Webshop/CMS

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back end developer PHP

Functie Heb jij altijd al eens bij een bedrijf willen werken waar jij géén nummertje bent, die alleen maar uitvoerend werk doet? Dan zou je hier perfect passen! Tuurlijk, je werkt aan projecten voor grote of kleine bedrijven… Het enige verschil hier is, jouw mening telt hier écht. Jouw inbreng wordt gewaardeerd, serieus genomen en gebruikt. En vergeet niet, je werkt niet alleen aan deze projecten. Er werken in totaal ruim 25 developers en designers, onderverdeeld over 3 development teams. Voornamelijk bestaande uit Medior en Senior developers, die samen voor een inspirerende en ambitieuze omgeving zorgen. Hun visie is namelijk

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer .NET, C# voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Utrecht! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Lees dan snel verder! Voor een opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer. Werk jij graag aan verschillende projecten en ga je graag klanten op bezoek? Dan is dit de ideale functie voor jou! Binnen deze functie

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar MS Dynamics 365 Projecten

Samengevat: Deze werkgever is de kwaliteitsdienst in de tuinbouwsector. Ben jij een ervaren ontwikkelaar? Heb jij ervaring met Ms Dynamics 365 BC? Vaste baan: Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC ICT MBO 3.500 - 5.000 Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Ons bedrijf bewaakt en bevordert de kwaliteit van producten, processen en ketens in de tuinbouw. Wij kenmerken zich door openheid, ruimte voor initiatief, collegialiteit en zelfontplooiing. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. Functie: Voor de vacature als Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Roelofarendsveen MBO

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Dit ga je doen Jouw taken als Senior Java Developer zijn: Het maken van strategische keuzes omtrent de nieuwbouw van applicaties; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java FX, JDBC, SQL, REST, Jax-RS, JSON, Maven, JUnit en Spring (boot)); Reviewen van code en feedback geven op collega developers; Analyseren en oplossen van bugs/incidenten door het onderlinge verband te kunnen leggen van verschillende losstaande systemen. Hier ga je werken Het bedrijf waar je als Senior Java Developer komt te werken staat internationaal bekend om het testen van bodemstructuren door middel van echotechnieken en beeldherkenning.

Bekijk vacature »

Junior PHP ontwikkelaar

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

Lead Webdeveloper

As Lead Web Developer at KUBUS you are responsible for the implementation design of requirements and the software architecture of the web application and services of BIMcollab. In your role as lead developer you will naturally search for the optimum between the required implementation time, the performance of the application and a fast go-to-market of features, in line with our automated test and release train. Together with the other senior developers in your team you monitor the architecture of the application and you advise the product owner about necessary refactoring to improve the maintainability of the platform. Our development team

Bekijk vacature »

Full Stack Developer/ Applicatie Ontwikkelaar

Wat jij doet Als Applicatie Ontwikkelaar ben je onderdeel van het team die de Rimote omgeving ontwikkeld en onderhoud. Hierbij kan je denk aan de cloud, on premise en webapplicaties welke worden gebruikt in bijvoorbeeld industriële bakkerijen, biogasinstallaties en kwekerijen. Deze applicaties verzorgen (remote) de aansturing en monitoring van processen, machines en robots. Van a tot z ben je betrokken bij projecten. Dit betekent vanaf ontwerp tot oplevering. Je moet samen met jouw team een goed product neer zetten. Dit begint met het opzetten van het ontwerp. De basis van de software moet staan als een huis. Daarvoor moet jij

Bekijk vacature »

IoT Developer

Ben jij innovatief, heb jij passie voor energie en ben je data gedreven? Bouw dan mee aan IoT binnen Bredenoord. Samen met een gedreven team werk jij aan mooie technische en innovatieve oplossingen. Wat houdt de functie van IoT Developer in? Binnen Bredenoord zijn wij momenteel volop in ontwikkeling met ons IoT platform. Als uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een IoT Developer. Je zal in projectverband meehelpen met het implementeren van IoT vraagstukken binnen Bredenoord. Als IoT Developer op onze R&D-afdeling word je verantwoordelijk voor het verder inrichten en beheren van ons nieuwe IoT platform. Dat

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor onze opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij opzoek naar een software programmeur die goed kan schrijven in de talen C of C++ en die het leuk vind om te werken met Linux! Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf wil de klanten een volledige oplossing kunnen bieden, waarbij ze een

