Website waarde

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Product Developer (M/F), Fulltime 40 h/week

A global Plantbased revolution – that is our dream. Maximising the protein transition – that is our mission. Producing and developing sustainable and delicious products – that is what we do. Ojah is a fast growing company with a mission and has the ambition to be the world leader in its field. To support this growth we are hiring new colleagues. People that would like to make a difference and dare to dream big. With currently a 150 colleagues proudly working on our exceptional products. Working in a dynamic surrounding that runs full speed ahead. We need you! Product Developer

Bekijk vacature »

Software Developer Mendix / Maatschappelijk Betrok

Dit ga je doen Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Werken met Scrum methodiek; Ontwikkelen van vooruitstrevende oplossingen; Meedenken over nieuwe applicaties en ontwikkelingen; On the job eigen maken van de Mendix omgeving. Hier ga je werken Deze dynamische en snelgroeiende organisatie begeeft zich in de recyclingbranche. Zij nemen op duurzame en efficiënte manier de recycling op zich. Vanwege hun snelle groei zijn zij op zoek naar een young professional die zich graag wilt ontwikkelen als Mendix Developer. Je komt te werken binnen een IT team van +/- 15 medewerkers. Het huidige ‘vaste’

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Roosendaal, ontwikkel je als PHP Developer niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het continu inspelen op nieuwe trends en ontwikkelingen m.b.t software development. Naast het bouwen van webapplicaties, ontwikkelen zij ook webshops en websites voor gave opdrachtgevers! Wat ga je doen? Het schrijven van schone en efficiënte codes volgens het Symfony framework; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het Symfony framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Full stack web- en appdevelopment; Vertalen van de functionele wensen naar de technische specificaties; Sturing geven aan/klank board zijn voor de software teams; Trainen van de software teams; Sparren met klanten; Meedenken over architectuur. Hier ga je werken De organisatie is een bureau welke websites en mobiele applicaties bouwt voor verschillende toonaangevende organisaties. Hierbij richten zij zich voornamelijk op de sectoren leisure, overheid en zorg. De sfeer intern kenmerkt zich door informaliteit, gezelligheid en ambitie. Ze werken dag in dag uit samen om mooie producten op te leveren voor hun klanten. Op dit moment zijn er

Bekijk vacature »

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar MS Dynamics 365 Projecten

Samengevat: Deze werkgever is de kwaliteitsdienst in de tuinbouwsector. Ben jij een ervaren ontwikkelaar? Heb jij ervaring met Ms Dynamics 365 BC? Vaste baan: Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC ICT MBO 3.500 - 5.000 Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Ons bedrijf bewaakt en bevordert de kwaliteit van producten, processen en ketens in de tuinbouw. Wij kenmerken zich door openheid, ruimte voor initiatief, collegialiteit en zelfontplooiing. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. Functie: Voor de vacature als Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Roelofarendsveen MBO

Bekijk vacature »

Front-end PHP Developer

Dit ga je doen Bouwen van de frontend van een nieuwe applicaties; Verbeteren van de user experience; Opstellen van een style guide; Schakelen met collega developers over de te bouwen oplossing; Je speelt een belangrijke rol in het neerzetten van het nieuwe systeem; Werken met o.a. Symfony 6, API Platform, Twig, Javascript, Redis Automatiseren van processen; Koppelen van verschillende functionaliteiten; Unit tests, integration tests, end-to-end tests; In de toekomst ga je nog werken aan andere projecten. Hier ga je werken Voor onze vaste opdrachtgever in de regio Breda zijn wij op zoek naar een Frontend Developer. Het betreft een organisatie

Bekijk vacature »

React developer Inhouse cloudplatform

Functie De functie: Als front-end developer kom je te werken naast 2 andere front-end/React developers, waaronder één senior. Een hele mooie kans dus om in korte tijd veel nieuwe kennis en ervaring op te doen. Ze hebben momenteel veel werk hierin en daarom willen ze het team graag uitbreiden. Het is van belang dat je, zeker gezien het vele thuiswerken, in ieder geval al een aantal projecten hebt gedaan in React. Taken waar je aan kunt denken zijn het ontwikkelen van client-applicaties o.b.v. HTML5, React en andere open standaarden. Ook ben je nauw betrokken bij het implementeren van designs o.b.v.

