webpagina bevestigen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in de regio van Bergen op Zoom ben je als PHP Developer niet alleen gefocust op het ontwikkelen van Software. Daarnaast ben je ook voortdurend bezig met het zoeken naar nieuwe mogelijkheden en innovaties die essentieel kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Je deelt veel kennis en informatie met het team en ontvangt deze dan ook graag terug. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Bedrijfsprofiel Deze uitdagende opdrachtgever is ruim 20 jaar actief in de regio Bergen op Zoom. Het vooruitstrevende team staat de hele dag voor je klaar om je te helpen en ondersteunen.

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Full-stack developer

Als Full-stack developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Samen met je SCRUM team werk je aan zowel de front- als de back-end. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein genoeg om als individuele ontwikkelaar invloed uit te kunnen oefenen en echt het verschil te kunnen maken. Ons ontwikkelteam bestaat uit ruim 40 ontwikkelaars, testers, scrum

Bekijk vacature »

Medior C# Developer

You'll build modern applications for Coolblue's back office. We have a lot of friends, and they crave well-structured data and user-friendly, task-focused applications. How do I become a Medior C# Developer at Coolblue? You regularly participate in brainstorm sessions about user experience, data, and task flow with the UX Designer, Product Owner, and Data Scientists in your team. Besides that you will create disconnected, highly congruent, and testable code that can easily be maintained and is future-proof. Want to become C# Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Working with various types of

Bekijk vacature »

Java developer - procesoptimalisatie (Inhouse)

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij als back end developer hebt al enige ervaring opgedaan in jouw vakgebied. Voornamelijk het werken met Java en Spring spreekt jou aan. Jij wordt samen met je collega developers in het team verantwoordelijk voor de gehele back end van de applicatie. Hierdoor heb jij veel zelfstandigheid in je rol en zul je ook zelf beslissingen samen met de PO maken. Er wordt gewerkt volgens de SCRUM methodiek, om zo structuur te creëren in de werkzaamheden. Binnen de 2-wekelijkse sprints pak jij je taken op die samen met de PO afgestemd zijn.

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie The position we have for you As a .NET developer you will work for one of our customers active in the High Tech Industry. Our customers are mainly located in the Eindhoven area. We are very selective when it comes to the projects we accept and therefore only focus on innovative and complex projects. Because our customers are mainly specialized in machine construction, you often work close to the machines. Our team currently consists of Embedded engineers, IOT developers and Cloud engineers. We mainly work on Microsoft projects where WPF, UWP, .NET Core and Microsoft Azure are used. Eisen

Bekijk vacature »

.NET Software Developer

Dit ga je doen Als .NET Software Developer zul jij je voornamelijk bezig houden met: Het van scratch af aan bouwen van applicaties (.NET, C#, Bootstrap, KnockoutJs en WebAPI2); Het testen van jouw code d.m.v. het uitvoeren van unittesten; Het oplossen van bugs in de code; Het onderhouden van contact met collega's betreffende de door jouw ontwikkelde applicaties; Het verbeteren en doorontwikkelen van maatwerkapplicaties. Hier ga je werken Jij gaat aan de slag als .NET Software Developer en gaat je focussen op het bedenken, ontwikkelen en testen van maatwerkapplicaties in voornamelijk C#. Dit ga je doen bij een grote, internationale

Bekijk vacature »

Low Code Developer - Consultant

Functie omschrijving Wil jij fungeren als een spin in het web en samenwerken met klanten? Voor een leuke en interessante opdrachtgever in omgeving Leiden zijn wij op zoek naar een Low Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten en het leiden van projecten. Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en heb jij verstand van datamodellering en NO CODE Platformen? Lees dan snel verder! Bij deze rol horen de volgende werkzaamheden: Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform,

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Psst hé jij daar! Op zoek naar een nieuwe uitdaging als developer? Wacht niet langer en reageer direct. In deze functie ga je bij een familiebedrijf werken als developer. Je gaat maatwerk software ontwikkelen met de Microsoft stack. Je gebruikt technieken als C#, ASP.NET en MVC. Je werkt in een leuk team van andere developers. Je krijgt veel vrijheid in je werk en kan flexibel werken. Dagje thuiswerken? Geen probleem! Daarnaast is er veel ruimte om écht mee te denken met het bedrijf en met de klanten. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Vanaf

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT Informatica diploma in ontvangst mogen nemen? Of heb je een aantal jaar ervaring als Software Developer en ben je klaar voor een nieuw hoofdstuk in jouw carrière? Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Goirle zijn wij op zoek naar een junior/medior Back-end Developer met affiniteit met MS Acess. Samen met een vooruitstrevend team ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van maatwerk software voor hun klanten. Je hebt kennis of ervaring van SQL en affiniteit met MS Acess. Je bent klantvriendelijk en flexibel ingesteld en vindt het leuk om klanten te