Bekijk vacature »

Medior Front end developer React

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor op de

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Full stack web- en appdevelopment; Vertalen van de functionele wensen naar de technische specificaties; Sturing geven aan/klank board zijn voor de software teams; Trainen van de software teams; Sparren met klanten; Meedenken over architectuur. Hier ga je werken De organisatie is een bureau welke websites en mobiele applicaties bouwt voor verschillende toonaangevende organisaties. Hierbij richten zij zich voornamelijk op de sectoren leisure, overheid en zorg. De sfeer intern kenmerkt zich door informaliteit, gezelligheid en ambitie. Ze werken dag in dag uit samen om mooie producten op te leveren voor hun klanten. Op dit moment zijn er

Bekijk vacature »

PHP Developer Symfony

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail. Hier ga je werken Als PHP Developer kom je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development teams welke ieder verantwoordelijk zijn voor hun 'eigen' klanten. Jouw team bestaat uit 6 backend

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Jij als front end developer gaat werken binnen de teams van onze klant, uiteraard met alle moderne technieken. Opdrachten worden echt gericht op jouw leerdoelen en jouw behoeftes. Wij hebben een omgeving gecreëerd waarin je echt jezelf kan zijn en waar echt gekeken wordt naar jouw voorkeuren. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en dan ga weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en dus jezelf snel ontwikkelen. Eisen Je bent communicatief vaardig en houdt van een dynamische omgeving Je hebt HBO werk- en denkniveau Je hebt gedegen kennis

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

IoT Software Developer PHP

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een IoT software developer met kennis van PHP. In deze rol wordt je verantwoordelijk voor het vernieuwen van het multimedia platform van een super tof bedrijf in Breda. Je gebruikt PHP als programmeerlaag, en bent in staat om de helicopterview te pakken / projectmatig te werken. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "intern" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in het moderniseren van het platform door het deels opnieuw op te zetten of

Bekijk vacature »
Ingwer Koene

Ingwer Koene

30/09/2012 13:28:55
Quote Anchor link
Beste, PhpHulpers..

Ik heb een nieuwe opdracht binnen gekregen waarbij ik een webshop + CMS moet maken voor een klant. Alleen ik heb zelf geen ervaring met PHP zou iemand mij hiermee kunnen helpen.. of het me kunnen leren? (:
Zou héél erg fijn zijn!
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 23:50:24
 
- SanThe -

- SanThe -

30/09/2012 13:32:52
Quote Anchor link
Sorry hoor, maar dit vind ik onzinnig.
 
Ingwer Koene

Ingwer Koene

30/09/2012 13:33:55
Quote Anchor link
Wat bedoel je hiermee?
 
- SanThe -

- SanThe -

30/09/2012 13:35:26
Quote Anchor link
Je neemt een opdracht aan terwijl je er geen verstand van hebt.
 
Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

30/09/2012 13:36:50
Quote Anchor link
je hebt toch ook gratis cms pakketten? Kijk eens naar Magento
 
Ingwer Koene

Ingwer Koene

30/09/2012 13:36:52
Quote Anchor link
Die webshop/cms is er later bij gekomen.(:

Toevoeging op 30/09/2012 13:39:24:

Nick Dijkstra op 30/09/2012 13:36:50:
je hebt toch ook gratis cms pakketten? Kijk eens naar Magento


Ja, maar ik Magento enzo kan ik niet een compleet eigen template maken etc.
 
Koen Hollander

Koen Hollander

30/09/2012 13:51:15
Quote Anchor link
Als je een beetje de tijd neemt om de tutorials op deze site door te neme kom je al heel ver.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

30/09/2012 13:53:12
Quote Anchor link
Volledig eens met SanThe. Hoe kun je nou een opdracht aannemen als je er geen verstand van hebt???

Dat zou hetzelfde zijn als ik een aannemer een huis laat bouwen, en die aannemer achteraf zegt "Sorry meneer, maar eigenlijk weet ik alleen maar hoe ik stenen moet metselen... het spijt me."
 
