Website Fox-Creations

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP Developer Symfony

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail. Hier ga je werken Als PHP Developer kom je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development teams welke ieder verantwoordelijk zijn voor hun 'eigen' klanten. Jouw team bestaat uit 6 backend

Bekijk vacature »

(Junior) Back-end Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Altijd al willen werken bij een organisatie, die maatwerk applicaties bouwt, die echt impact hebben in de maatschappij? Dit is je kans. Voor een kleine organisatie in de regio van Eindhoven ben ik op zoek naar een C# Ontwikkelaar. Jij gaat aan de slag met de ontwikkeling van maatwerk software en applicaties. Deze organisatie werkt voor grote organisaties in Nederland, maar ook voor het MKB. De projecten waar je aan gaat werken zijn erg divers, waardoor je werk uitdagend blijft en je erg veel kan leren. Verder ga je aan

Bekijk vacature »

Senior Java Developer

Als Senior Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde Java professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfs kritische systemen voor onze klanten in regio Noordoost zoals DUO, ING, CJIB en Tendernet. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meetups en doen veel aan kennisdeling. Sogetisten hebben plezier in hun werk en

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer werk jij samen in een multidisciplinair ontwikkel team met 1-2 Senior .NET developers, twee front-end developers, Data Scientists en één UX designer. Als team werken jullie aan het ontwikkelen van een Cloud based applicatie en aan het stabieler maken van deze applicatie. Ook unit testing gaat erg belangrijk worden in jouw nieuwe functie. Samen met de Senior .NET ontwikkelaar wordt jij verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de API. Jullie werken met veel data en incidenteel komen er ook data vraagstukken en zullen er wat queries gedraaid moeten worden. Dit betekend dat jij veel gaat werken met

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Als Java Developer ben je verantwoordelijk voor: Het ontwikkelen van nieuwe en bestaande webservices; Het uitbreiden van functionaliteiten binnen de producten- en dienstenportefeuille; Het werken aan gegevensuitwisseling met bijvoorbeeld SOAP; Testen van frameworks met gebruik van UNIT en Selenium. Hier ga je werken De organisatie waar je komt te werken is een semi-overheidsinstelling, gesitueerd in Utrecht en zorgt voor een goede samenwerking tussen verschillende overheidsinstanties. Het is een familiaire club die gaat voor kwaliteit en langdurige relaties. Zo zorgen zij ervoor dat er op grote schaal vertrouwelijke informatie tussen verschillende overheidsinstellingen wordt uitgewisseld. Hun werk zorgt

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als senior .NET ontwikkelaar en aankomend lead developer ben jij in één van de drie development teams verantwoordelijk voor het volgende: • Jij hebt een oogpunt op modernisering en bent verantwoordelijk voor de technische staat en architectuur van de applicatie; • Jij bent verantwoordelijk voor het reviewen van de technische haalbaarheid van verschillende onderwerpen; • Jij bent verantwoordelijk voor een goede aansluiting binnen het multidisciplinaire team en de bijbehorende taken; • Jij bent verantwoordelijk voor het aandragen van verbetervoorstellen en ontwikkelstandaarden in zowel de techniek als architectuur; • Jij bent meewerkend voorman en ondersteunt en coacht jouw team op

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Front-end Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Senior Lead Front End Developer

Functieomschrijving Voor Stichting Waternet zijn wij op zoek naar een senior Lead Front End Developer. Binnen het DevOps team Online zijn we op zoek naar een Senior Lead Front End developer met kennis van toegankelijkheid. Deze developer zal zich bezighouden met development van webpaginas die in verbinding staan met systemen uit het back office. Taken Ontwerpen, ontwikkelen, implementeren, documenteren en beheren van webapplicaties in een Azure-omgeving Debuggen, analyseren en oplossen van problemen in de OTAPomgevingen Je participeert in het DevOpsTeam Online voor het verder uitwerken en implementeren van gebruikerswensen Je bent betrokken bij toegankelijkheid audits en het implementeren van WCAG

