Website ontwikkel ideen

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Bart de kinkelaar

bart de kinkelaar

22/01/2015 17:55:01
Anchor link
Ik heb ervaring met CSS, PHP, HTML en JavaScript.
Alleen ben totaal idee-loos wat betreft het bedenken van websites.

Het leukste lijkt me om een website te bouwen waarvan er een nog niet echt bestaat, of maar voor een deel al bestaat.

Iemand Ideeën?
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 21:51:54
 
Fabian W

Fabian W

22/01/2015 18:32:02
Anchor link
Kun je een richting geven van interesses van je. Het hele ideeën spectrum is nogal groot.
 
Jan R

Jan R

23/01/2015 07:04:20
Anchor link
Ik zou eens kijken in mijn vrienden kring. in mijn verenigingen. Daar iets vragen wat ze praktisch vinden.

Zo heb ik bv een afwezigheidskalender gemaakt.
voor de competitie. Enkel dinsdagen voor 1 jaar. Elke gerbuiker kan instellen wanneer hij belet is. De beheerders voor iedereen.

Bij sportclubs: iets voor de uitslagen.

Jan
 
Henk de Vriep

Henk de Vriep

23/01/2015 11:20:12
Anchor link
Denk eens na wat je de hele dag doe en sla niet een klein ding over. Kijk eens of je daar iets van handig kunt automatiseren of kunt standaardiseren.

Daarnaast is het echt een eureka kwestie. Op een dag kom je op een goed idee en werk je het uit.
 
Bart de kinkelaar

bart de kinkelaar

23/01/2015 12:36:55
Anchor link
Dat klopt. Lange tijd ben je ideeloos, en uiteindelijk kom je opeens op een uitwerkbaar idee.

Er is niet echt iets wat betreft soort site van wat ik leuker/minder leuker vind. Verder iemand ideen?
 
Mario Cremer

Mario Cremer

07/01/2016 22:57:57
Anchor link
Hallo Bart,
Nog steeds ideeloos? Ik ben niet echt een webdeveloper. Weet over het algemeen wel wat er mogelijk is, maar kan het zelf niet realiseren.

Heb zelf een idee voor een afgeschermde website en kan wel wat hulp gebruiken.

Ik hoor graag van je.

Mario
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/01/2016 23:22:37
Anchor link
Het is zinvoller om dit via privé-bericht met hem te bespreken. Vanuit zijn profiel kan je hem een bericht sturen.

Omdat er weinig meer actueels te discussiëren valt doe ik hier maar een slotje op.
Veel succes alvast!
Gewijzigd op 07/01/2016 23:23:00 door - Ariën -
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.