Webhosting

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Randstad - Freelance Backend Developer/ Data Engin

Starting date: 10.05.2023 Salary range: €67,00 - €77,00 Duration: 6 months Hours: 40 Working model: Hybrid* MUST be NL based Job description: Our vision is to have a consistent and data driven experience for all sales across all our operating companies. Our mission is to enable our salespeople to be able to reach out to the right company at the right time. We do this by creating data driven micro services and solutions. We mainly focus on implementation in the Google Cloud but also integrate with local systems and other cloud solutions. A typical day: As a back-end developer you

Bekijk vacature »

Low-Code Expert/Developer: Power Platform Speciali

Bedrijfsomschrijving Als Low-Code Expert/Developer bij ons innovatieve bedrijf, neem je een cruciale rol op je in de creatie, ondersteuning en implementatie van diverse oplossingen met behulp van het veelzijdige Power Platform. Dit platform omvat Power Apps, Power BI, Power Automate, Power Virtual Agent en Azure Logic Apps. Het Power Platform biedt je de mogelijkheid om klanten te voorzien van naadloze integraties door op maat gemaakte oplossingen te creëren die compatibel zijn met (bijna) alle bestaande software-infrastructuren. Dankzij het uitgebreide scala aan toepassingen, krijg je de kans om als architect en projectleider van je eigen oplossing te fungeren. Dompel jezelf onder

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Voor een bedrijf in Den Bosch zoek ik een PHP Developer, die al wat werkervaring heeft. Jij gaat aan de slag met de verdere professionalisering van de interne applicaties en software. In de functie ga je verder: Verdere ontwikkeling eigen CRM systeem, vooral middels PHP; Bouwen van verschillende API's & koppelingen; Meedenken om de software/applicaties te verbeteren/optimaliseren; Aan de slag met de interne tooling. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er werken ruim 70 medewerkers, verdeeld over verschillende afdelingen. De afdeling Development bestaat uit vijf collega's, onder

Bekijk vacature »

Technisch Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! In deze functie werk jij voornamelijk aan: Het onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Het opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werk je aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkel en implementeren je MS PowerApps en Power BI. Bedrijfsprofiel Je komt terecht bij een familiair

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Senior Applicatie ontw

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Functieomschrijving: We verwachten van je, dat je: Brede ervaring hebt als JAVA-ontwikkelaar; Ervaring hebt met Agile/Scrum-werken en je thuis voelt in een Agile omgeving; Een aandeel levert aan het scrumproces en in de SAFe-releasetrain; Zelfstandig werkt in een scrumteam en intensief de samenwerking op zoekt met je directe collega’s en je omgeving; Ervaring meebrengt met het schattten en inplannen van taken tot en met het testen en demonstreren van de opgeleverde functionaliteit; Collega’s in je

Bekijk vacature »

C# .Net Developer

Dit ga je doen Het bouwen van Api's; Nieuwe oplossingen bouwen met C# .Net; De huidige software uitbouwen met C# .Net; Meewerken in projecten; Meedenken aan de toekomstplannen en verbeteringen; Onderdeel van het Scrum Team. Hier ga je werken Onze klant is een dienstverlenende organisatie voor diverse soorten organisaties in Nederland. Ze zijn van oorsprong een familiebedrijf en er is een open cultuur. Ze zijn vooruitstrevend op IT gebied en hebben een eigen inhouse development team van circa 11 man. Je komt hier te werken in het subteam .Net Core. Hier werken ze volgens scrum met de nieuwste technieken en

Bekijk vacature »

Cobol Developer

Dit ga je doen Als Cobol Ontwikkelaar zal je gaan meebouwen aan een onderdeel van het backend systeem waarbij je het functionele ontwerp vertaald naar een technische oplossing die geïntegreerd kan worden in de huidige omgeving. Je zorgt ervoor dat de bedrijfsprocessen op een efficiënte manier worden uitgevoerd en werkt proactief aan het verbeteren hiervan. Samen met jouw collega’s reviewen jullie elkaars code en test je je eigen code. Je werkt nauw samen met andere ontwikkelaars, testers en functioneel ontwerpers. Taken pakket: Beheren en doorontwikkelen van de bestaande omgeving; Vertalen van een functionele vragen naar een technische oplossing; Doorvoeren van

Bekijk vacature »

Starter/junior Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als starter/junior developer zul je direct begeleid worden door een senior uit het team. Het is van belang dat

Bekijk vacature »

