website review

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Cymer Patch Server Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12919 Introductie This new patch server will be built on Python and Django ReST and GraphQL services with a React frontend, it will consist of several microservices and run on a Kubernetes cluster. It will be supported by several middleware applications such as ElasticSearch, Redis, RabbitMQ, Oracle and Artifactory. Functieomschrijving The Patch Admin team always aim to deliver software at a high quality, we avoid sacrifices here to maintain our velocity. Practically this means that we practice test driven development and perform end-to-end automated testing on our software. This means

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Rotterdam! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Binnen deze rol houdt jij je met het volgende bezig: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps

Bekijk vacature »

Back-end developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde SQL Developer/ functioneel consultant. Jij wordt verantwoordelijk voor zowel het ontwerpen en implementeren van SQL-databases als voor het in kaart brengen van de bedrijfsprocessen van een organisatie en het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt als volgt uit te zien: Ontwerp en implementatie van SQL-databases: Je ontwerpt, ontwikkelt en implementeert SQL-databases om de data behoeften van de organisatie te ondersteunen; Analyse van bedrijfsprocessen: Je analyseert de bedrijfsprocessen van de organisatie om de behoeften van de klant te begrijpen en te vertalen naar

Bekijk vacature »

Front-end PHP Developer

Dit ga je doen Bouwen van de frontend van een nieuwe applicaties; Verbeteren van de user experience; Opstellen van een style guide; Schakelen met collega developers over de te bouwen oplossing; Je speelt een belangrijke rol in het neerzetten van het nieuwe systeem; Werken met o.a. Symfony 6, API Platform, Twig, Javascript, Redis Automatiseren van processen; Koppelen van verschillende functionaliteiten; Unit tests, integration tests, end-to-end tests; In de toekomst ga je nog werken aan andere projecten. Hier ga je werken Voor onze vaste opdrachtgever in de regio Breda zijn wij op zoek naar een Frontend Developer. Het betreft een organisatie

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Roosendaal, ontwikkel je als PHP Developer niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het continu inspelen op nieuwe trends en ontwikkelingen m.b.t software development. Naast het bouwen van webapplicaties, ontwikkelen zij ook webshops en websites voor gave opdrachtgevers! Wat ga je doen? Het schrijven van schone en efficiënte codes volgens het Symfony framework; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het Symfony framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de

Bekijk vacature »

Outsystems Developer Medior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als ervaren Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van de

Bekijk vacature »

Back end developer Onderwijssoftware

Functie Als back end developer kom jij terecht in een klein, maar hecht team bestaande uit 5 andere developers (waarvan 2 senioren, 2 medior en 1 junior). Met de gezamenlijke missie om “ieder kind te helpen met onze software” wordt er dagelijks gepassioneerd en hard gewerkt aan ons in-house ontwikkeld platform. Deze software is gebaseerd is op AI, machine Learning en wetenschappelijke inzichten. Dagelijks zul jij werken met onze high traffic webapplicatie. We hebben ruim 300.00 gebruikers en meer dan 2 miljard records waar je te maken mee krijgt! Verder zul jij je bezighouden met: – Het ontwikkelen van hoogwaardige

Bekijk vacature »

3D BIM Add-on Developer

As a 3D BIM add- on developer at KUBUS, you will develop add-ons (called BCF- Managers) to the leading building information modeling (BIM) programs Revit, Navisworks, Archicad, AutoCAD and Tekla Structures. BCF Managers enable data transfer between BIM software and BIMcollab. You will work on both the front- and the back-end. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact in the market, but small enough that as an individual

Bekijk vacature »

Back End Developer

Als Back End developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Je hebt een focus op de back end van onze software, daarvoor werken wij hoofdzakelijk met C# en .NET. Wij hanteren een full-stack benadering, wat betekent dat je naast de back-end ook meehelpt bij andere onderdelen van de code. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie De perfecte combinatie tussen techniek en vastgoed. Werk samen met de senior software developer om allerlei software van fluX te verbeteren. Gelukkig voel jij je helemaal thuis in de codewereld van .NET. Dus of je nu bezig bent met het verhogen van de conformiteitscore of het automatiseren van allerlei taxatiemodellen, jij weet precies hoe je de doelstellingen realiseert. En dat terwijl je ook samenwerkt met een extern ontwikkelteam. Waar dit team bepaalde softwaresystemen ontwikkelen, richt jij je vooral op onze Nederlands georiënteerde producten en alle wetgeving die daarbij komt kijken. Voor minimaal 32 uur per week verrijk jij onze

