Web portfolio review

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Eschwin Moerkerken

Eschwin Moerkerken

28/01/2016 01:20:39
Quote Anchor link
Goedenavond,

Nadat ik steeds vaker programmeurs en webdesigners een online portfolio zie maken, dacht ik bij mijzelf dat ik er ook maar eens één moest gaan maken.

Het is absoluut niet de bedoeling om iets te verkopen. Mocht de website de indruk geven dat dit wél zo lijkt, dan hoor ik graag waarom.

De teksten zijn daarnaast nog niet correct, deze worden nog aangepast. Dit zijn de teksten die ik tijdens het ontwerpen snel heb bedacht. Graag alleen advies / kritiek op de layout.

Daarnaast is het misschien belangrijk om te weten dat ik alleen moderne browsers ondersteun. Ik heb de website crossbrowser getest. Helaas kwam ik niet aan testen toe op een iMac / iPhone aangezien ik niet in het bezit ben van Apple producten.

De website kunnen jullie bezoeken op dit linkje.

Ik hoor graag jullie mening! :-)
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 12:11:54
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

28/01/2016 01:38:52
Quote Anchor link
Eerste indruk is positief! Ik vind die buttons leuk waar iets op beweegt. Hoe heb je dat gemaakt?

Als ik een kritisch nootje mag geven, maar dat is ook een kwestie van persoonlijke smaak, zou ik het blauw van de achtergrond misschien ietsie minder "diep" maken. Ik vind het net iets te "nachtelijk" en daardoor misschien een beetje te somber ... maar goed, dat is dus ook heel erg een kwestie van smaak. Overall ... ziet er goed uit.
 
Eschwin Moerkerken

Eschwin Moerkerken

28/01/2016 19:05:42
Quote Anchor link
Dankjewel voor de feedback!

Ik heb verschillende buttons waar iets op beweegt. Ik weet niet welke je bedoeld, maar ik maak veel gebruik van pseudo elements, als je het desbetreffence item inspecteert en de hover state handmatig aan zet of uit zet kun je altijd wel een beetje achterhalen hoe zoiets in elkaar zit. Zelfs de submit button van mijn formulier heeft een Ajax callback met een leuke animatie :).

Wat jij bedoeld met de kleur blauw kan ik mijzelf heel erg in vinden, als ik het een paar tinten lichter maak dan kom ik weer te dicht in de buurt van de kleur blauw die ik nou juist net niet wil hebben, maar dat terzijde, dit is natuurlijk een kwestie van persoonlijke smaak. Bedankt voor de positieve feedback :)
 
Ramon van Dongen

Ramon van Dongen

28/01/2016 20:00:58
Quote Anchor link
Wat mij als allereerste opviel was de tld.

.frl

Even wennen in een domeinnaam, maar op zich; ik weet wel gelijk dat je ver weg woont vanuit Brabant gezien ;-)

Toevoeging op 28/01/2016 20:02:21:

Oh en misschien dat het nog onder de tekst valt die je nog af moet maken, maar de procenten bij 'Over mijzelf' begreep ik niet zo goed. "55% Php" ? Wat bedoel je daarmee?
 
Eschwin Moerkerken

Eschwin Moerkerken

28/01/2016 20:17:06
Quote Anchor link
Misschien is het inderdaad handig om er een kopje boven te zetten over dat ik van mijzelf vind dat ik over zoveel kennis beschik van de desbetreffende programmeertaal.

Wat betreft het domeinnaam had ik liever een .nl domeinnaam maar ze vragen €950 Excl. BTW voor mijn domeinnaam wat ik er gewoon niet voor over heb. Daarnaast is .frl wel weer direct duidelijk dat het om het noorden van Nederland gaat. Ook heb ik nog een domeinnaam emoerkerken.nl maar deze verwijst door naar moerkerken.frl.
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

28/01/2016 22:06:51
Quote Anchor link
Na de eerste "slide" moet je zelf gaan scrollen, tenzij ik iets mis?

Mogelijk kun je die 4 knoppen ook op de andere delen van je site tonen om er snel doorheen te vliegen?

Ook kun je misschien een slide minstens zo hoog maken als het browservenster, in je "wat ik doe" slide zie ik een halve portretfoto van het volgende gedeelte :). Zo ook de andere delen.
 
Eschwin Moerkerken

Eschwin Moerkerken

28/01/2016 23:00:53
Quote Anchor link
@Thomas van den Heuvel,
Het is juist de bedoeling dat alleen de eerste section (slide) schermvullend is. Ik heb expres de andere sections zo strak mogelijk proberen te houden en alles aan één stuk door te laten lopen zodat het niet een erg grote site lijkt. Dat je een deel van de volgende section ziet is dan helemaal niet erg. Toch bedankt voor de feedback daarover, misschien ga ik hier nog iets voor verzinnen.

Ik zat sterk te twijfelen of ik een balk bovenin zou laten zien met de 4 menu items waar je op kunt klikken als de eerste section uit beeld verdwijnt. Nu je het zo zegt ben ik er sterk van overtuigd om dit alsnog toe te voegen.

Toevoeging op 29/01/2016 00:18:30:

Ondertussen heb ik een navigatie toegevoegd zodra je de eerste section (slide) verlaat. :-)
 
Brian ten Pas

Brian ten Pas

29/01/2016 21:37:53
Quote Anchor link
Misschien weet je het zelf ook al, maar knop een en drie geven dezelfde hovertekst: "wat ik doe".
 
Eschwin Moerkerken

Eschwin Moerkerken

30/01/2016 00:13:03
Quote Anchor link
Heel scherp, dankjewel! :-)

Toevoeging op 30/01/2016 00:15:25:

Heb het direct even aangepast. Nogmaals bedankt voor de tip, hier was ik me nog niet van bewust :)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.