APEX Ontwikkelaar in een team van Oracle Developer

Bedrijfsomschrijving Wij zijn op zoek naar een APEX Ontwikkelaar om onze opdrachtgever in Den Haag te versterken. In deze rol zul je verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen en onderhouden van de front-end van onze applicaties met behulp van Oracle Application Express (APEX). Je werkt aan zowel inhouse als externe projecten. De sfeer binnen het Oracle team is gemoedelijk en men probeert elkaar te helpen én van elkaar te leren. Zo ontstaat er een prettige en plezierige werksfeer waar ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en groei. Er wordt gewerkt met de meest nieuwe technologieën waardoor je kennis up-to-date blijft. Het bedrijf

Bekijk vacature »

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Goes zijn wij op zoek naar een enthousiaste software programmeur met PHP/Symfony ervaring. Een gedreven persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel professionele als persoonlijke groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Testen en door ontwikkelen van software; Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Medior front-end developer gezocht (€3.300 -

Functie Wat ga je doen? Jij als front-end developer gaat werken binnen de teams van/voor onze klant. Je werkt in een team met starters en ervaren ontwikkelaars met allemaal 1 overeenkomst; passie voor het vak. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en ga dan weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en jezelf dus snel ontwikkelen. Wat hebben we jou te bieden? • Uitdagende projecten bij mooie klanten (bij jou in de buurt, of binnenkort intern vanuit ons kantoor!) • Een jonge organisatie met talentvolle collega’s • Veel ruimte voor

Bekijk vacature »

PHP developer

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Leiden zijn wij op zoek naar een PHP developer die affiniteit heeft met C++. Ben jij reeds afgestudeerd of heb je al een paar jaar ervaring? Lees snel verder en kijk of dit iets voor jou is! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op het gebied van

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Software Developer

Functieomschrijving Voor een toffe opdrachtgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP Developer met affiniteit met Laravel. Je komt te werken bij een uitdagende opdrachtgever met supergave klanten in een specifieke branche. Als PHP ontwikkelaar ben je samen met een vooruitstrevende team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het vernieuwen van informatiesystemen voor een specifieke branche. Je ondersteunt complexe uitdagingen van klanten. Vervolgens breng je hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Affiniteit met Laravel is een pré. Om de klanten zo goed mogelijk te ondersteunen en snel in

Bekijk vacature »
Joakim Broden

Joakim Broden

03/05/2012 12:21:30
Quote Anchor link
Introductie
Aangezien ik nog wel eens vragen voorbij zie komen over (web)hosting en ik hier nog niet echt een specifiek topic over heb kunnen vinden open ik deze topic. Het doel van dit topic is om mensen te informeren over (web)hosting providers in zowel positieve als negatieve zin. Dus mensen kom maar op met jullie meningen/beoordelingen/reviews van (web)hosting providers en misschien heeft iemand er nog wat aan.

Regels voor dit topic:
- Houd het serieus en ga niet offtopic. Dus alleen maar relevante berichten over (web)hosting providers.
- Ga geen verkoop praatje houden over je eigen (web)hosting provider (met eigen bedoel ik dus 'eigenaar van het bedrijf'), daar heeft niemand wat aan.

Webreus.nl - Afknapper..
Aantal jaar terug hier een domein en webhosting aangevraagd en alles was koek en ei. Onbeperkt MySQL databases, onbeperkt e-mail adressen, onbeperkt subdomeinen, genoeg dataverkeer en bovendien erg goedkoop (toen was het een hobby en wou niet te veel geld uitgeven). Alleen laatste 2 jaar krijg ik steeds meer problemen met webreus. Verouderde software, veel meer downtime, e-mail die het plotseling niet doet etc. En boven al een erg slechte helpdesk, telefoon is dood en e-mail beantwoorden ze zelden. Ik heb het gevoel dat webreus te veel klanten op een server plaatst waardoor de servers het niet aan kunnen.

Ik zou webreus dus afraden om gaan te gebruiken als (web)hosting, ze lijken misschien goedkoop maar in dit geval is het Goedkoop is duurkoop. Althans dat vind ik.

Hosting partijen:
Benieuwd naar een review van een bepaalde hosting? Staat deze er nog niet tussen? Laat het Hertog-Jan middels een PM weten. Door één van de mods wordt daarna de startpost aangepast.

Hosting partijen met een review:

- Webreus
- Mijndomein
- Versio
- TransIp
- Antagonist
- IDFNV
- Deziweb
- NForce
- XLSHosting
- EUHosting24
- Neostrada
- One.com
- Bluehost
- Goedekopewebhoster
- Firstfind
- Dualdev
- CloudVPS
Gewijzigd op 07/05/2012 13:28:05 door Niels K
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 07:08:08
 
Chris -

Chris -

03/05/2012 12:43:58
Quote Anchor link
Mijndomein - Afknapper..
Domeinen zijn bizar duur, opzeggen moet nog met ouderwetse papier op post. Hosting is over het algemeen traag en oude versies van de software. In de afgelopen tijd hebben ze wel het een en ander aangepast, maar ik raad het mensen niet aan.