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar ABAP

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving De kandidaat zal worden ingezet binnen een van de DevOps teams binnen SCI (Service Centrum Inburgering) voor het ontwerpen en bouwen in SAP ABAP van de binnen SCI gebruikte informatiesystemen. Voornaamste voorkomende werkzaamheden zijn het aanpassen van en bouwen van nieuwe programmatuur in ABAP (Objects), waarbij ook gebruikt wordt gemaakt van DDD (Domain Driven Design) en het opstellen/aanpassen van Functionele/Technische ontwerpen. Daarnaast moeten ook formulieren met SAP Smartforms worden aangepast. Verder speelt de overgang naar SAP4Hana en SAP CPI. Vanwege het veelvuldig gebruik van SAP PO is kennis hiervan een pré. Achtergrond opdracht Momenteel werken meerdere DevOps teams

Bekijk vacature »

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Lead Webdeveloper

As Lead Web Developer at KUBUS you are responsible for the implementation design of requirements and the software architecture of the web application and services of BIMcollab. In your role as lead developer you will naturally search for the optimum between the required implementation time, the performance of the application and a fast go-to-market of features, in line with our automated test and release train. Together with the other senior developers in your team you monitor the architecture of the application and you advise the product owner about necessary refactoring to improve the maintainability of the platform. Our development team

Bekijk vacature »

Back end developer Digital agency

Functie Heb jij altijd al eens bij een bedrijf willen werken waar jij géén nummertje bent, die alleen maar uitvoerend werk doet? Dan zou je hier perfect passen! Tuurlijk, je werkt aan projecten voor grote of kleine bedrijven… Het enige verschil hier is, jouw mening telt hier écht. Jouw inbreng wordt gewaardeerd, serieus genomen en gebruikt. En vergeet niet, je werkt niet alleen aan deze projecten. Er werken in totaal ruim 20 developers en designers, onderverdeeld over 3 development teams. Voornamelijk bestaande uit Medior en Senior developers, die samen voor een inspirerende en ambitieuze omgeving zorgen. Hun visie is namelijk

Bekijk vacature »

Low Code Developer - Consultant

Functie omschrijving Wil jij fungeren als een spin in het web en samenwerken met klanten? Voor een leuke en interessante opdrachtgever in omgeving Leiden zijn wij op zoek naar een Low Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten en het leiden van projecten. Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en heb jij verstand van datamodellering en NO CODE Platformen? Lees dan snel verder! Bij deze rol horen de volgende werkzaamheden: Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform,

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail; Verantwoordelijk voor de front-end werkzaamheden; Naast de front-end werk je ook aan de backend. Hier ga je werken Als Full Stack Developer komt je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development

Bekijk vacature »

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een uitdagende werkgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET programmeur. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van apps, webapplicaties en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines te scannen en vervolgens de data om te zetten in management informatie voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks, HTML, TypeScript, SQL & C++, CSS. Geen ervaring met één van deze technologieën is dan ook geen enkel probleem! Deze werkgever biedt

Bekijk vacature »
Roy -

Roy -

05/02/2013 13:17:04
Quote Anchor link
Beste PHP'ers,

Ik ben al enige tijd bezig met een vergelijkings website: http://goo.gl/DtpDU (via een url shortener zodat hij niet vanaf hier geïndexeerd wordt, gaarne de naam dan ook niet vermelden!)

De website is van nul af aan opgebouwd bovenop het CodeIgniter framework en de code is goed gedocumenteerd. Achterliggend een duidelijk en simpel beheer systeem waar vrijwel alles in te stellen en te wijzigen is (product filters, winkels in de prijsvergelijker, enz).

Er zijn nog wel een aantal dingen die moeten gebeuren zoals:
- Product reviews integreren
- Website nog beter SEO optimaliseren
- Soort mini forum inbouwen zodat bij de producten direct vragen gesteld kunnen worden
- Zoeken verbeteren om nog betere resultaten te krijgen
- Eigen styling ipv 100% bootstrap

Daarnaast is het systeem gigantisch modulair en kan het systeem zo ingezet worden voor een tweede website voor een andere product categorie (denk aan smartphones of laptops). Tevens worden producten, prijzen en nieuwsberichten (straks ook reviews) automatisch bijgehouden waardoor er minimaal onderhoud nodig is.

Zodra de website helemaal gereed is wil ik deze verkopen maar ik heb nu al een potentiële koper. Helaas heb ik geen idee wat de website cq het systeem waard is. In de verkoop zit alles! Domeinnaam, handelsnaam (bij de kvk geregistreerd) en volledige rechten op het script. Daarnaast zal ik nog een maandje support geven via de email om de nieuwe eigenaar op weg te helpen.

Bij deze wil ik vragen wat jullie denken dat de website waard is.

Alvast bedankt!

P.S. De website is nog steeds in ontwikkeling dus het kan zijn dat je wat foutjes tegen komt! (deze worden uiteraard voor de verkoop allemaal weg gewerkt)
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 15:21:27
 
Erwin H

Erwin H

05/02/2013 14:36:44
Quote Anchor link
Er zijn verschillende modellen voor het bepalen van de prijs van een product (ik heb het dus over prijs, niet over waarde).

