Web Player met custom covers

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Aart deMeester

Aart deMeester

05/11/2020 17:07:38
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben opzoek naar een script, of iemand die deze kan maken, voor een Web Player waar ik zelf de covers van het op dat moment spelende nummer kan bepalen!

Het is bedoeld voor een internet radio station dat deze player op de website komt te draaien en dat van alle songs die afgespeeld worden via de stream het debetreffend cover mee tevoorschijn komt welke zelf is toegevoegd.

Ik hoop dat dit zo een beetje duidelijk is.

Ik hoor het graag van iemand!

Alvast bedankt!

Mvg. Aart
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 10:21:54
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/11/2020 17:09:02
Quote Anchor link
Is er al een webplayer?
 
Aart deMeester

Aart deMeester

05/11/2020 17:45:28
Quote Anchor link
Heb nu deze draaien: https://player.whsh4u.com/player/PureMagicRadio.php
Maar heb al vele scripts gedownload, onder andere van shoutcast etc.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/11/2020 18:01:06
Quote Anchor link
Je kan aan de titel (nu bijvoorbeeld: Bohannon - Let's Start The Dance) herkennen welk liedje het is.
In een database kan je dan opslaan welke cover er bij hoort, en de afbeelding staat dan in een aparte directory opgeslagen.

Dan rest alleen nog een script in AJAX die automatisch de foto ververst, als er een ander liedje afgespeeld wordt. Anders blijf je steeds maar tegen de oude cover aankijken tot je zelf refresht.
Gewijzigd op 05/11/2020 18:02:01 door - Ariën -
 
Aart deMeester

Aart deMeester

05/11/2020 19:13:37
Quote Anchor link
maar hoe krijg ik dan zo dat wanneer de titel word afgespeelt dan ook de juiste cover daar bij geplaatst wordt?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/11/2020 19:23:58
Quote Anchor link
Dat leg ik uit in de tweede alinea. Door te kijken bij Shoutcast/Icecast whatever welke song er draait.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.