Webcam Capture

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Lead C++ Developer

The role of Lead C++ Developer As Lead C++ Developer at KUBUS you will be responsible for the implementation design of requirements and the software architecture of the desktop applications of BIMcollab, our platform for 3D model validation and issue management aimed at improving the quality of 3D building design models. Better 3D models lead to better buildings, thus contributing to the sustainability of the built environment with smarter use of materials, less waste and energy-efficient buildings. A good user experience is of paramount importance to us; we go for innovation and quality in our development. In your role as

Bekijk vacature »

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een uitdagende werkgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET programmeur. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van apps, webapplicaties en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines te scannen en vervolgens de data om te zetten in management informatie voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks, HTML, TypeScript, SQL & C++, CSS. Geen ervaring met één van deze technologieën is dan ook geen enkel probleem! Deze werkgever biedt

Bekijk vacature »

Java/Kotlin Developer

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Back-end PHP Developer

Dit ga je doen Her- en uitbouwen van het inhouse softwareplatform dmv PHP; Onderhouden van bovengenoemd platform in PHP; Sparren met het team; Meedenken over nieuwe functionaliteiten, security etc; Jouw input leveren aan het proces door op de hoogte te blijven van nieuwe ontwikkelingen etc. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de omgeving van Alkmaar, levert wereldwijd oplossingen op het gebied van IT. Dag in dag uit werken zij met veel passie aan hun product waarmee ze streven naar verbeteringen binnen zorg. Voor onze klant zijn we op zoek naar een medior PHP Developer. Je komt te werken

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in regio Etten-Leur zijn wij op zoek naar een Fullstack Developer met PHP/Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het bouwen van maatwerk software voor klanten die actief zijn in een specifieke markt. Als fullstack developer ben je samen met een enthousiast team van 7 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en innovatie van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Verder ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Ervaring met Laravel is een must. Om de klant zo goed mogelijk te

Bekijk vacature »

Junior Front end developer

Functie Jij als developer gaat ons helpen onze producten verder te ontwikkelen en in te zetten in de markt. Op dit moment bestaat ons SaaS product uit 3 componenten die zowel los als in een pakket gekocht kunnen worden. Het gaat hier om een online kaartapplicatie, een workflow tool en een monitoring tool. Momenteel zijn wij 3 jaar geleden gestart met de ontwikkeling. De tech-stack waarmee we werken is voornamelijk Javascript, Vue.js en Python. Daarnaast gebruiken wij FaundaDB als database en werken we veel met GIS applicaties. De uitdaging die we momenteel hebben is dat we momenteel een intern team

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen, implementeren en testen van PHP-oplossingen en Apps voor klanten en bedrijfsprocessen; Opstellen van requirements en uitwerken van de oplossingen; Testen van software en borgen van een soepele overdracht, inclusief documentatie; Proactief adviseren vanuit eigen expertisegebied over ontwikkelingen en verbeterpunten in technische toepassingen en processen binnen de organisatie. Hier ga je werken De organisatie is een ambitieuze en vooruitstrevende speler in de markt in de regio Rotterdam. Ze zijn de snelst groeiende in hun branche. Met een excellent aanbod en service willen zij de beste keuze zijn voor hun bestaande en nieuwe klanten. Dit alles doen

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Medior front-end developer gezocht (€3.300 -

Functie Wat ga je doen? Jij als front-end developer gaat werken binnen de teams van/voor onze klant. Je werkt in een team met starters en ervaren ontwikkelaars met allemaal 1 overeenkomst; passie voor het vak. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en ga dan weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en jezelf dus snel ontwikkelen. Wat hebben we jou te bieden? • Uitdagende projecten bij mooie klanten (bij jou in de buurt, of binnenkort intern vanuit ons kantoor!) • Een jonge organisatie met talentvolle collega’s • Veel ruimte voor