Kosten gebaseerde prijs
De prijs van het product is een optelsom van alle kosten gemoeid met het produceren ervan met daar bovenop een winstopslag. Denk bij de kosten aan manuren, kosten van grondstoffen, marketingkosten etc etc. Als je het netjes doet moet je ook de afschijvingskosten van je pc en bureaustoel meenemen voor de tijd dat je er gebruik van hebt gemaakt voor het maken van je product.

Waarde gebaseerde prijs
Niet de onderliggende kosten, maar de waarde (voor de koper) is hier het uitgangspunt. Je moet je dan dus afvragen wat dit product aan meerwaarde oplevert voor de koper. Denk aan kosten die de koper kan besparen door jouw product te gebruiken, extra opbrengsten die de koper ermee kan genereren, maar het kan ook extra prestige zijn.

Wat de gek ervoor geeft
...

Aan jou welk model je wilt gebruiken (en er zijn er nog wel meer). Het eerste is in theorie het simpelste, maar zou wel eens veel te hoog kunnen uitpakken. Het tweede kan het meeste opbrengen, maar is erg moeilijk als de site nog niet loopt en dus nog geen inkomsten genereert. Het derde is van een tussenweg.
 
Roy -

Roy -

05/02/2013 14:52:50
Quote Anchor link
Duidelijk! Maar de modellen zijn bij mij bekend en heb ik al over nagedacht:

"Kosten gebaseerde prijs" is niet mogelijk gezien ik geen uren heb bijgehouden en absoluut geen schatting hiervan kan maken.

"Wat de gek ervoor geeft" dan zou ik een veiling moeten starten maar ik heb al een potentiële koper welke graag een prijs wilt horen.

"Waarde gebaseerde prijs", dat is waar ik bij deze om vraag.
 
Erwin H

Erwin H

05/02/2013 15:33:55
Quote Anchor link
Roy - op 05/02/2013 14:52:50:
"Waarde gebaseerde prijs", dat is waar ik bij deze om vraag.

Dat kan niemand op basis van de door jouw gegeven informatie bepalen. Als je het op basis van bovenstaande gegevens doet dan is de waarde 0, of 'wat de gek ervoor geeft'.
Gewijzigd op 05/02/2013 15:34:17 door Erwin H
 
Roy -

Roy -

05/02/2013 15:57:12
Quote Anchor link
Excuses, je hebt me toch wat meer aan het denken gezet! Bij deze:

Wat extra informatie voor de "kosten gebaseerde prijs":
Halverwege november vorig jaar ben ik begonnen, inmiddels dus 2,5 maand verder. Vrijwel elke dag ben ik ermee bezig geweest met uitzondering van de feestdagen. Dus 2 maanden = 60 dagen.
Het aantal uren op een dag is wisselend maar laat ik uit gaan van gemiddeld 2 uur per dag (ja ook weekenden ben ik ermee bezig) wat dus neer komt op 120 uur werk. Over het algemeen reken ik €35,- ex btw per uur voor werk dat op uurbasis te doen is. In dit geval dus ongeveer €4200,- ex btw.
Er vanuit gaande dat ik nog één maandje nodig heb om alles echt op en top voor elkaar te krijgen: 3 maanden = 90 dagen x 2 uur per dag = 180 uur werk x €35,- per uur = €6300,- ex btw.

Dan wat informatie over de potentiële koper dus "waarde gebaseerde prijs":
Een bedrijf welke een platform wil beginnen wat exact overeenkomt met waar ik mee bezig ben. Daarnaast heeft dit bedrijf al een super geschikte domeinnaam welke hoog te vinden is in zoekresultaten. Kortom: "exacte match".

Voor €10.000 mag alles weg. Om het wat minder te laten klinken: €9.750 ex btw

Wat vinden jullie?
Gewijzigd op 05/02/2013 16:24:29 door Roy -
 
Tim S

Tim S

05/02/2013 16:03:30
Quote Anchor link
Voor dat gelt laat ik er zelf eentje maken aangezien deze ook nog geen/weinig bezoekers heeft en niet/slecht te vinden is.
Gewijzigd op 05/02/2013 16:04:24 door Tim S
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

05/02/2013 16:05:35
Quote Anchor link
Ik wil niet negatief doen hoor maar stel nu ben ik een welgestelde ondernemer die heus wel 10.000 euro zou kunnen ophoesten. Ik ga dan nog steeds niet zomaar even 10.000 euro betalen en dan afwachten wat er gebeuren gaat. Ik zou het er enkel aan uit willen geven wanneer ik voor 95% zeker weet dat ik het er in afzienbare tijd (maximaal een paar jaar) weer uit ga halen om daarna winst te gaan draaien. Dat brengt mij op de volgende vraag: wat zijn mijn inkomsten op deze site en wat zijn de onderhoudskosten want dan kan ik gaan rekenen. En sorry dat ik het zo zeg maar het zal mij een biet zijn hoeveel werk iemand er ooit heeft ingestopt.
 
