Website Fox-Creations

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

.Net Ontwikkelaar

Dit ga je doen Het ontwerpen en ontwikkelen van software voor klanten; Het bijdragen van kennis en ervaring; Het integreren van van de software en afstemmen met klanten; Het functioneel testen van de ontwikkelde software. Hier ga je werken Voor onze relatie zijn wij momenteel op zoek naar een .Net Developer die wilt werken aan software die draait op machines wereldwijd. De organisatie produceert software voor applicaties die gebruikt worden in verschillende branches. De software wordt geleverd aan fabrikanten van verschillende robotica en machines. Als .Net ontwikkelaar ben je intern onderdeel van het team wat de applicatie omgevingen ontwikkeld en

Bekijk vacature »

Full Stack Developer/ Applicatie Ontwikkelaar

Wat jij doet Als Applicatie Ontwikkelaar ben je onderdeel van het team die de Rimote omgeving ontwikkeld en onderhoud. Hierbij kan je denk aan de cloud, on premise en webapplicaties welke worden gebruikt in bijvoorbeeld industriële bakkerijen, biogasinstallaties en kwekerijen. Deze applicaties verzorgen (remote) de aansturing en monitoring van processen, machines en robots. Van a tot z ben je betrokken bij projecten. Dit betekent vanaf ontwerp tot oplevering. Je moet samen met jouw team een goed product neer zetten. Dit begint met het opzetten van het ontwerp. De basis van de software moet staan als een huis. Daarvoor moet jij

Bekijk vacature »

Software Developer C# .NET

Functie omschrijving Zoek jij een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf? Wij zijn voor deze functie op zoek naar een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! Verder ga jij je bezighouden met: Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk

Bekijk vacature »

API Developer Red Hat Fuse

Dit ga je doen Als API Developer zal je verantwoordelijk zijn voor het: het maken van API's en het correct laten draaien van de API's op het platform. Hierdoor kom je in aanraking met Red Hat Fuse, Springt Boot, 3Scale, Red Hat SSO, Openshift en Azure DevOps; zorgen voor de kwaliteit van de ontwikkeling, integratie en prestaties van de API's; zorgen voor een stabiel integratieplatform. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap dat hoofdzakelijk op OpenShift, Azure en

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Voor een bedrijf in Den Bosch zoek ik een PHP Developer, die al wat werkervaring heeft. Jij gaat aan de slag met de verdere professionalisering van de interne applicaties en software. In de functie ga je verder: Verdere ontwikkeling eigen CRM systeem, vooral middels PHP; Bouwen van verschillende API's & koppelingen; Meedenken om de software/applicaties te verbeteren/optimaliseren; Aan de slag met de interne tooling. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er werken ruim 70 medewerkers, verdeeld over verschillende afdelingen. De afdeling Development bestaat uit vijf collega's, onder

Bekijk vacature »

Software Developer PHP JavaScript Python HBO SQL

Samengevat: Wij zijn een softwarebedrijf voor Autodealers. Ben jij een Medior of Senior Software Developer? Heb je ervaring met PHP, JavaScript of Python? Vaste baan: Java.Developer Software HBO €3.000 - €5.200 Bij ons op de werkvloer is er een positieve en informele sfeer. Naast een goede begeleiding en een enthousiaste klantenkring biedt deze werkgever een prettige omgeving met zeer afwisselende werkzaamheden. Houd jij van aanpakken en denk je dat je deze uitdaging aankunt? Dan zoeken wij jou! Zij werken voor grote klanten. Zij doen omvangrijke projecten die we bij deze werkgever op kantoor realiseren (geen detachering). Zij werken met state-of-the-art

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

PHP ontwikkelaar

Functie Jij komt te werken in een development team van 9 man. Het grootste deel doet back end development en daarnaast is er 1 teamlead en 1 tester in het team. Dit Agile team is van groots belang voor de organisatie omdat zij voornamelijk alle eigen systemen in-house ontwikkelen. Naast het door ontwikkelen van het bestaande platform en de software die daarbij komt kijken, zul jij je ook bezighouden met het realiseren en opzetten van nieuwe projecten binnen het bedrijf. Je staat nauw met de klant in contact om zo hun wensen zo goed mogelijk te kunnen realiseren. Daarnaast ontwikkel

Bekijk vacature »

Back end Node.js developer

Functie Het ontwikkelteam bestaat momenteel uit 5 (back-end) Developers, 2 systeembeheerders, 1 DevOps engineer, 1 Tech Lead en 2 Scrum Masters. Samen wordt er doorontwikkeld aan twee SaaS-platformen die in een hoog tempo doorontwikkeld moeten worden. Omdat innovatie een belangrijk speerpunt binnen de organisatie is, wordt er ook continu naar snellere en slimmere oplossingen te bedenken en realiseren. Als Back-end Developer hou jij je dagelijks bezig met vraagstukken zoals: API-development, high volume datastromen, het ontwikkelen van Bots aan de hand van A.I. Daarnaast denk en werk jij mee aan de onlineapplicaties voor klanten. Er wordt zelfstandig en in teamverband gewerkt