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functieomschrijving In deze uitdagende functie als Software Developer ga je de volgende taken uitvoeren: Maatwerk back-end software programmeren; API koppelingen bouwen; Software optimaliseren voor klanten; Bouwen maatwerk applicaties; Werken met Microsoft stack zoals C#, .NET (Core) en Entity framework; Bedrijfsprofiel Je gaat werken bij een klein softwareontwikkelingsbureau, die maatwerk software bouwt voor klanten door heel Nederland. Dit doen zij al meer dan 20 jaar. Het is van oorsprong een familiebedrijf, opgezet door de eigenaar, die er nog steeds werkt. Het team bestaat vooral uit back-end developers en één systeembeheerder. Je krijgt veel kans om jezelf te ontwikkelen en krijgt tevens

Bekijk vacature »

Programmeur / Developer

Voor een familiebedrijf in Doetinchem, actief in de machinebouw voor de food-sector, zijn wij op zoek naar een programmeur / developer. In deze functie ben je werkzaam in een team van 5 medewerkers. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit het verhelderen van requirements vanuit de opdrachtgever, de klant en de afdeling ontwikkeling. Je verricht haalbaarheidsstudies en werkt specificaties uit die je afstemt met de opdrachtgever. Je ontwerpt design in software en stemt af met je collega's. De huidige vision-systemen zijn geschreven in C software, welke draait op een CUDA platform. Je schrijft en codeert software en zal gaan testdraaien. Tot

Bekijk vacature »

Laravel / PHP developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP / Laravel Developer voor een IT-consultancy in de omgeving van Hoofddorp! Ben jij op zoek naar een leuke nieuwe uitdaging binnen een veelzijdige werkomgeving? Lees dan snel verder! Binnen dit bedrijf werk je in een ontwikkelteam, waarin je zeer betrokken bent en meedenkt over softwareoplossingen. Binnen dit Team hou je je bezig met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken;

Bekijk vacature »

Low-Code Expert/Developer: Power Platform Speciali

Bedrijfsomschrijving Als Low-Code Expert/Developer bij ons innovatieve bedrijf, neem je een cruciale rol op je in de creatie, ondersteuning en implementatie van diverse oplossingen met behulp van het veelzijdige Power Platform. Dit platform omvat Power Apps, Power BI, Power Automate, Power Virtual Agent en Azure Logic Apps. Het Power Platform biedt je de mogelijkheid om klanten te voorzien van naadloze integraties door op maat gemaakte oplossingen te creëren die compatibel zijn met (bijna) alle bestaande software-infrastructuren. Dankzij het uitgebreide scala aan toepassingen, krijg je de kans om als architect en projectleider van je eigen oplossing te fungeren. Dompel jezelf onder

Bekijk vacature »

Back-end developer

Dit ga je doen Development d.m.v. XQuery, JSON/XML en REST API's; Ontwikkelen aan een tof en complex zorgplatform; Koppelingen maken met de NoSQL database; Testen en documenteren van de ontwikkelde functionaliteiten; Samenwerking met andere front- en back-end ontwikkelaars. Hier ga je werken Voor een vooruitstrevende organisatie binnen de zorg in Den Haag zijn wij opzoek naar een Back-end Developer die ervaring heeft met o.a.XQuery en Vue.JS of daarin graag zou willen ontwikkelen. Je zal ontwikkelen aan een tof en complex zorgplatform en koppelingen maken met de NoSQL database. Ook het testen en documenteren van de ontwikkelde functionaliteiten behoort tot jouw

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

Wouter J

Wouter J

25/10/2012 09:45:35
Quote Anchor link
Een .com staat niet voor een internationaal bedrijf. .com staat voor commercieel, iets wat deze website dus ook niet is...
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 02:20:52
 
Chris PHP

Chris PHP

25/10/2012 09:49:23
Quote Anchor link
Wouter J op 25/10/2012 09:45:35:
Een .com staat niet voor een internationaal bedrijf. .com staat voor commercieel, iets wat deze website dus ook niet is...


Dat verklaard voor mij nog steeds niet waarom een 'hobbiest' een .com domein aanmaakt, wanneer je je eigen alleen op de Nederlandse markt richt. 80% van de Nederlandse bedrijven zijn gewoon .nl, ongeacht of je nu wel of niet commercieel bent.
 