Wouter J

Wouter J

05/02/2013 16:10:24
Quote Anchor link
Roy, het onhandige met wat je nu hebt gedaan is dat je zelf je opdracht hebt verzonnen en dat je hem nu probeert te verkopen. Dat betekend dat je nu je bedrag niet kunt baseren op basis van je dienst (het uurloon), maar dat je hem moet baseren op basis van de vraag. Hoeveel vraagt de markt ervoor.

10.000 EURO is echt veelsteveel. Want, niet om je de grond in te boren, het heeft ook nog niet zo'n heel erg goede uitstraling. Het is gewoon een twitter bootstrap design die een beetje een onsamenhangend en niet echt overzichtelijk geheel vormt.
 
Roy -

Roy -

05/02/2013 16:21:51
Quote Anchor link
@Tim: De potentiële koper zal het systeem op zijn eigen domeinnaam plaatsen welke wel goed te vinden is. Of je voor dit bedrag er zelf eentje kan laten maken? Ik weet het niet.

@Frank: De inkomsten zullen gegenereerd worden vanuit aangesloten winkels welke op sale basis vergoedingen hebben. Daarnaast zijn er zeker adverteerders te vinden welke bijv. een banner tegen vergoeding willen plaatsen. Alle uiteindelijke inkomsten zijn uiteraard afhankelijk van het aantal bezoekers. Het onderhoud zal minimaal zijn, laat ik een uurtje per week zeggen.

@Wouter: Hoeveel de markt ervoor over heeft is moeilijk te bepalen natuurlijk. Of adviseer je de mogelijke klant met een bedrag te laten komen? Wat de uitstraling betreft, zie mijn "todo" lijstje:
Quote:
- Eigen styling ipv 100% bootstrap

Komt er nog aan dus.
Gewijzigd op 05/02/2013 16:23:47 door Roy -
 
Erwin H

Erwin H

05/02/2013 17:30:11
Quote Anchor link
Roy - op 05/02/2013 15:57:12:
In dit geval dus ongeveer €4200,- ex btw.
Er vanuit gaande dat ik nog één maandje nodig heb om alles echt op en top voor elkaar te krijgen: 3 maanden = 90 dagen x 2 uur per dag = 180 uur werk x €35,- per uur = €6300,- ex btw.

...

Voor €10.000 mag alles weg. Om het wat minder te laten klinken: €9.750 ex btw

Dit is het probleem met waarde gebaseerd prijzen, dat is vaak niet mogelijk. Zodra een product een commodity is geworden (lees, je kan het op elke hoek van de straat krijgen), dan val je nagenoeg altijd terug naar kost gebaseerd prijzen. Dit komt omdat waarde voor de klant altijd een mix is tussen wat echt de waarde voor hem is en de vervangingswaarde (als ik dat even zo mag stellen). Bedenk je dat je potentiele klant naar je site kijkt, je prijs hoort (de tweede) en dan even gaat shoppen. Hij zal snel iemand tegen komen die op kosten zal prijzen en die dus hetzelfde product kan aanbieden voor je eerste prijs. Hij is dan gek als hij het niet voor die lagere prijs doet....
 
Roy -

Roy -

05/02/2013 17:57:16
Quote Anchor link
Helder en duidelijk! Maar is de op kosten gebaseerde prijs wel redelijk? (dus €6300)?
 
Tim S

Tim S

05/02/2013 18:21:31
Quote Anchor link
Dat is iniedergeval al beter, ik zou zelf wel een domeinnaam aanshaffen.
 
Roy -

Roy -

05/02/2013 18:53:04
Quote Anchor link
Hoe kom je erbij dat ik geen domeinnaam heb?
 
Tim S

Tim S

05/02/2013 19:03:38
Quote Anchor link
Een goed domein zodat je de site in ze geheel kan verkopen, als iemand een site wil aanschaffen wil deze persoon zo min mogelijk zelf doen.
 
Roy -

Roy -

05/02/2013 19:07:41
Quote Anchor link
Voorlopig blijf ik bij de huidige domeinnaam maar ik zal over een andere nadenken.

Zijn er nog meer die een mening willen gegeven omtrent het verkoop bedrag?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.