Wat voor belachelijk idee heeft Bas nu weer bedacht!!??

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Wouter J

Wouter J

28/02/2013 13:12:03
Anchor link
Iedereen weet wat het meest belachelijke script is op het internet: Het blokkeren van mijn rechtermuisknop om 'kopiëren' tegen te gaan.

Alsjeblieft, Bas, maak je hier niet schuldig aan. Je reputatie gaat hiermee wel erg diep zaken...


(ik raad je aan hem in HD te kijken)
Gewijzigd op 28/02/2013 13:13:18 door Wouter J
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 17:02:01
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

28/02/2013 13:57:08
Anchor link
Het komt uit de Javascript van sharethis.com, die social media iconen die boven het forum staan: http://w.sharethis.com/button/buttons.js

Hopelijk is het een instelling bij sharethis.com die Bas uit kan zetten. Is inderdaad mateloos irritant.

Overigens raar: de ene keer wel en de andere keer niet. Heeft iig niets te maken met kopiëren via Ctrl+C (cmd+C) of kopierën via de rechter muisknop.
 
Erwin H

Erwin H

28/02/2013 14:07:23
Anchor link
Ik vroeg me al af, waar gaat dit over... maar die sharethis onzin heb ik al tijden geblocked via ABP, dus die hele troep zie ik nooit :-) Werkt een stuk sneller ook overigens!
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

28/02/2013 15:00:05
Anchor link
Elwin - Fratsloos op 28/02/2013 13:57:08:
Overigens raar: de ene keer wel en de andere keer niet.

Een korte test leert dat dit te maken heeft met de lengte van de gekopieerde tekst.

Kan iemand van het moderatieteam even een reactie geven of deze "functionaliteit" bewust is geplaatst? Graag een reactie van iemand.

Het lijkt me niet de bedoeling en ik hoop dan ook dat er maatregelen worden getroffen om de functionaliteit uit te schakelen. Kan in ieder geval iemand van het PHPhulp team even hier een reactie plaatsen? Vriendelijk dank alvast.
Gewijzigd op 28/02/2013 15:00:25 door Ozzie PHP
 
- Mark -

- Mark -

28/02/2013 15:06:10
Anchor link
Ik heb zelf ghostery standaard aan staan dus ik heb er geen last van maar dit is wel behoorlijk iritant voor mensen die dat niet hebben.
Gewijzigd op 28/02/2013 15:08:44 door - Mark -
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/02/2013 15:45:34
Anchor link
Ik ben het ook niet eens met deze ongewenste feature, maar om meteen Bas te beschuldigen vind ik wel een beetje ver gaan....

We weten dat hij soms wel verrassingen in petto heeft, maar als je goed kijkt zie je dat de tekst die er bij wordt gevoegd Engelstalig is, en dat dit niet bij de doelgroep van het forum past. (anders zou het wel Nederlands zijn).

Beschuldigen doe je pas als je duidelijk bewijs hebt ;-)
 
Erik Rijk

Erik Rijk

28/02/2013 15:48:52
Anchor link
Je kan het ook normaal brengen..
Stel bas even op de hoogte via een PM, je hoeft er geen topic voor aan te maken om een discussie te starten, nergens voor nodig.
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.