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

Als Back-End Web Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als Back-End Web Developer bij Coolblue? Als Back-End Web Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Als backend developer weet je de weg in PHP, kan je in Typescript een microservice op zetten of ben je bereid om dit te leren. Ook Web Backend Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen PHP

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer (Vue.js)

Functie Als Front-end developer ben je uiteindelijk overkoepelend aan de slag voor de 3 ontwikkelteams die ieder aan een specifiek product werken. In samenwerking met de UX-designer en de huidige Front-end developer zorg je voor gebruiksvriendelijke software. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en feautures naar een hoger niveau te tillen? En vind je het niet erg om oudere delen van de applicaties te refactoren i.c.m. het toevoegen van nieuwe functionaliteiten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en zelfredzaamheid)

Bekijk vacature »

Software Developer Mendix / Maatschappelijk Betrok

Dit ga je doen Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Werken met Scrum methodiek; Ontwikkelen van vooruitstrevende oplossingen; Meedenken over nieuwe applicaties en ontwikkelingen; On the job eigen maken van de Mendix omgeving. Hier ga je werken Deze dynamische en snelgroeiende organisatie begeeft zich in de recyclingbranche. Zij nemen op duurzame en efficiënte manier de recycling op zich. Vanwege hun snelle groei zijn zij op zoek naar een young professional die zich graag wilt ontwikkelen als Mendix Developer. Je komt te werken binnen een IT team van +/- 15 medewerkers. Het huidige ‘vaste’

Bekijk vacature »

Experienced Lead Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Delft Vacature ID: 13301 Introductie We are seeking a Lead Java Developer for our team in the area of Delft. You will develop an application used exclusively by the engineers and geologists for site characterizations, which imports raw field and laboratory measurements for further processing, integration, ground modelling, and geotechnical analysis and reporting. The client/server application is entirely written in Java, and the server is hosted in the Amazon cloud, utilizing frameworks such as Spring and Hibernate, and connected to an MS SQL Server RDS instance. There is a trend towards using more

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie Middels Scrum en sprints bouw jij in deze functie mee aan complexe webapplicaties en ons SaaS platform. Hierbij hoort ook architectuur tot een van je taken. Daarnaast ben je één van de leden van het Scrum team. Dat betekent dat je naast je kerntaken ook in contact staat met de product owner. Oftewel, je bent bij het gehele ontwikkelproces betrokken. Tools die hierbij gebruikt worden zijn o.a. PHP, Symfony en Git. Eisen • Minimaal HBO werk- en denkniveau • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met PHP • Kennis en ervaring Symfony (Laravel is pré) & Lando • Kennis van

Bekijk vacature »

Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij komt terecht binnen een informeel team waarin je verantwoordelijk bent voor de backend systemen voor grote klanten als Ziggo en KPN. Als Medior Java developer werk je in teamverband en soms individueel. Gedurende de werkweek zal je veelvuldig sparren met je collega’s voor een goede implementatie van de software. Ben jij een echte Java developer? Ben je geïnteresseerd in de nieuwste technieken en de laatste ontwikkelingen? Dan ben je hier aan het juiste adres! Eisen Wat wordt er van jou verwacht? • Minimaal HBO/WO denk- en werkniveau; • Analytisch sterk, open

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar ontbreekt er aan passie en motivatie niks. Jij bent communicatief sterk en pakt iedere uitdaging dan ook met beide handen aan. Op projectbasis ga jij met je team of met enkele andere ontwikkelaars intern aan de slag bij diverse partners. Op basis van het project ga jij aan de slag en zijn de werkzaamheden en technieken erg divers. Jouw werkgever stelt jouw ontwikkeling hierin voorop, zo krijg je een vast vertrouwenspersoon die één keer in de maand op locatie van jouw project zal kijken hoe het gaat en of er eventuele aandachtspunten zijn. Daarnaast krijg

Bekijk vacature »
Matthijs Vos

Matthijs Vos

20/04/2012 14:12:26
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik heb een website gemaakt voor mijn bedrijfje (die nog een beetje van de grond moet komen). Echter ben ik nog niet helemaal tevreden met de lay-out en wat er op staat.
Zijn er vanaf hier nog mensen die tips hebben?