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Roosendaal, ontwikkel je als PHP Developer niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het continu inspelen op nieuwe trends en ontwikkelingen m.b.t software development. Naast het bouwen van webapplicaties, ontwikkelen zij ook webshops en websites voor gave opdrachtgevers! Wat ga je doen? Het schrijven van schone en efficiënte codes volgens het Symfony framework; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het Symfony framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Dit ga je doen Met behulp van diverse programmeertalen ontwikkelen van Front-end software; Het begeleiden van het front-end team; Het oplossen van incidenten; Het bijhouden van een backlog; Je hebt een actieve bijdrage in de wekelijkse overleggen met de omliggende teams; Je houdt trends bij en adviseert het management hierover waar nodig; Helder communiceren met de stakeholders om hen zo mee te nemen in projecten en laten inzien wat de duur en toegevoegde waarde van bepaalde projecten is. Hier ga je werken Deze organisatie heeft circa 40 miljoen bezoekers per maand en heeft innovatie hoog in het vaandel staan. Het

Bekijk vacature »

Java Programmeur

Functie Heb jij altijd al samen willen werken met ervaren java ontwikkelaars dan hebben wij hier de ultieme kans voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving van Naaldwijk zijn wij op zoek naar uitbreiding van het vaste ontwikkel team. Je zult je hier voornamelijk bezig gaan houden met; Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren, hier wordt je diep in betrokken; Samen met consultants sluit je aan bij gesprekken met klanten, voor alle projecten; Je schakelt veel met consultants, wat is de behoefte van de klant? Hoe kan je hierop integreren?; Het framework moet naar de Cloud gebracht worden, je wordt betrokken bij

Bekijk vacature »

Back end developer Digital Agency

Functie Wij zijn van origine een wordpress bureau, maar sinds 2006 zijn wij dit wel redelijk ontgroeid. Naar mate de jaren verstreken zijn we gegroeid in omvang, maar ook in de complexiteit van opdrachten waarin wij onze klanten kunnen bedienen. Momenteel bestaat onze organisatie uit 4 front end developers, 12 back end developer 3 projectmanagers en een 2 koppig management. Wij zijn een hele informele, bijna familiaire organisatie. Geen strak pak of overhemd, nee gewoon dragen waar jij je prettig bij voelt. De gemiddelde leeftijd ligt tussen de 25 en 30 en wij doen er veel aan om onze hechte

Bekijk vacature »
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

23/10/2009 16:30:00
Quote Anchor link
Hallo allen,

Ik ben momenteel bezig met het maken van een video chat.
Ik heb nu een java applet geschreven, die om de x aantal milliseconden een afbeelding laat zien.
Nu is het dus de bedoeling dat ik ook constant bij de user vandaan een image capture van de webcam, en die dan opsla.
Het is de bedoeling dat ik constant hetzelfde plaatje overschrijf.
Nu zal het wel aan mijn google kunsten liggen,
Maar ik blijk enkel en alleen mijn eigen soort creaties tegen te komen, maar niks wat echt een image captured bij de user vandaan.
Ik heb dit het liefst in Java, maar als het niet anders is, mag een hidden flash ook.
Heeft iemand misschien nog tips voor het zoeken, of een mooie link die ik kan gebruiken?

(overigens komen mijn zoektermen neer op:
java webcam streaming applet,
java webcam applet,
java webcam capture applet,
enzovoorts.
)
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 10:52:48
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

24/10/2009 17:29:00
Quote Anchor link
nog niks gevonden,, iemand?
Tutorials zijn ook goed trouwens
 

24/10/2009 17:38:00
Quote Anchor link
Waarom moet het per se in java? Flash lijkt mij veel handiger / makkelijker.
En ik denk dat je zo'n vraag beter hier kunt stellen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

24/10/2009 17:53:00
Quote Anchor link
Omdat flash een stuk minder programeerdelijk (is dat een woord?) is.
i.i.g. voor mij dan, flash is heel grafisch ingesteld, en java een stuk minder.
 
GaMer B

GaMer B

24/10/2009 17:55:00
Quote Anchor link
Flash minder programmeerbaar?! Ga je mond spoelen. Actionscript heeft veel kracht om dingen te realiseren.
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

24/10/2009 17:57:00
Quote Anchor link
Voor mij wel, ik ken het niet, en zodra ik het in mijn editor open, staat er alleen maar gebrabbel, en in de comments is ieder letter gescheiden met een spatie.

En ik heb er altijd nogal moeite mee om flash op de achtergrond te laten draaien, want blijkbaar is iedereen die met flash kan werken zo trots, dat het allemaal enorm groot in het beeld moet staan, i.p.v. gewoon verborgen werken.
 