Versio - Afknapper..
Goedkoop is duurkoop. Voor een paar euro per jaar kun je bij Versio terecht. Vergis je echter niet; kwaliteit is ver te zoeken. Downtime, slechte support en o wee als je een negatieve reactie achterlaat op een vergelijkingswebsite, dan is de support nog verder te zoeken. Maar goed, niet zo gek met tussen de 100 en 150(+) websites per server. Daarentegen zijn de VPS-en een stuk beter.

TransIP - Top!
TransIP is relatief goedkoop en heeft een snelle support. Domeinen worden automatisch verlengd en dat is tegen een duurder tarief, maar daar heb je een akkoord voor gegeven. Gewoon goed lezen wat de voorwaarden zijn. Het controlepaneel is uitgebreid en net als de diensten. Telefonisch contact is ook mogelijk en je krijgt altijd iemand aan de telefoon die verstand heeft van hosting. Ook de administratie is behulpzaam wanneer er bijvoorbeeld geen automatische incasso mogelijk was.

Antagonist - Goed
Antagonist is een combinatie tussen TransIP en Versio. De lage kosten van Versio met de kwaliteit van TransIP. Met meer dan genoeg ruimte en verkeer voor een laag bedrag per jaar, is Antagonist een prima provider voor de beginner.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/05/2012 12:52:06
Quote Anchor link
IDFNV (voorheen DAH-hosting) (BAGGER)
Echt een waardeloze host, ik zat er jaren geleden via een reseller (mijn neef) daar met hosting. Ze vroegen er 20 euro p.j voor om een database te gebruiken. Tijdens een verhuizing naar de andere hosting (zie hieronder) hebben ze voortijdig, al mijn inlog geblokkeerd voordat ik even de backup nog kon downloaden. Dit is gelukkig op tijd rechtgezet.

Nu zit het bedrijf in het buitenland, op de Aruba of Curaçao geloof ik, om de belasting te ontduiken :').

Deziweb (TOP!)
Ik ben wel tevreden over de webhosting, via de tickets krijg ik vaak vrij snel reactie als ik iets te vragen had, goede uptime. Nu heb ik al enkele jaren overgestapt op een VPS (VDS om precies te zijn) systeem wat me uitermate goed bevalt, gezien ik meer vrijheid wou voor mijn sites....
Deze is prima afgeleverd, en draait al ruim 100 dagen onafgebroken op dit moment.
Gewijzigd op 03/05/2012 14:13:38 door - Ariën -
 
Kees Schepers

kees Schepers

03/05/2012 14:10:15
Quote Anchor link
NForce.nl - Top!
Ik, en een aantal bedrijven waarvoor ik gewerkt heb, hebben gebruik gemaakt van de diensten en producten van NForce. Vaak ging dit om dedicated servers, virtuele servers, etc. Op basis van specs zullen ze waarschijnlijk niet de goedkoopste zijn maar wel als je de service meerekent die je er gratis bij krijgt! Ook 's nachts heb ik ze weleens moeten bellen omdat ik zelf iets verknalt had, en dan zijn ze er gewoon, zonder een factuur achteraf. Een andere reden om dit bedrijf aan te raden is vanwege de kennis die zij in huis hebben. Er zijn servers die al meer dan 2 jaar uptime hebben.. (o.a. www.bestbuykinderfietsen.nl en alle andere shops die hierbij horen worden bij deze partij gehost)

XLShosting.net - Goed
Onlangs een virtuele server contract afgesloten en deze is zeer snel en correct opgeleverd. Op de mail wordt ook netjes gereageerd en meestal binnen een dag. Ik denk dat er ook heel veel kennis in huis is over virtualisatie. Verder kan ik er niet veel over zeggen omdat ik nog maar een half jaar zaken met ze doe.
 
Victor -

Victor -

04/05/2012 11:19:30
Quote Anchor link
EUhosting24 - Goed
Deze hosting lijkt goedkoop, en is het ook. Een hele goede service, je krijgt binnen 1 uur antwoord. En vaak al zelfs binnen 5 minuten. Dat gaat gewoon via de mail. Je hebt relatief weinig diskspace, maar meer dan genoeg bandwith. Overall een goede provider voor niet al te veel. Ideaal voor de beginners!
 
