Webshop maken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Alex van Dijk

Alex van Dijk

14/03/2012 17:54:45
Quote Anchor link
Beste dames en heren,

Voor mijn bedrijfje zou ik graag een webshop willen opzetten. De webshop hoeft niet groot te zijn want er komen maar rond de tien producten in. Ook de betalingswijze hoeft niet modern te zijn.
Ik heb niet heel veel ervaring met PHP, ik heb weleens een mailform gemaakt maar dat is ook alles. Wel kan ik HTML.
Ik heb wat rond gezocht voor informatie en heb wel wat scripts en tutorials gevonden alleen ik weet niet goed wat ik ermee moet.
Kortom, kan iemand mij uitleggen hoe een webwinkel precies werkt. Ik snap dat de html alleen voor de layout is maar hoe werkt bijvoorbeeld PHP samen met de database in mysql. Ik snap dat dit misschien een nogal ruime vraag is, maar ik zoek een duidelijke uitleg zodat ik zelf verder kan leren van de tutorials die in overvloed op internet staan.

mvg Alex
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 22:17:58
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

14/03/2012 18:00:09
Quote Anchor link
Tja, een webshop bouwen zonder ervaring met PHP is echt niet zo gedaan als je het zelf wilt bouwen.
Wat wil je:

- Een maandje uittrekken om PHP eens goed te kennen, om vervolgens een webshop te bouwen.

- Een kant en klaar pakket als Magento gebruiken, en in 10 minuten je webshop online hebben?

- Of uitbesteden...
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

14/03/2012 18:50:07
Quote Anchor link
Quote:
Ook de betalingswijze hoeft niet modern te zijn.

Ga je dan kralen ruilen?
 
Aad B

Aad B

14/03/2012 19:29:12
Quote Anchor link