Website met SSL? Een SSL-certificaat is niet genoeg!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Chris -

Chris -

07/03/2011 11:23:24
Quote Anchor link
Een veilige verbinding tussen de server waar de website of webshop zich bevind, en de bezoeker, heeft zeker nut. Maar voor een veilige website is een beveiligde verbinding alleen niet genoeg. Wat heeft de beveiligde verbinding voor nut als een hacker nog steeds alles kan doen?

Lees hier het volledige artikel!
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 19:29:06
 
TJVB tvb

TJVB tvb

07/03/2011 11:51:35
Quote Anchor link
Ik vindt de titel redelijk misleidend.
Meer als:
Autogordel is niet genoeg! En dan gaan vertellen dat je een kinderslot nodig hebt om te zorgen dat kleine kinderen niet zomaar de auto uit kunnen.
 
- SanThe -

- SanThe -

07/03/2011 12:19:12
Quote Anchor link
Ik vind het een vaag verhaal. Alles is okee en je zit op de juiste site en opeens krijgt een ander een mailtje. Ik haal het hoe en wat niet uit dat verhaal. Het komt meer uit de lucht vallen.
 
Niels K

Niels K

19/03/2011 17:45:45
Quote Anchor link
Wat jij behandeld het geen XSS / CSS injection. Dit noemt men: CRSF -> Cross Site Request Forgery.

Daarnaast kan je de link met SSL ook helemaal niet leggen naar mijn mening. Had je niet beter op meerdere onderwerpen in kunnen spelen ? SQL, XXS, CRSF en noem maar op?

Niels
 
Nick Zwaal

Nick Zwaal

24/03/2011 17:11:50
Quote Anchor link
Ziet eruit als een waarschuwing dat je niet blind moet vertrouwen op alleen een ssl verbinding, maar meer haal ik er niet uit. Gewoon een waarschuwing voor nieuwelingen zoals mij :)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.