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen (Door)Ontwikkelen van het applicatielandschap; (Door)Ontwikkelen van microservices; Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Verbeteringen aandragen voor het applicatielandschap; Sparren met de business. Hier ga je werken De organisatie is werkzaam in de financiële dienstverlening met meer dan 200 medewerkers en meer dan 250.000 eindgebruikers is het een van de grotere binnen haar branche. Je komt te werken in een team waarmee je verantwoordelijk bent voor het ontwikkelen en onderhouden van de financiële applicaties binnen de organisatie, denk hierbij aan het bouwen en onderhouden van portalen. Als .net developer ga jij het development team ondersteunen met de transitie naar

Bekijk vacature »

Front-end developer wanted! (Angular, React, Vue.j

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

Java Programmeur

Functie Heb jij altijd al samen willen werken met ervaren java ontwikkelaars dan hebben wij hier de ultieme kans voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving van Naaldwijk zijn wij op zoek naar uitbreiding van het vaste ontwikkel team. Je zult je hier voornamelijk bezig gaan houden met; Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren, hier wordt je diep in betrokken; Samen met consultants sluit je aan bij gesprekken met klanten, voor alle projecten; Je schakelt veel met consultants, wat is de behoefte van de klant? Hoe kan je hierop integreren?; Het framework moet naar de Cloud gebracht worden, je wordt betrokken bij

Bekijk vacature »

Team Lead Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java developer? Als Team Lead Java Developer draag een grote verantwoordelijk je stuurt ontwikkelaars aan en staat dagelijks in contact met jou ICT Manager. De team Bestaat uit front-end en backend systemen. Je ben in staat op hoog niveau de technische vak te bepalen en ook te bewaren. Je dag zie er als volgt uit, ontwikkelen van nieuwe en bestaande applicaties, het uitvoeren van processen en analyses en het beschrijven van functioneel ontwerpen. Ook zal samen met jouw Tester applicaties gaan testen door middel van peer reviews en het leveren van support aan gebruikers

Bekijk vacature »

Front-end (Angular) developer - remote werken

Functie Als Front-end (Angular) developer ga je aan de slag met het uitbouwen van hun webapplicatie, als één van de front-end experts ga je samen met collega’s in een devops team werken aan een nieuw front-end voor hun calculatie oplossing. Binnen de calculatiesoftware kunnen meerdere professionals tegelijk samenwerken, 3D calculaties uitvoeren en ook inzien met de benodigde specifieke details. Deze software wordt veel ingezet om projectbeschrijvingen en kosten in kaart te brengen, en tijdens de uitvoering te bewaken. Maar hiernaast liggen er in de toekomst veel meer plannen op het gebied van front-end in de andere applicaties. Genoeg te doen

Bekijk vacature »
Aad B

Aad B

13/04/2019 13:45:44
Quote Anchor link
Ik ben bezig een Arduino Wemos D1 te programmeren om elk uur de spanning van de zonnepanelen door te geven (aan mijn website voor opslag in MySQL) via WiFi. Het gaat om een openbare wifi zonder wachtwoord maar wel met een "akkoord voorwaarden knop".
Het lukt mij prima om de Wemos D1 bij opstarten te laten verbinden met de WiFi maar ik kom niet verder omdat de ik de akkoord knop op een of andere manier moet bevestigen. Verder is het geen probleem om http requests te doen en het apparaatje werkt ook prima op een wifi zonder akkoord knop.

Hoe moet de bevestiging van de akkoord knop eruit zien in het op eerste verbinding volgende http request??
Gewijzigd op 13/04/2019 13:51:29 door Aad B
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 09:00:43
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

13/04/2019 14:31:33
Quote Anchor link
Geen idee? Staat hier iets over in een handleidig?
Kijk eens in de netwerktab?
Ergens zal onthouden moeten worden dat je akkoord bent gegaan, dus ik vermoed een cookie? Als dat het geval is zul je een HTTP-request moeten bouwen waarin je in de HTTP-headers zo'n acceptatie cookie meegeeft. En anders zul je even moeten uitzoeken wat er dan wel aan de hand is.
 
