Webmaster gezocht voor simpele website

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Ceasar Feijen

Ceasar Feijen

25/09/2008 14:28:00
Quote Anchor link
Hai,
Ik zoek voor een klant van mij een webmaster die de inhoud van de site wat wil bijhouden.
De klant maakt vinyl platen, sa-cd en video producties.
Er is geen winkel of andere moeilijke zaken gewoon simpele html.
Zo wil hij bijv. een youtube en dailymotion kanaal aanmaken en dan die video's embedden in zijn homepage.
Gevraagd iemand die dit als bijverdienste wil doen ( scholier of student bijv.) die affiniteit heeft met muziek en multimedia.
Vereisten.
Alles snappen van html code. Dus het hoeft niet in php, js of iets dergelijks.
Ook bijv mp3 muziek kunnen plaatsen en daar bijv. een flash afspeelknopje aan kunnen hangen.
Redelijk kunnen communiceren met de klant en een beetje tekstueel layout gevoel hebben.
Dit is voor een html kenner een makkie en misshien ook wel leuk voor iemand die multimedia studeert.
Uurprijs in overleg en zal altijd redelijk zijn.
De klant zit in Amersfoort dus iemand uit amersfoort heeft de voorkeur
Het betreft deze website http://www.sts-digital.nl/

Reacties kunnen naar mij via een repley.
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 09:25:14
 
Joris

Joris

25/09/2008 14:53:00
Quote Anchor link
Hoi Ceasar,

Deze opdracht lijkt me wel iets!
Neem snel contact met me op via [email protected]

Alvast een min puntje - ik kom uit Eindhoven!

Ik kijk uit naar je reactie

Grt
Joris
 
ArendJan

ArendJan

25/09/2008 15:03:00
Quote Anchor link
Ik kan misschien wel iets betekenen voor je, maar wat dacht je ervan als de site meteen even een redesign kreeg?
 
Ee jee

Ee jee

25/09/2008 15:05:00
Quote Anchor link
is het niet handiger gewoon een C(ontent) M(anagement) S(ysteem) te maken? Dan zit die beste man/vrouw ook niet steeds tegen uurtarieven aan te hikken.
 
Ceasar Feijen

Ceasar Feijen

25/09/2008 16:23:00
Quote Anchor link
Okay.
Ten eerste ben ik zelf zeer goed in staat om een nieuwe website cq cms er aan te hangen.
Ik dacht niet dat dat ook de vraag was.

Er is op dit moment geen geld voor herbouw. Mocht die er wel zijn dan voer ik die zelf uit.
Zij gebruiken op dit moment Macromedia Contribute als cms echter ontbreekt het voor hun aan tijd en kennis om hier wat mee te doen.
Voor deze mensen geldt dat zelfs het aanmaken van een youtube channel en het uploaden van een filmpje al bijzonder moeilijk en veel werk is.
Graag niet te bijdehante opmerkingen graag.
Ik dacht dat de vraag zeer simpel en duidelijk is gesteld.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Ceasar Feijen
 
Ee jee

Ee jee

25/09/2008 16:37:00
Quote Anchor link
ik dacht dat iedereen zijn/haar ideeen op prijs werden gesteld. Maar dat heb ik dus blijkbaar verkeerd gedacht.
 
Ceasar Feijen

Ceasar Feijen

25/09/2008 16:40:00
Quote Anchor link
Beste Eejee, dat heb je zeker.

Dit is een topic voor vacatures en geen script of vraag request.
 
Guilliano

Guilliano

25/09/2008 16:43:00
Quote Anchor link
Neem maar met mij contact op

[email protected]
 
Ceasar Feijen

Ceasar Feijen

25/09/2008 19:14:00
Quote Anchor link
@Joris.
Ik heb je een mailtje gestuurd
 
ArendJan

ArendJan

25/09/2008 19:23:00
Quote Anchor link
Quote:
Graag niet te bijdehante opmerkingen graag.
Ik dacht dat de vraag zeer simpel en duidelijk is gesteld.


Mijn opmerking was in ieder geval niet bijdehand bedoeld, maar de site ziet er gewoon slecht uit. Vandaar mij opmerking.

Vr. gr.
 
Mohamed nvt

Mohamed nvt

25/09/2008 22:16:00
Quote Anchor link
Hi Ceasar,

ik woon in Amersfoort en ik heb aardig wat ervaring met html+css. onlangs heb ik mijn website: www.pc-on-rails.nl gemaakt puur met xhtml en css.

er is alleen denk ik een klein probleempje, nl dat ik totaal geen ervaring heb met flash. is dat een probleem? anders hoor ik het graag.
 
- -

- -

26/09/2008 06:41:00
Quote Anchor link
Hallo Ceasar,

Ik zou dit graag voor je willen doen, ik heb ruime ervaring met valid en crossbrowser (x)HTML en CSS, en genoeg ervaring met Flash en Youtube (of andere videosites).

Ik ben nog een scholier en ik woon in Assen, ik kan dus niet op locatie komen, maar voor mijn part kan alle communicatie via e-mail, Skype of MSN verlopen.

Je kunt me bereiken via [email protected] (e-mail en MSN) of j.hogervorst (Skype).

Groeten,
Jonathan
 
Ceasar Feijen

Ceasar Feijen

26/09/2008 07:38:00
Quote Anchor link
Denk dat er nu genoeg gegadigden zijn.
Er hoeft dus niet meer gereageerd te worden.
Bedankt diegene die gereageert heben.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.