Fox-Creations.nl

Matthijs Vos

PHP hulp

PHP hulp

06/11/2024 05:27:35

- SanThe -

- SanThe -

20/04/2012 14:19:50
Quote Anchor link
Voor mij onbereikbaar. Behoorlijk wat fouten in de DNS:
http://www.intodns.com/fox-creations.nl

Matthijs Vos

Matthijs Vos

20/04/2012 14:21:55
Quote Anchor link
uhhhmm, dat is raar.. komt waarschijnlijk nog door de server waar we momenteel opzitten, die is niet optimaal. Met een maandje gaan we verhuizen, wat voor een error krijg je?

Reshad F

Reshad F

20/04/2012 14:23:36
Quote Anchor link
achtergrond kleur is lelijk. kies een rustige kleur bijv licht grijs ofzo verder is FOX CREATIONS in het groot bovenin niet mooi kies hier een ander kleurtje voor en andere font misschien?

verder teveel grijs op de website. zo krijgt niemand zin om de website te bekijken verder als ik over je menu's ga hoveren dan is onder DIENSTEN het webhosting stukjje te klein vergeleken met WEBBUILDING verder zou ik je footer onder de main body zetten dit ziet er strakker uit.

p.s. IE 9 is nog niet verouderd.. IE6 wel ;)

Toevoeging op 20/04/2012 14:24:34:

edit: je uitlijning mag ook beter

Matthijs Vos

Matthijs Vos

20/04/2012 14:25:55
Quote Anchor link
@reshadd bedankt voor je info, wat voor kleur zit jij aan te denken dan ipv grijs? met de header ga ik bezig. En wat bedoel je met de footer onder de main body?

Raymond van Os

raymond van Os

20/04/2012 14:26:35
Quote Anchor link
probeer een andere kleur combinatie, als ik dit zou zien als klant dan zou ik meteen denken van "is dit een professioneel bedrijf????" je zou een strak/rustig/overzichtelijk ontwerp moeten maken van hou jouw website er uit moet komen te zien. Denk er ook aan dat je jou klant de indruk wilt geven dat jij verstand hebt van zaken en dat de bezoeker direct/overzichtelijk kan vinden wat hij bij jou zoekt.

Even samengevat: ik zou een nieuw design maken waarmee jouw bedrijf er tussen de andere bedrijven met kop en schouder bovenuit springt.. verder zou je ook eens kunnen kijken op bijv. http://www.templatemonster.com/ hierop zie je bijvoorbeeld wat ik bedoel met het "met kop en schouder boven andere bedrijven uisteken" "het gebruik van frisse kleuren" en "het maken van een overzichtelijke website".

Verder lees ik dat je een eigen CMS systeem hebt, zorg er dan wel voor dat je bij je portfolio pagina dan ook mooie layouts/applicaties hebt staan van website's en applicaties die je met jou CMS hebt gemaakt. anders denkt de bezoeker ook van "is dit alles wat dit bedrijf kan maken met dit CMS???" Ik zal dan als bezoeker eerst wel even bij een ander bedrijf kijken wat zij zoal hebben ontwikkeld met hun CMS systeem.

Succes ermee,

Raymond van Os
Gewijzigd op 20/04/2012 14:33:15 door raymond van Os

Joakim Broden

Joakim Broden

20/04/2012 14:28:29
Quote Anchor link
Sorry hoor maar ik vind de website echt waardeloos (mijn mening). Als eigen grafisch bedrijf moet je met vernieuwende, moderne, voorbeeld zijn van wat jij klanten te bieden hebt. Ik krijg echt een gevoel of ik naar een powerpoint creatie zit te kijken van 15 jaar terug (heb ik ook bij je portfolio items). Alles wat je toepast is zwaar achterhaald.