24/10/2009 18:44:00
Quote Anchor link
nico schreef op 24.10.2009 17:57:
Voor mij wel, ik ken het niet, en zodra ik het in mijn editor open, staat er alleen maar gebrabbel, en in de comments is ieder letter gescheiden met een spatie.

In je editor?
Euh? Dat klinkt alsof je het in notepad++ wilt openen ofzo.
Zoiets doe je toch niet? :-/
Maar met flash kan je echt heel veel. Zie adobe over flash. Natuurlijk is dat veel grafisch, maar je hebt in flash ]actionscript[/google] dat is een variant van ecmascript.
Je kunt er van alles mee doen:
http://www.newgrounds.com/portal/view/326194
http://blog.soulwire.co.uk/flash/actionscript-3/webcam-motion-detection-tracking/
http://www.adobe.com/devnet/flash/articles/webcam_motion.html
http://www.gskinner.com/blog/archives/2005/08/flash_8_webcam.html
http://www.adobe.com/devnet/flash/articles/augmented_reality.html
http://www.flashkit.com/tutorials/Dynamic_Content/Basic_Fl-Jeff_Hug-732/index.php

nico schreef op 24.10.2009 17:57:
En ik heb er altijd nogal moeite mee om flash op de achtergrond te laten draaien, want blijkbaar is iedereen die met flash kan werken zo trots, dat het allemaal enorm groot in het beeld moet staan, i.p.v. gewoon verborgen werken.

Waarom moet het verborgen?

Als je ook linux wilt ondersteunen dan is flash misschien niet zo'n goede keuze, flash ondersteuning in linux is echt kut.
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

24/10/2009 19:00:00
Quote Anchor link
Het moet op alle platforms ondersteund worden.
En ik wil gewoon via de webcam van de gebruiker een foto maken, en die dan opslaan op me server.
Dit kan ik dan om de zoveel seconden doen, en dan krijg je gewoon een soort streaming eigenlijk.
Opzich is directe streaming ook goed, maar daar kan ik ook niet echt iets voor vinden, zodat een ander het ook live kan bekijken.

Maar dat is het grote nadeel van flash, je kan niet gewoon ff de code wijzigen, en als programmeur wil je gewoon graag die mogelijkheid hebben, vind ik.
Ik heb er een hekel aan als ik voor iedere nieuwe taal weer een nieuwe software pakker moet downloaden of kopen.
 

24/10/2009 19:04:00
Quote Anchor link
nico schreef op 24.10.2009 19:00:
Maar dat is het grote nadeel van flash, je kan niet gewoon ff de code wijzigen, en als programmeur wil je gewoon graag die mogelijkheid hebben, vind ik.

Welwaar, gewoon als project opslaan en naar flash exporteren.
Java kan je ook compilen en ook nog je code elke dag aanpassen.
Kan met flash ook.
nico schreef op 24.10.2009 19:00:
Ik heb er een hekel aan als ik voor iedere nieuwe taal weer een nieuwe software pakker moet downloaden of kopen.

Tja, maar ik denk dat je sowieso hier niet veel hulp krijgt...
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

24/10/2009 19:10:00
Quote Anchor link
Met java kan je compilen, maar hoeft niet.
Je kan ook gewoon de .java bestanden gebruiker i.p.v. de .class
De .class filles zijn ook onbruikbaar, als je die wijzigt, word hij ongeveer 60% kleiner, en dan werkt het gewoon niet meer.
 
GaMer B

GaMer B

24/10/2009 19:40:00
Quote Anchor link
nico schreef op 24.10.2009 19:10:
De .class filles zijn ook onbruikbaar, als je die wijzigt, word hij ongeveer 60% kleiner, en dan werkt het gewoon niet meer.


Daar heb je decompilers voor. Ook voor Flash ;)
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

25/10/2009 19:36:00
Quote Anchor link
en dat kost weer tijd :P
Maar ik snap opzich jou punt wel, maar ik heb het gewoon niet zo op flash.
Dus we krijgen eigenlijk een eindeloze wellus nietus discussie (kan ook heel leuk zijn =þ)

Maar ik heb nogsteeds niks gevonden, behalve het Java Media Framework, maar nog geen voorbeeld van wat ik wil, dus nu ga ik zelf lekker aan kloten :P

Jullie horen het wel als het me is gelukt, en jullie krijgen de code lekker toch niet,,

Ah puh huuh.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.