- Mark -

- Mark -

25/10/2012 09:54:17
Quote Anchor link
Een .com domein is over het algemeen meer waard dan een .nl domein. Vooral als je later wilt uitbreiden buiten Nederland. Ik denk dat 99% van de mensen niet eens weet waar .com voor staat. In hun ogen is het gewoon de meest voorkomend domein extentie.
 
Chris PHP

Chris PHP

25/10/2012 10:36:15
Quote Anchor link
@mark,

En wat voor voordelen heeft een .com domein dan voor een 12-jarige jongen die wat wilt bijverdienen?
 
- Mark -

- Mark -

25/10/2012 10:54:25
Quote Anchor link
Op het moment? Niets, maar echt voordelen heeft een .nl domein ook niet voor hem.
 
Joep de Jong

Joep de Jong

25/10/2012 11:32:32
Quote Anchor link
Ik heb gekozen voor een .com domein omdat de naam grootendeels engels is,
Mijn website is eigenlijk alleen bedoelt voor mensen die in de buurt van Den Helder wonen.
Als iemand iets bestelt dan kom ik graag naar zijn/haar huis toe,
Ik heb al een paar klanten gehad.
En waarom mijn site traag is snap ik ook niet,
ik had al gevraagd wat ik daar aan kan doen.
En van die prijzen en producten,
Ik ben nog bezig met de productinformatie uit te breiden,
Daar wordt dan ook in uitgelegd wat alles inhoud.

Toevoeging op 25/10/2012 11:53:21:

Wouter J op 24/10/2012 18:06:30:
Lekker duidelijke beschrijvingen!

>> - Photoshop: € 2,50
Als je Photoshop voor 2.50 hebt heb ik er wel interesse in, kan ik ook illustrator bij jou bestellen?

>> - Powerpoint: € 5,-
PowerPoint voor 5 euro??

>> - Gratis Logo: € 45,- **
Gratis == 45 euro?

>> - Sidebar € 7,50
Een sidebar? Dat is gewoon een leuk divje aan de zijkant, waarom zou iemand dat willen bestellen??

>> - Template: € 20,-
>> - Voorbeeld Site: € 10,-
Wat is het verschil tussen een template en een voorbeeld site?




Nee, ik vind het geweldig dat je nu al zo enthousiast bent. Maar helaas heb je voor het bedrijfsleven iets meer nodig dan enthousiasme. Blijf lekker zo doorgaan, leer goed en besteed ook nog wat tijd met je vriendjes op het voetbalveld. Dan ga je het nog ver schoppen!


Het wordt allemaal uitgelegd op de pagina product informatie.

Toevoeging op 25/10/2012 11:57:19:

Eddy Erkelens op 24/10/2012 12:46:14:
22 fouten zelfs: (verwijderd)

Andere dingen: kleurgebruik is echt verschrikkelijk. Rood en groen...
De O en de 4 in de header zijn bijna niet te zien in het blauw.

Je winkel is leuk.... euh... wat is het niveau van de contactpagina? Hoe uitgebreid is dat én zit er foutmeldingen in etc?

Leuk idee, maar of je al gelijk met geld moet gaan werken online (en dus traceerbaar voor Belastingsdienst > Kamer van Koophandel > Belastingaangifte op je ouders naam omdat je minderjarig bent).
Beter gewoon contant laten afrekenen, dan heb je dat niet.



Je kan ook niet online betalen,
mijn website is alleen bedoelt voor mensen in de buurt van den helder,
ik ga naar ze toe en bespreek een plan.
Daarna kunnen ze contant afrekenen!
Gewijzigd op 25/10/2014 15:17:07 door Bas IJzelendoorn
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

25/10/2012 12:04:25
Quote Anchor link
Denk even goed na of het wel slim is.

Veel bedrijven zullen niet met je in zee gaan gezien je geen KvK uittreksel hebt. En het feitelijk neerkomt op zwart werk. Jijzelf mag hier overigens geen facturen voor schrijven, in ieder geval niet met de belasting erbij gerekend.