1) Bevel Embos/Innerglow in je logo? Not done.
2) Dikke gradient op achtergrond? Not done.
3) Achtergrond felle kleuren? Website opeens saai grijs?
4) Zwart op grijs? Lees erg slecht
5) Een schreef lettertype? Dat gebruik je zelden op websites, behalve in titels of als de uitstraling ouderwets moet lijken..

Hoe oud ben je als ik vragen mag? 12 jaar, als je ouder bent dan moet je je echt veel meer gaan verdiepen in webdesign, het is niet iets wat je zomaar doet. Hier zijn complete opleidingen voor. Kijk eens hoe anderen grafische bedrijven websites vormgeven van deze tijd.

Hopelijk kun je hier wat mee,
Succes

Matthijs Vos

Matthijs Vos

20/04/2012 14:43:45
Quote Anchor link
Hallo, Iedereen bedankt voor de tips. Ik ga er mee bezig.
@Raymon, ik heb niet mijn eigen cms maar ik maak lay-out's voor CMS systeem Wordpress, maar als dat niet duidelijk in de tekst staat zal ik hier nog eens een keer naar kijken.

@Hertog Ik ben 15, en over wat er in het portfolio staat, dit zijn al wat oudere projecten en hier zullen binnen kort zeker nieuwere/mooiere projecten op komen.

Obelix Idefix

Obelix Idefix

20/04/2012 15:12:52
Quote Anchor link
Nog afgezien van bovenstaande opmerkingen, maar om in 1 zin twee taalfauten te maken vind ik ook een beetje jammer:
"U bezoekt fox-creations.nl momenteel via een verouderd browser. U word geadviseerd uw browser up-te-daten".

En IE8 is toch nog niet zo oud?

Matthijs Vos

Matthijs Vos

20/04/2012 15:21:44
Quote Anchor link
@Obelix, die zin moest ik inderdaad nog even laten checken op spelling, wist niet precies hoe je dat schreef. En dan dat er staat was vooral ivm wat bug's die grote gedeelte momenteel zijn verholpen (volgen's mij) dus dat kan er idd af.

Mark Bos

Mark Bos

20/04/2012 15:40:30
Quote Anchor link
Ik ben inderdaad eens met Hertog Jan, als webdesigner's bedrijf kan je echt niet met zo'n website aankomen zetten. ik denk ook niet dat je jezelf moet zien als webdesigner in 2003 waren de website nog iets beter dan jouw site. bedoel het niet als afkraken maar ga eens website bezoeken zoals cssmania.com en webdesignerdepot.com leer daarvan, kijk hoe die ontwerpen zijn, en je moet natuurlijk wel een beetje grafisch inzicht hebben wil je iets mooi kunnen maken.

- Raoul -

- Raoul -

20/04/2012 16:26:50
Quote Anchor link
Vind dit niet echt zo super, de stijl van je design is heel erg oud.
Verder waarom al dat schreeuwerige lichtblauw?
Ik zou ook nog wat doen aan dat logo, is:
1) Heel erg lelijk (sorry, maar dit denk ik er gewoon van)
2) Komt niet professioneel over

Kortom, er is nog heel veel werk aan!

Toevoeging op 20/04/2012 16:28:10:

Matthijs Vos op 20/04/2012 14:43:45:
En over wat er in het portfolio staat, dit zijn al wat oudere projecten en hier zullen binnen kort zeker nieuwere/mooiere projecten op komen.

Niet om je af te kraken, maar als ik het ontwerp van je site zie denk ik niet dat bezoekers nog iets mooiers zullen verwachten van je.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.