk is het zeker niet.

Wat Arjan ook al zegt, voor de zoekmachines zal je vrijwel onvindbaar zijn of 1 hit krijgen voor je domeinnaam kwa match.
Dat kan je dus ook iets fijner aanpakken.

We horen het weer,

Groetjes
 
Jens van loocke

jens van loocke

12/08/2010 23:45:31
Quote Anchor link
Hallo,

Het dommeinnaam word verandert wanneer de website af is ,
deze dommeinnaam gebruik ik voor te testen.

grtz
 
Bart Waarom verplicht

Bart Waarom verplicht

13/08/2010 00:25:13
Quote Anchor link
http://chrisjte.oni.cc/?page=<;script>alert(document.cookie);</script>
 
Wesley Overdijk

wesley Overdijk

13/08/2010 00:32:11
Quote Anchor link
Bericht verwijderd, totaal geen toegevoegde waarde voor de discussie die hier wordt gehouden.[/modedit]

Alleen leuk dat ik weer kan modden.

Ik zei dus dat ik het design lelijk vind, en de code vast ook slecht zou zijn. Ik heb geen idee hoe bas wilt dat ik dit onderbouw, maar ik zal ene poging wagen.

Het is te donker, valt niet goed samen, en geeft niet echt de indruk dat er moeite in is gestoken.

Laat het doen door iemand die weet wat hij doet.

en @Bas: Ik heb geen idee hoe je wilt dat ik een mening @iets lelijks duidelijker overbreng. Schors mijn account, verwijderen hem for all I care. Maar als je dat om iets als dit doet, kunnen we nog lachen.
Gewijzigd op 13/08/2010 02:42:14 door wesley Overdijk
 
Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

13/08/2010 08:41:13
Quote Anchor link
Wesley Overdijk op 13/08/2010 00:32:11:
Bericht verwijderd, totaal geen toegevoegde waarde voor de discussie die hier wordt gehouden.[/modedit]

Alleen leuk dat ik weer kan modden.

Ik zei dus dat ik het design lelijk vind, en de code vast ook slecht zou zijn. Ik heb geen idee hoe bas wilt dat ik dit onderbouw, maar ik zal ene poging wagen.

Het is te donker, valt niet goed samen, en geeft niet echt de indruk dat er moeite in is gestoken.

Laat het doen door iemand die weet wat hij doet.

en @Bas: Ik heb geen idee hoe je wilt dat ik een mening @iets lelijks duidelijker overbreng. Schors mijn account, verwijderen hem for all I care. Maar als je dat om iets als dit doet, kunnen we nog lachen.

No flame intended, maar je zou kunnen zeggen dat het gebruik van kleur en contrast verhoudingen niet voldoen aan vandaags standaarden.

Ditzelfde gaat trouwens ook op voor het gebruik van frames.
Je maakt dankbaar gebruik van php, waarom gebruik je dan geen include, ipv iframe?
Gewijzigd op 13/08/2010 08:43:07 door www JdeRuijterNL
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

13/08/2010 08:52:00
Quote Anchor link
Bouw bij je contactformulier nog wel controle in; zonder gegevens in te vullen kan ik het versturen.
 
Remco van Arkelen

Remco van Arkelen

13/08/2010 08:58:26
Quote Anchor link
http://chrisjte.oni.cc/?page=Autos
Als je een foto aanklikt krijg je een galerij van de andere foto's, da's in mijn ogen niet logisch. Ik had verwacht op een detailpagina terecht te komen en zeker niet om foto's van de andere auto's te zien.

"Select merk" => Ik neem aan dat je bedoelt "Selecteer merk"?

Als je een merk hebt geselecteerd blijft dit niet staan in de selectbox, ook wordt het formulier via POST verstuurd, waardoor je straks niet netjes terug kunt keren naar deze pagina (je moet hem dan opnieuw versturen).
 
- Raoul -

- Raoul -

13/08/2010 09:37:14
Quote Anchor link
Mag ik je vragen wat dit doet

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<iframe name="h14" nosize="" src="http://freehosting.oni.cc/home/" topmargin="0"  leftmargin="0" rightmargin="0" bottommargin="0" marginheight="0" marginwidth="0" width="0"  frameborder="0" height="0" scrolling="no"></iframe>


Iframes gebruiken is niet aangeraden, kijk eens naar include();
 
Milo S

Milo S

13/08/2010 14:02:18
Quote Anchor link
Beste,
Zoals als we zien moeten er dus nog wat beveiligingetjes in gebouwd worden wat betreft de ?page url.

@ Wesley Overdijk:
Ik wil graag weten waar jij vandaan haalt dat hij en ik niet weten waar we mee bezig zijn? Dat de site niet perfect is betekend niet dat de code in een keer brak is. De lay-out betreft kan wel onderbouwd worden dit is in het vorige topic ook gewoon netjes gebeurt.

Wat betreft de frames:
Er word wel degelijk gewoon include gebruikt (dit stukje heb ik wel redelijk beveiligd waarom ik dat niet bij de $page heb gedaan verbaasd me ook momenteel. Maar het onderste iframe gebeuren word er bij gezet door de gratis host, dit gaat dus weer weg zodra hij geupload word bij een betaalde host.

@ Remco van Arkelen:
Goede punten gaan we even naar kijken!

Gr, milo
 
Ama saril

ama saril

13/08/2010 14:17:20
Quote Anchor link
Zou ook graag willen reageren maar kan de site niet zien (zit op me werk) melding:
Toegang tot deze website is geblokkeerd! Uw verzoek is gelogd. (Phishing)

Evil site man :p, Zal wel komen omdat het vrijdag de 13e is :P
Gewijzigd op 13/08/2010 14:18:31 door ama saril
 
Milo S

Milo S

13/08/2010 14:39:06
Quote Anchor link
Site is niet evil, tenzij de gratis host van hem raar is want ik heb er niks mee gedaan :P
 
Ray de graaf

ray de graaf

13/08/2010 14:43:58
Quote Anchor link
verkoop je particulieren?? XD
 
Remco van Arkelen

Remco van Arkelen

13/08/2010 15:18:19
Quote Anchor link
Om Obelix en Idefix nog aan te vullen: je contactformulier lijkt heel eenvoudig te kunnen worden misbruikt om spam te versturen. Je hebt de e-mailadressen aan de options in de selectbox gekoppeld, da's natuurlijk heel eenvoudig te beinvloeden door kwaadwillenden (ik weet natuurlijk niet welke checks je in je afhandeling uitvoert).

Daarnaast is het mij niet duidelijk wie Sam / Christian is? Ik zou daar bijvoorbeeld wel een "Verkoop" of "Inkoop" verwachten..het doel is niet echt duidelijk.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.