Albert de Wit

Albert de Wit

30/09/2012 14:09:51
Quote Anchor link
je kunt nu beter die opdracht weigeren. als je een webshop module gaat maken voor iemand moet je tenminste de basis van php kennen en Object Oriented kunnen programmeren. als je dus niks van php weet ben je echt nergens. als je er een jaar of 2 in investeerd kun je misschien nog ergens komen maar ik denk niet dat je werkgever daar op zit te wachten
 
Joakim Broden

Joakim Broden

30/09/2012 18:03:54
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 30/09/2012 13:53:12:
Volledig eens met SanThe. Hoe kun je nou een opdracht aannemen als je er geen verstand van hebt???


Ben ik het dus totaal niet mee eens. Waarom zou je geen opdrachten aan kunnen nemen waar je geen verstand van hebt? Zo leer je juist nieuwe dingen. Ik neem ook wel eens opdrachten aan waar ik nog nooit eerder mee gewerkt heb, gewoon in verdiepen en duidelijk naar de klant toe zijn wat hij of zei kan verwachten.
 
Flip --

Flip --

30/09/2012 18:17:52
Quote Anchor link
Eens met Hertog Jan. Ik heb wel eens een klus gehad bij een werkgever die wilde dat ik iets maakte in een programmeertaal die ik nooit gedaan geleerd had. Heb dat gewoon aangegeven maar ze vonden het niet erg om me meer tijd te geven om dit ondertussen even te leren. Gewoon eerlijk zaken doen.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

30/09/2012 18:41:30
Quote Anchor link
Bedrijf vraagt aan topic starter om een werkende webshop en cms te maken. Topic starter geeft hier nu aan dat hij geen verstand heeft van PHP. Met alle respect, maar ik moet er niet aan denken dat ik, als ik ondernemer zou zijn, aan iemand een opdracht geef en diegene beheerst de programmeertaal niet!!!! Dat je op voorhand nog niet exact weet hoe je een bepaald tooltje moet maken dat kan... maar als je een complete programmeertaal niet beheerst is het een compleet ander verhaal. Als opdrachtgever moet je erop kunnen vertrouwen dat de opdrachtnemer een expert is in zijn vakgebied en dat hij verstand heeft van wat hij doet. Dat is nu duidelijk niet het geval.
 
Kees Schepers

kees Schepers

30/09/2012 18:45:00
Quote Anchor link
Hertog Jan op 30/09/2012 18:03:54:
Ozzie PHP op 30/09/2012 13:53:12:
Volledig eens met SanThe. Hoe kun je nou een opdracht aannemen als je er geen verstand van hebt???


Ben ik het dus totaal niet mee eens. Waarom zou je geen opdrachten aan kunnen nemen waar je geen verstand van hebt? Zo leer je juist nieuwe dingen. Ik neem ook wel eens opdrachten aan waar ik nog nooit eerder mee gewerkt heb, gewoon in verdiepen en duidelijk naar de klant toe zijn wat hij of zei kan verwachten.




Ik vindt het ook aan de context liggen, maar wel enigzins met je eens. Ik neem namelijk ALLEEN opdrachten aan waar zaken aan bod komen waar ik geen verstand van heb. Het is dus voor mij een voorwaarde. Als ik alleen dingen zou doen waar ik verstand van zou hebben, zou ik niets bij leren.

Maar toch moet ik de meest gelijk geven en is het waarschijnlijk voor topic starter te hoog gegrepen. Om Ozzie zijn voorbeeld nou eens te overdrijven, stel dat ik als web developer een opdracht aan neem om een huis te bouwen, terwijl ik hier 0% kennis van heb dan kan ik het niet maken tegenover de klant om mij eerst komende 5 jaar te verdiepen in het bouwen van een huis en daarna begin aan zijn huis ;)

Ik zou het sowieso met de klant overleggen en erkennen dat je er geen ervaring in hebt. Als de klant er dan mee akkoord gaat kun jij je tijd nemen om E-commerce/CMS software onder de knie te krijgen.

Ik zou voor E-commerce kijken naar Magento en voor CMS naar Drupal/Wordpress.
 
Ingwer Koene

Ingwer Koene

30/09/2012 19:31:46
Quote Anchor link
Zoals ik al eerder zei is de webshop/cms er later bij gekomen.. en daarbij heb ik inderdaad ook vermeld dat ik die programeertaal nog niet in handen had. tevens is de klant ook een goede vriendin van mij.
 
