Webhosting met postgresql

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Arend a

Arend a

13/07/2008 01:48:00
Quote Anchor link
Beste phphulp-lieden,

Ik ben voor een klant op zoek naar een goede webhost. Ik vraag jullie om ervaring met webhostingbedrijven die postgresql ondersteunen.

Mijn verlanglijstje is het volgende:

- PHP >5.2
- Postgresql >7.3
- Gedegen backups en uptime garantie.
- Het liefst apache gebaseerd

Het hoeft niet de goedkoopste te zijn, betrouwbaarheid, veiligheid, stabiliteit en service zijn belangrijker dan de kosten.

Heeft iemand goede suggesties/aanbevelingen?

thanks

Arend
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 08:28:50
 

13/07/2008 03:12:00
Quote Anchor link
http://www.ispgids.com/zoek/ het aantal aanbieders met postgresql stijgt wel maar is nog steeds niet zo gek groot.
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

13/07/2008 10:34:00
Quote Anchor link
http://tjvb.nl/

[email protected]

hosting is zeer goed (als je vraagt of je de preview van de nieuwe site mag zien, dan zal dat denk ik geen probleem zijn, daar staat meer informatie). PG heb ik niet gebruikt bij TJVB, maar het is gewoon standaard geinstalleerd, en je hebt DA..

Uptime was laatst geloof ik 100%, zei TJVB (die huppelt ook op PHPHulp ergens rond).

Backup kun je zelf natuurlijk maken in DA, maar hij heeft ook een externe backup server van x gig.

En als het even mee zit heb je straks ook nog imagemagic (dat heb ik nodig, en TJVB is zo aardig om dat dan ook gewoon te installeren zonder moeilijk te doen). En hij heeft ook een IRC server lopen, dus je kunt je eigen domein gewoon gebruiken:
irc://domein.nl/channel
En dan hoef je totaal geen kennis te hebben van IRC servers..

edit: ik word gesponsord door TJVB, maar hij neemt alle tijd voor je en hij is ook nog eens gezellig! En de eerste 'host' waar ik bij zit die ook echt goede (maar ook vriendelijke) support levert.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Onbekend Onbekend
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.