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar Identity & Access Management

Dit ga je doen Als Identity & Access Management Ontwikkelaar zorg jij er voor dat studenten, medewerkers en docenten de juiste benodigdheden op het juiste moment kunnen gebruiken; Het juist opslaan van onderzoeksdata en het openbaar beschikbaar stellen van publicaties (Open Access); Studenten, collega's en wetenschappers ondersteunen; Agile en Scrum werken; Technisch Applicatiebeheer; Ontwikkelen in One Identity Manager en VB.NET. Hier ga je werken Als Ontwikkelaar kom je terecht in een hecht team die zich richt op wetenschappelijke informatie en ICT. Jij bent degene die er voor zorgt dat alle informatie, uit diverse onderzoeken, bij de juiste personen terecht komt.

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail; Verantwoordelijk voor de front-end werkzaamheden; Naast de front-end werk je ook aan de backend. Hier ga je werken Als Full Stack Developer komt je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development

Bekijk vacature »

Senior .Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Cymer Patch Server Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12919 Introductie This new patch server will be built on Python and Django ReST and GraphQL services with a React frontend, it will consist of several microservices and run on a Kubernetes cluster. It will be supported by several middleware applications such as ElasticSearch, Redis, RabbitMQ, Oracle and Artifactory. Functieomschrijving The Patch Admin team always aim to deliver software at a high quality, we avoid sacrifices here to maintain our velocity. Practically this means that we practice test driven development and perform end-to-end automated testing on our software. This means

Bekijk vacature »
Matthijs Vos

Matthijs Vos

20/04/2012 14:12:26
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik heb een website gemaakt voor mijn bedrijfje (die nog een beetje van de grond moet komen). Echter ben ik nog niet helemaal tevreden met de lay-out en wat er op staat.
Zijn er vanaf hier nog mensen die tips hebben?

Fox-Creations.nl

Matthijs Vos
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 17:46:53
 
- SanThe -

- SanThe -

20/04/2012 14:19:50
Quote Anchor link
Voor mij onbereikbaar. Behoorlijk wat fouten in de DNS:
http://www.intodns.com/fox-creations.nl
 
Matthijs Vos

Matthijs Vos

20/04/2012 14:21:55
Quote Anchor link
uhhhmm, dat is raar.. komt waarschijnlijk nog door de server waar we momenteel opzitten, die is niet optimaal. Met een maandje gaan we verhuizen, wat voor een error krijg je?
 
Reshad F

Reshad F

20/04/2012 14:23:36
Quote Anchor link
achtergrond kleur is lelijk. kies een rustige kleur bijv licht grijs ofzo verder is FOX CREATIONS in het groot bovenin niet mooi kies hier een ander kleurtje voor en andere font misschien?

verder teveel grijs op de website. zo krijgt niemand zin om de website te bekijken verder als ik over je menu's ga hoveren dan is onder DIENSTEN het webhosting stukjje te klein vergeleken met WEBBUILDING verder zou ik je footer onder de main body zetten dit ziet er strakker uit.

p.s. IE 9 is nog niet verouderd.. IE6 wel ;)

Toevoeging op 20/04/2012 14:24:34:

edit: je uitlijning mag ook beter
 
Matthijs Vos

Matthijs Vos

20/04/2012 14:25:55
Quote Anchor link
@reshadd bedankt voor je info, wat voor kleur zit jij aan te denken dan ipv grijs? met de header ga ik bezig. En wat bedoel je met de footer onder de main body?
 
Raymond van Os

raymond van Os

20/04/2012 14:26:35
Quote Anchor link
probeer een andere kleur combinatie, als ik dit zou zien als klant dan zou ik meteen denken van "is dit een professioneel bedrijf????" je zou een strak/rustig/overzichtelijk ontwerp moeten maken van hou jouw website er uit moet komen te zien. Denk er ook aan dat je jou klant de indruk wilt geven dat jij verstand hebt van zaken en dat de bezoeker direct/overzichtelijk kan vinden wat hij bij jou zoekt.

Even samengevat: ik zou een nieuw design maken waarmee jouw bedrijf er tussen de andere bedrijven met kop en schouder bovenuit springt.. verder zou je ook eens kunnen kijken op bijv. http://www.templatemonster.com/ hierop zie je bijvoorbeeld wat ik bedoel met het "met kop en schouder boven andere bedrijven uisteken" "het gebruik van frisse kleuren" en "het maken van een overzichtelijke website".