Chris -

Chris -

30/09/2012 19:35:29
Quote Anchor link
Ingwer, je kunt twee dingen doen. Of zelf de tijd nemen om het te leren en dit ook aan te geven tegen je klant/vriendin, of de opdracht uitbesteden aan iemand anders. Afhankelijk van het budget zou ik het laatste doen. Je kunt hier op de website onder vacatures een topic aanmaken met voldoende informatie!
 
Ingwer Koene

Ingwer Koene

30/09/2012 19:37:33
Quote Anchor link
Ik ben ook onder mij mede-programmeurs al mensen aan het zoeken die het gratis/voor een bepaald bedrag willen doen.. en telkens heb ik mensen die achteraf opeens niet meer reageren.
 
Joakim Broden

Joakim Broden

30/09/2012 20:00:57
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 30/09/2012 18:41:30:
Bedrijf vraagt aan topic starter om een werkende webshop en cms te maken. Topic starter geeft hier nu aan dat hij geen verstand heeft van PHP. Met alle respect, maar ik moet er niet aan denken dat ik, als ik ondernemer zou zijn, aan iemand een opdracht geef en diegene beheerst de programmeertaal niet!!!! Dat je op voorhand nog niet exact weet hoe je een bepaald tooltje moet maken dat kan... maar als je een complete programmeertaal niet beheerst is het een compleet ander verhaal. Als opdrachtgever moet je erop kunnen vertrouwen dat de opdrachtnemer een expert is in zijn vakgebied en dat hij verstand heeft van wat hij doet. Dat is nu duidelijk niet het geval.


Als de opdrachtgever op de hoogte is van het niet benutten van de kennis kan die toch ook naar een ander bedrijf gaan om een webshop te laten maken? Als er duidelijke afspraken worden gemaakt en de opdrachtgever goed op de hoogte is er geen enkel probleem om een opdracht aan te nemen waar je nog geen kaas van gegeten hebt. 'No cure, no pay'
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

30/09/2012 23:21:47
Quote Anchor link
@Hertog Jan, indien opdrachtgever op de hoogte is van het feit dat de topic starter geen PHP beheerst, is het natuurlijk een ander verhaal. Dit was mij in eerste instantie niet duidelijk. Het kwam over alsof de topic starter een opdracht had aangenomen waarvan de opdrachtgever niet op de hoogte was dat hij geen PHP beheerst. Als dit duidelijk aan de opdrachtgever is gecommuniceerd en die accepteert dat is er natuurlijk niks aan de hand.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

30/09/2012 23:24:32
Quote Anchor link
Hertog Jan op 30/09/2012 18:03:54:
Ozzie PHP op 30/09/2012 13:53:12:
Volledig eens met SanThe. Hoe kun je nou een opdracht aannemen als je er geen verstand van hebt???


Ben ik het dus totaal niet mee eens. Waarom zou je geen opdrachten aan kunnen nemen waar je geen verstand van hebt? Zo leer je juist nieuwe dingen. Ik neem ook wel eens opdrachten aan waar ik nog nooit eerder mee gewerkt heb, gewoon in verdiepen en duidelijk naar de klant toe zijn wat hij of zei kan verwachten.

PHP leren is vrij basaal. De klant staat niet te wachten op 3 maanden vertraging omdat diegene nog even PHP moet leren.

Hertog Jan neemt vast wel een opdracht aan wat hem tot nieuwe kennis verrijkt, maar ik durf te wedden dat hij de basis daarvan al kent.

Het is namelijk de leercurve, die van belang is.


Toevoeging op 30/09/2012 23:26:43:

Ingwer Koene op 30/09/2012 19:37:33:
Ik ben ook onder mij mede-programmeurs al mensen aan het zoeken die het gratis/voor een bepaald bedrag willen doen.. en telkens heb ik mensen die achteraf opeens niet meer reageren.

Ligt ook aan welk bedrag. Er zijn mensen die er 30 euro per uur voor vragen, en dit zijn de goedkoopste. Je moet niet gek opkijken van iemand die er 75 euro p.u voor vraagt, of misschien wel meer zelfs....

Toevoeging op 01/10/2012 09:49:41:

Grappig, je vraagt precies hetzelfde op one2xs.com..
Gewijzigd op 01/10/2012 09:51:30 door - Ariën -
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.