Als ik jouw site zo zie ben ik er wel van onder de indruk dat je dit gemaakt hebt, echter lijkt het mij verstandiger om je eerst goed in deze branche te ontwikkelen voordat je er commercieel mee wilt gaan. Dus verdiep je goed in xHTML, CSS, JavaScript en e.v.t jQuery en PHP & MySQL en kijk goed naar usuability, de gebruikersvriendelijkheid. Op jouw site is er zeker nog een hoop op aan te merken:

- Waarom zou ik me registreren, dat is mij niet duidelijk
- Waarom vraag je geld voor een achtergrondmuziekje, geen enkele professionele site heeft dat...

Om maar een paar dingen te noemen.
 
Joep de Jong

Joep de Jong

25/10/2012 12:06:59
Quote Anchor link
Ik depubliceer mijn bestelpagina,
ga er aan werken en zet hem later weer online.
Verder zoek ik het met de KvK uit.
Het nut om te registreren is dat je dingen op het forum kan vragen.
 
Chris PHP

Chris PHP

25/10/2012 12:12:49
Quote Anchor link
Ok,

Dan een wat meer juridisch punt, tot hoeverre ben jij aansprakelijk als een website gehacked wordt, down gaat, etc? Ik heb net je voorwaarden doorgelezen en daar staat niets in, maar wel een punt waarvan ik vermoed dat je dit juridisch niet gegrond krijgt.

Namelijk, dat jij niet verplicht bent een service te verlenen, en een eventuele aanbetaling terug betaald. Je moet wel een hele goede reden hebben om dat klaar te krijgen, de klant gaat niet alleen een overeenkomst met jou aan maar jij ook met de klant!

Wanneer een klant (klein bedrijf) dus een website toevertrouwt aan jou, en jij besluit naderhand te zeggen "Ik haal/kan dit niet maken, hier is uw geld terug" kan de klant jou in gebreke stellen voor eventuele misgelopen omzet. Aangezien een website omzet 'genereerd' door klanten binnen te halen en de juiste informatie te verstrekken.
 
Joep de Jong

Joep de Jong

25/10/2012 12:19:22
Quote Anchor link
Dit is alleen in extreme gevallen,
zoals het overlijden van familie leden e.d.
Ik haal dat punt weg.
Bedankt voor de Tip!
 
Chris PHP

Chris PHP

25/10/2012 12:22:49
Quote Anchor link
En wat is je reactie op de rest van mijn post?

Quote:
Dan een wat meer juridisch punt, tot hoeverre ben jij aansprakelijk als een website gehacked wordt, down gaat, etc? Ik heb net je voorwaarden doorgelezen en daar staat niets in
 
Joep de Jong

Joep de Jong

25/10/2012 12:24:01
Quote Anchor link
Ik heb het al aangepast
 
Chris PHP

Chris PHP

25/10/2012 12:27:18
Quote Anchor link
Joep de Jong op 25/10/2012 12:24:01:
Ik heb het al aangepast


Dat is toch geen antwoord? Nogmaals (derde keer).

In hoeverre ben jij aansprakelijk voor hacks, downtime, traagheid, cross-browser functionaliteits problemen, ontevredenheid, etc. Hoe dek je je eigen in?
 
Joep de Jong

Joep de Jong

25/10/2012 12:30:54
Quote Anchor link
Ik maak de website zoals mijn klant het wilt,
indien zijn/haar idee mij niet lukt geef ik dat aan,
Als ze ontevreden zijn hadden ze eerst een demo moeten aanvragen.
Ik vermeld ook dat wij ons niet meer aansprakelijk stellen als de website af is.
Dan ben ik ook niet aansprakelijk voor hacks e.d.
 
Wouter J

Wouter J

25/10/2012 12:33:31
Quote Anchor link
Das makkelijk, je maak een website die hackbaar is en als hij vervolgens gehacked wordt zeg je 'tja, daar ben ik niet voor aansprakelijk'. Dat gaat natuurlijk niemand doen!

Joep, nogmaals. Ik vind het echt geweldig bijzonder dat je dit allemaal wilt doen, maar geloof mij: Je bent er nog te jong voor. Je bent nog te jong om normale bedragen door te krijgen, nog te jong om jurdisch aansprakelijk gesteld te worden en nog te jong om het allemaal door te hebben. Ga gewoon door met leren en als je oud genoeg bent heb je echt een geweldige toekomst, gezien de kennis die je nu al hebt.
 
Chris PHP

Chris PHP

25/10/2012 12:36:07
Quote Anchor link
@Joep,

Verdiep je eerst maar eens in het juridische gedeelte, je kunt je niet 'niet aansprakelijk' stellen van een product dat door jou is ontworpen.