Verder lees ik dat je een eigen CMS systeem hebt, zorg er dan wel voor dat je bij je portfolio pagina dan ook mooie layouts/applicaties hebt staan van website's en applicaties die je met jou CMS hebt gemaakt. anders denkt de bezoeker ook van "is dit alles wat dit bedrijf kan maken met dit CMS???" Ik zal dan als bezoeker eerst wel even bij een ander bedrijf kijken wat zij zoal hebben ontwikkeld met hun CMS systeem.

Succes ermee,

Raymond van Os
Gewijzigd op 20/04/2012 14:33:15 door raymond van Os
 
Joakim Broden

Joakim Broden

20/04/2012 14:28:29
Quote Anchor link
Sorry hoor maar ik vind de website echt waardeloos (mijn mening). Als eigen grafisch bedrijf moet je met vernieuwende, moderne, voorbeeld zijn van wat jij klanten te bieden hebt. Ik krijg echt een gevoel of ik naar een powerpoint creatie zit te kijken van 15 jaar terug (heb ik ook bij je portfolio items). Alles wat je toepast is zwaar achterhaald.

1) Bevel Embos/Innerglow in je logo? Not done.
2) Dikke gradient op achtergrond? Not done.
3) Achtergrond felle kleuren? Website opeens saai grijs?
4) Zwart op grijs? Lees erg slecht
5) Een schreef lettertype? Dat gebruik je zelden op websites, behalve in titels of als de uitstraling ouderwets moet lijken..

Hoe oud ben je als ik vragen mag? 12 jaar, als je ouder bent dan moet je je echt veel meer gaan verdiepen in webdesign, het is niet iets wat je zomaar doet. Hier zijn complete opleidingen voor. Kijk eens hoe anderen grafische bedrijven websites vormgeven van deze tijd.

Hopelijk kun je hier wat mee,
Succes
 
Matthijs Vos

Matthijs Vos

20/04/2012 14:43:45
Quote Anchor link
Hallo, Iedereen bedankt voor de tips. Ik ga er mee bezig.
@Raymon, ik heb niet mijn eigen cms maar ik maak lay-out's voor CMS systeem Wordpress, maar als dat niet duidelijk in de tekst staat zal ik hier nog eens een keer naar kijken.

@Hertog Ik ben 15, en over wat er in het portfolio staat, dit zijn al wat oudere projecten en hier zullen binnen kort zeker nieuwere/mooiere projecten op komen.
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

20/04/2012 15:12:52
Quote Anchor link
Nog afgezien van bovenstaande opmerkingen, maar om in 1 zin twee taalfauten te maken vind ik ook een beetje jammer:
"U bezoekt fox-creations.nl momenteel via een verouderd browser. U word geadviseerd uw browser up-te-daten".

En IE8 is toch nog niet zo oud?
 
Matthijs Vos

Matthijs Vos

20/04/2012 15:21:44
Quote Anchor link
@Obelix, die zin moest ik inderdaad nog even laten checken op spelling, wist niet precies hoe je dat schreef. En dan dat er staat was vooral ivm wat bug's die grote gedeelte momenteel zijn verholpen (volgen's mij) dus dat kan er idd af.
 
Mark Bos

Mark Bos

20/04/2012 15:40:30
Quote Anchor link
Ik ben inderdaad eens met Hertog Jan, als webdesigner's bedrijf kan je echt niet met zo'n website aankomen zetten. ik denk ook niet dat je jezelf moet zien als webdesigner in 2003 waren de website nog iets beter dan jouw site. bedoel het niet als afkraken maar ga eens website bezoeken zoals cssmania.com en webdesignerdepot.com leer daarvan, kijk hoe die ontwerpen zijn, en je moet natuurlijk wel een beetje grafisch inzicht hebben wil je iets mooi kunnen maken.
 
- Raoul -

- Raoul -

20/04/2012 16:26:50
Quote Anchor link
Vind dit niet echt zo super, de stijl van je design is heel erg oud.
Verder waarom al dat schreeuwerige lichtblauw?
Ik zou ook nog wat doen aan dat logo, is:
1) Heel erg lelijk (sorry, maar dit denk ik er gewoon van)
2) Komt niet professioneel over

Kortom, er is nog heel veel werk aan!

Toevoeging op 20/04/2012 16:28:10:

Matthijs Vos op 20/04/2012 14:43:45:
En over wat er in het portfolio staat, dit zijn al wat oudere projecten en hier zullen binnen kort zeker nieuwere/mooiere projecten op komen.


Niet om je af te kraken, maar als ik het ontwerp van je site zie denk ik niet dat bezoekers nog iets mooiers zullen verwachten van je.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.