Yoop Overmaat

Yoop Overmaat

13/04/2019 14:47:18
Quote Anchor link
Zou het probleem oplossen met een confirmbox.
Zoiets als dit:

<script>
if(confirm("Play again?")) {
// indien ja geklikt, http-request
} else {
// indien nee geklikt, verzin maar wat
}
</script>
 
Aad B

Aad B

13/04/2019 14:50:17
Quote Anchor link
Thomas, dank voor je reactie. Ik moet meer uitzoeken begrijp ik.
Het is sowieso al een probleem om het te testen op mijn laptop, daar kom ik die knop nooit (meer) tegen.
Jouw tip over een cookie is natuurlijk de juiste. Ik ga dat checken op mijn laptop en cookie weggooien. Misschien kom ik dan de knop weer tegen. Het doel hiervan is:
Het gaat om de WiFi op onze jachthaven en ik heb een zonnepaneeltje om de accu van de boot op peil te houden en ik wil het spanningsverloop op de accu de meten en weten.
Dus kort door de bocht: Hoe druk ik geautomatiseerd op een knop???
Gewijzigd op 13/04/2019 15:31:37 door Aad B
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/04/2019 15:24:21
Quote Anchor link
Kijk eerst eens op een computer met behulp van de 'developer tools' welke request er wordt aangeroepen bij het klikken op de knop.
 
Rob Doemaarwat

Rob Doemaarwat

13/04/2019 15:31:35
Quote Anchor link
Welk type omvormer heb je? Zit er niet een soort API op waarbij je de gegevens gewoon als "ruwe data" op kunt vragen (zonder "akkoord" dialoog). Hoef je ook niet in de HTML te zitten grutten voor je gegevens.
 
Aad B

Aad B

13/04/2019 15:40:13
Quote Anchor link
@Rob Ik heb een van de eerste Victron MPPT solar laders zonder Bluetooth of iets dergelijks. Ik wil thuis achteraf het spanningsverloop kunnen zien. Ik heb de Wemos D1 zover dat er elke 5 min spanning gemeten wordt via een weerstandsbruggetje op de analoge ingang waarna er een verbinding gemaakt wordt met WiFi en een php script aangeroepen op mijn website waarmee vervolgens de waarde samen met de tijd in een MySQL tabel wordt gezet. Het totaal was een klusje van niks en getest op een (reserve) WiFi zonder wachtwoord thuis waarna het op de jachthaven WiFi maar niet wilde werken..... LCD display eraan geprogrammeerd en toen zag ik de de reply van de WiFi terugkomen met "akkoord".......en toen wist ik dat er een button zou zijn. Ooit wel eens gezien op telefoon en laptop maar slechts 1 keer denk ik.

@Ariën Dank, dat is wat ik ga doen. Kom er later nog wel op terug.
Gewijzigd op 13/04/2019 15:41:04 door Aad B
 
Rob Doemaarwat

Rob Doemaarwat

13/04/2019 15:56:06
Quote Anchor link
Ah die fiets: de Arduino zit dus bedraad aan de omvormer vast, maar vervolgens wil je de gemeten waarde via de "haven WiFi" naar je eigen website doorzetten. En die "haven WiFi" vraagt dus om "akkoord".

Het zou mooi zijn als je inderdaad een cookie op je laptop kunt vinden. Deze kun je dan direct aan je request toevoegen. Maar het zou natuurlijk ook kunnen dat de haven WiFi via MAC-adressen (zelf) onthoud wie er al toestemming heeft gegeven. Dat zou je kunnen proberen door je Arduino even dezelfde MAC als je laptop/telefoon/whatever te geven, en dan kijken of ie niet meer akkoord hoeft te geven.
 
Aad B

Aad B

13/04/2019 16:48:57
Quote Anchor link
Rob Doemaarwat op 13/04/2019 15:56:06:
Ah die fiets: de Arduino zit dus bedraad aan de omvormer vast, maar vervolgens wil je de gemeten waarde via de "haven WiFi" naar je eigen website doorzetten. En die "haven WiFi" vraagt dus om "akkoord".

Je beschrijft exact wat de bedoeling is!!
Ik vermoed dat het inderdaad op mac adres werkt. Dat ga ik dus als eerste even toevoegen aan de Arduino code. Laptop mee en uittesten, Mac adres maar ook cookie checken. Dat is het makkelijkste, die gooi ik dan even weg op de laptop.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/04/2019 17:40:39
Quote Anchor link
Meeste hotspots werken met MAC-adressen. Want je wilt op DNS-niveau iets opvragen.
Gewijzigd op 13/04/2019 17:41:44 door - Ariën -
 
Aad B

Aad B

16/04/2019 21:44:22
Quote Anchor link
Rob Doemaarwat op 13/04/2019 15:56:06:
Maar het zou natuurlijk ook kunnen dat de haven WiFi via MAC-adressen (zelf) onthoud wie er al toestemming heeft gegeven. Dat zou je kunnen proberen door je Arduino even dezelfde MAC als je laptop/telefoon/whatever te geven, en dan kijken of ie niet meer akkoord hoeft te geven.
Gedaan, Arduino MAC van telefoon gegeven en het setje werkt nu probleemloos. De Arduino/Wemos D1 zendt nu elke 5 minuten de accuspanning naar mijn website!! Rob, dank voor de tip :)
Gewijzigd op 16/04/2019 21:44:58 door Aad B
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.