Voor hacken kun je 'mits geen programmeer fout van jou' er nog onderuit komen, maar is het wel een fout van jou dan niet.

Zo zijn er nog veel meer punten, kijk er maar eens na, voordat je 'voorwaarden' opstelt. Kijk eens hoe echte bedrijven hun voorwaarden hebben. Je kunt niet gewoon erin zetten wat je wilt, mocht het ooit zover komen dat een er een rechtzaak komt. Zal de rechter zeer waarschijnlijk onacceptabele voorwaarden nietig verklaren.
 
Joep de Jong

Joep de Jong

25/10/2012 12:40:52
Quote Anchor link
Wouter J op 25/10/2012 12:33:31:
Das makkelijk, je maak een website die hackbaar is en als hij vervolgens gehacked wordt zeg je 'tja, daar ben ik niet voor aansprakelijk'. Dat gaat natuurlijk niemand doen!

Joep, nogmaals. Ik vind het echt geweldig bijzonder dat je dit allemaal wilt doen, maar geloof mij: Je bent er nog te jong voor. Je bent nog te jong om normale bedragen door te krijgen, nog te jong om jurdisch aansprakelijk gesteld te worden en nog te jong om het allemaal door te hebben. Ga gewoon door met leren en als je oud genoeg bent heb je echt een geweldige toekomst, gezien de kennis die je nu al hebt.


Ik snap wat u bedoelt,
al mijn klanten zijn tot nu toe tevreden,
zo moet ik het houden!
En over de bedragen,
het maakt mij eigenlijk niet uit of ik er veel of weinig mee verdien,
ik vind het leuk om website's te maken, en ik leer er ook veel van.
Over leren gesproken, ik ben al heel wat programmeer talen aan het leren,
Ik kan al HTML en PHP, een beetje JavaScript en CSS en ik ben nu ook nog een boek aan het lezen om Objective-C (voor apps) te leren.
Bijna al mijn vrije tijd geef ik uit aan programmeren,
ik game bijna nooit!
Ik bedank u zeer voor dit advies,
Groet,
Joep


Toevoeging op 25/10/2012 12:42:51:

Chris NVT op 25/10/2012 12:36:07:
@Joep,

Verdiep je eerst maar eens in het juridische gedeelte, je kunt je niet 'niet aansprakelijk' stellen van een product dat door jou is ontworpen.

Voor hacken kun je 'mits geen programmeer fout van jou' er nog onderuit komen, maar is het wel een fout van jou dan niet.

Zo zijn er nog veel meer punten, kijk er maar eens na, voordat je 'voorwaarden' opstelt. Kijk eens hoe echte bedrijven hun voorwaarden hebben. Je kunt niet gewoon erin zetten wat je wilt, mocht het ooit zover komen dat een er een rechtzaak komt. Zal de rechter zeer waarschijnlijk onacceptabele voorwaarden nietig verklaren.


Ook bedankt voor uw advies,
zoals ik al heb vermeld ga ik me eerst verdiepen in het programmeren en daarna in het Juridische gedeelte
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

25/10/2012 12:50:55
Quote Anchor link
Joep de Jong op 25/10/2012 11:32:32:
Daarna kunnen ze contact afrekenen!

Benieuwd hoe dat gaat ;-)
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

25/10/2012 12:57:26
Quote Anchor link
Ik denk dat het het beste is om je gewoon te richten op het bouwen voor websites voor familie en vrienden die je kent, en niet direct door de commerciele bril te kijken, welke je immers nog niet goed past....

Een bedrijfje/webwinkel beginnen is niet zomaar makkelijk, je moet enig verstand hebben van juridische zaken zoals het indekken tegen juridische problemen, weten hoe de belasting werkt als je een kvk hebt, en hoe je op een goed geordende wijze de administratie kan bijhouden, de boekhouding en etc....

Richt je nou liever gewoon op een vriendendienst waar je een kleine vergoeding voor mag vragen, maar met een site zoals dit, dit gaat echt niet werken.
Gewijzigd op 25/10/2012 12:58:26 door - Ariën -
 
Joep de Jong

Joep de Jong

25/10/2012 13:09:51
Quote Anchor link
Daar is mijn site ook voor bedoeld.

Toevoeging op 25/10/2012 13:09:54:

Daar is mijn site ook voor bedoeld.
 

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.