website met idee van frames, maar dan zonder

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pieter van Ree

Pieter van Ree

16/04/2007 21:08:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik heb al topic gezocht op dit onderwerp, maar kom er maar niet uit. Misschien is het ook wel niet wat ik wil.
Ik heb een menubalk met daarin buttons. De layout is ongeveer als volgt
header.htm
home.htm

In de index.php heb ik bovenstaande met een include in de index geplaatst. Gaat allemaal goed.
Nu wil ik als ik op een button klik, de pagina laten openen in de home.htm, terwijl de header dus bovenaan blijft staan.

Excuus als het topic al vele malen is besproken. Wie wil/kan me helpen met beetje duidelijke uitleg? Veel kennis heb ik er niet van.

Alvast mijn dank,
Pieter
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 19:44:52
 
Guido van C

Guido van C

21/04/2007 23:14:00
Quote Anchor link
Daar hebben ze nou frames voor. Het zou misschien nog met javascript kunnen, maar ik vrees dat het uitdraait op telkens herladen van de complete pagina.
 
Ferdi R

Ferdi R

21/04/2007 23:33:00
Quote Anchor link
Euhm dit was toch al opgelost in een andere topic?
 
Danny Roelofs

Danny Roelofs

22/04/2007 00:54:00
Quote Anchor link
Pieter,

Je hebt al eenzelfde topic al geopend met dezelfde vraagstelling, gezien de andere topic al meer reactie's heeft gehad zal deze nu gesloten zijn.

Graag zien we je vervolg vragen in:

Deze topic

En voortaan s.v.p dus niet nog éen keer een topic openen met dezelfde vraag!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.