Koen Hollander

Koen Hollander

05/05/2012 08:56:47
Quote Anchor link
Neostrada-Top

Het is altijd weer afwachten of providers hub beloftes nakomen, het eerste pakket is uitstekend met 25G (denk daarbij aan 15 installaties van phpbb)aan webruimte, en meer dan genoeg dataverkeer. ontelbaar mailboxen, mailadressen, sub-domeinen,MySql databases. Ga maar door. Ook ruim 200 scripts die zo te installeren zijn op je domein. De database die er bij hoort maakt het script zelf aan. Ook heel goedkoop per jaar

,Koen hollander
 
Php knipper

php knipper

05/05/2012 11:24:05
Quote Anchor link
one.com -- goed

je hebt redelijk wat functies voor weinig geld. Nederlandse en engels chat.
Aan de handt van welk pakket je kiest vergroot je je diskspace. Alle andere functies zitten er bij alle pakketten in. je hebt onbeperkte bandwith.
voor kleine site's is dit een goede hosting.
( al hebt ik wel gehoordt dat er problemen zijn met de dns )

bluehost.com

je betaald veel maar je hebt er ook veel voor, onbeperkte diskspace ( blijkbaar max 200.000 bestanden ) onbeperkte database, onbeperkte sub-domeinen,onbeperkte bandwith, onbeperkte mail, cronjob, Cpenel, ondersteuning via mail, chat, form, telefoon.
deze is denk ik goed voor grote website's.
 
Joris van Rijn

Joris van Rijn

06/05/2012 18:48:32
Quote Anchor link
Goedekopewebhoster.nl [geweldig]
Deze hardwerkende mensen bieden ontzettend goedkoop een geweldige service aan. Ik stuurde ze ooit een mailtje om 12 uur 's nachts welke 6 uur 's ochtend beantwoord werd. Verder doen ze niet moeilijk over fouten die gemaakt worden in jouw drukke hoofd wanneer je 20 domeinen voor klanten hebt geregistreerd. Enige nadeel is dat je bij de goedkopere pakketten maar 1 mysqldb aan mag maken. Maargoed, meerdere sites hebben dat.

One.com (in reactie op phpknipper) [kut]
Ik vind de functies die je krijgt slap, de service is slecht, foutmeldingen kan je alleen via een log bekijken; geen mogelijkheid tot volledig aanzetten voor als je debugged. De mensen in de chat zijn onvriendelijk, het was langzaam en veel te veel downtime. Dit waren mijn ervaringen toen ik er 2 jaar geleden weg ging.
 
Jasper DS

Jasper DS

06/05/2012 18:59:53
Quote Anchor link
Versio - Goed
Ik heb persoonlijk nog geen problemen gehad met Versio. Uitstekende klantenservice en support systeem. Erg goedkoop, en perfect voor een "simpele" website. Prijs kwaliteit zit goed. Je betaald wat je krijgt en dat vind ik het belangrijkste.

one.com - Slecht
Duur voor wat men bied. Lastig beheer systeem. Ik ben hier persoonlijk geen fan van. De support etc. is een stuk minder goed dan bij versio voor 3x zoveel geld.
 
- SanThe -

- SanThe -

06/05/2012 20:01:34
Quote Anchor link
One.com en Firstfind.nl: Alles wat daar gehost wordt is voor mij altijd onbereikbaar door dns-problemen.
 
Bram Boos

Bram Boos

06/05/2012 23:20:14
Quote Anchor link
Versio - Hmmmpff
Moeilijk te oordelen, hangt van het soort website af en het aantal bezoekers. Versio heeft een CPU-limiet per hosting pakket (daar gaat het mis qua snelheid). Als 1 site van mij druk bezocht werd dan was de rest super traag.

Dualdev - Kan niet beter GE-WEL-DIG
Misschien ben ik wel iets te positief, tot nu toe binnen het uur steeds reactie gekregen via Twitter en support tickets. De betaling gaat via automatisch incasso en je betaald alleen voor wat je gebruikt. Ook hebben zij alles achter een SSL verbinding en maken gebruik van een eigen gemaakt beheersysteem. P.S. De snelheid is vooral te danken aan Nginx webserver. Apache kan met pensioen. :)
 
Jelmer -

Jelmer -

06/05/2012 23:41:20
Quote Anchor link
CloudVPS (voorheen XLS Hosting) - prima
Ik heb ze nog nooit gemaild voor support o.i.d. maar m'n VPS doet het prima, en is volledig zonder hulp te beheren. Ze hadden een tijdje geleden problemen met hun storage controllers aan de mail te zien, ik heb er niets van gemerkt behalve dat ze iedereen heel eerlijk en duidelijk op de hoogte hebben gehouden van wat er gaande was, en wat er aan gedaan werd. Het enige wat ik mis is de automatische incasso, maar misschien heb ik dat knopje gewoon nog niet gevonden.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.